• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod jsem si vybral proto ze zbozi bylo inzerovano s tim ze je na sklade k okamzitemu dodani. Objednavka jsem zaplatil predem. Pozdeji mi vsak oznameno ze objednavka bude odbaveno a po dovolenych a musel jsem cekat dele nez tyden na dodani!

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Dobrý den,
    bohužel pro nás i Vás zákazníky, jedná se od začátku do konce o nepravdivou recenzi. Proč ji zákazník takto napsal, to opravdu netušíme. Z psaného projevu hodnotícího a jeho znalosti češtiny je možné, že v tom není zlý úmysl, jen nepochopil u koho objednal a jak řešit problém. Přestože jsme Heuréce vše prokázali, odmítla tuto recenzi smazat. To nás mrzí dvojnásob, protože takto může malý eshop kdokoli vážně poškodit a poškozený se nemá jak bránit. Pravda můžeme takto reagovat, ale kolik lidí si přečte recenze kompletně až do konce. A s procenty oblíbenosti a hvězdičkami neuděláme už vůbec nic.
    1. Hodnotící zákazník si v pondělí objednal stan na Heuréce a také ho Heuréce zaplatil. Tedy neobjednal v našem eshopu a nezaplatil našemu eshopu. To je jakoby udělal objednávku u jakéhokoli jiného eshopu, kterému my velkoobchodně dodáváme zboží. Celé další hodnocení a nedoporučení eshopu tak vlastně vůbec nedává smysl. Na našem eshopu bylo už dlouho předem uvedeno, že od pondělí máme týden dovolenou a všechny objednávky vyřídíme v pondělí za týden. Zákazníci na toto oznámení museli narazit několikrát během procesu objednávky. Nebylo možné je přehlédnout. Objednávky během týdne chodily, všichni věděli, že zboží pošleme až příští pondělí a počítali s tím. Ti, co ho potřebovali rychleji, objednali jinde.
    2. Hodnotící zákazník si tedy na Heuréce - někde jinde, než na našem eshopu - objednal stan. Objednávek od Heuréky nám přijde jen několik za rok, 999 z 1000 objednávek je přes náš eshop. Je to náš nejmenší obchodní partner. Heuréka nám bohužel neumožňuje jakkoli přímo informovat zákazníka, že máme dovolenou nebo z jiných důvodů. Je to prostě jiný eshop.
    3. Pilná kolegyně Lenka si z dovolené v úterý všimla informace z Heuréky, že u naší firmy Heréka objednává stan pro zákazníka. Ihned tedy zákazníkovi poslala email, ve kterém ho informovala o naší dovolené a nemožnosti zboží odeslat dříve než v pondělí za týden. Stejnou informaci ihned poslala zákazníkovi přes systém Heuréky. Pokud zákazník stan potřeboval dříve, měl tak možnost objednat si ho kdekoli jinde a na Heuréce objednávku zrušit. To však neudělal.
    4. Ihned v pondělí po týdenní dovolené jsme zákazníkovi stan odeslali. Přesně, jak jsme slíbili. A zákazník nás za naši ochotu pracovat i z dovolené odměnil 40% a nedoporučením našeho eshopu. Moc nás to štve. Snad ostatní zákazníci z dalších recenzí pochopí, že děláme všechno pro spokojenost našich zákazníků a jsme v tom opravdu dobří. Práce nás baví a spokojenost zákazníků nám dělá radost. Škoda, že se najdou týpci, kteří se nám radost z práce snaží zkazit a ostatní zákazníky uvádí v omyl.
    Ing. Josef Pokorný - jednatel
    PRIMA OUTDOOR, s.r.o.
    www.spacaky-stany-batohy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hlavní výhodu spatřuji v tom,že když něco chcete a zalatíte za to,neznamená pro tento obchod,že to dostanete.
    • Nekomunikativnost...

    Kupte stejný nebo jiný výrobek raději jinde. Soudružka sedící na druhé straně telefonu má vždy pravdu.

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Bohužel si tady každý může beztrestně napsat, co se mu zachce, ublžit, pošpinit. Jistě jste už v životě narazili na provokatéry, kterým se nezavděčí nikdo ničím. Tak to je tento zákazník. Naštěstí je takovýchto frustrovaných primitivů v oblasti outdooru minimum. Potkávám je na diskuzích na Novinky.cz. Dostal přesně takový spacák, co si objednal. Nelíbil se mu, O.K., vrátil ho, vrátili jsme mu peníze. Vyměnili jsme si několik e-mailů, omlouvali se (i když nebylo za co), mnohokrát jsme mu telefonovali. Pokud byl někdo nekomunikativní, tak jsme to opravdu nebyli my. Kolegyně není žádná soudružka, to se ten zlý starý pán asi zapomněl v nějaké jiné době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkty Prima nejsou v základu špaté.
    • Komunikace, ochota eshopu a jejcih přehled o zboží je katastrofální.

    Objednávku jsem zrušil, protože mě bylo řečeno že neví jestli a případně kdy budou mít zboží a paní nebyla ochotna jít se podívat do skladu a zjistit skutečný stav.

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše reakce. To, že jsme po Vánocích zcela vyprodaní jako nikdy za 30 let, je snad dobrá reference o našich výrobcích i e-shopu. A zájem naštěstí pokračuje i v novém roce. Omluvte prosím prodavačku, která jako jediná obsluhuje v kamenné prodejně několik zákazníků zároveň, že se Vám nemůže po telefonu věnovat tak, jak by jste si představoval. Promiňte, ale máme e-shop a kamennou prodejnu, po telefonu nelze objednávat. Určitě Vás prosila, ať pošlete e-mail, že Vám rádi odpovíme, jakmile bude chvíli čas.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    přišel mi produkt jiné barevné kombinace než jsem si objednal

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Dobrý den,
    batoh nebyl skladem, ale na objednávku. Dodavatel měl dovolenou a pak poslal poněkud jinou barevnou kombinaci. Proč se kolegyně se zákazníkem nespojily a termín a barvy s ním neřešily, to skutečně nechápu. Snad se taková chyba už nebude opakovat. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Náhradní pruty ke stanu přišly polámané a středová guma byla roztržená

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Náhradní pruty samozřejmě posíláme zcela nové, bezvadné, nevybalené z originálního obalu. Jistě, dopravce je mohl zničit, ale je záhadou, proč zákaznice převzala evidentně zcela zničený balík a ani nám se neozvala, nereklamovala.....Dodací lhůta: zákaznice později večer pruty objednala, hned ráno jsme je poslali a další den byly doručeny a vyzvednuty. Jde to snad rychleji? Přehlednost obchodu: cesta je - stany - náhradní pruty - přesný název stanu a typ prutů a ještě rozměry. Jde to snad přehledněji?Kvalita komunikace: automaticky je odeslán e-mail s převzetím objednávky a e-mail s odesláním zboží. Je to e-shop, jak ještě lépe komunikovat? Nejsme žádný hypermarket, snažíme se, aby naši zákazníci byli maximálně spokojení a vraceli se nám. Proti záhadným útokům na Heuréce jsme však bezmocní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - neochota přijímat platební karty, ačkoli mají terminál (prodavačka mi oznámila, že pan vedoucí to prý nerad vidí)
    • - velmi špatná komunikace s vedoucím obchodu, chtěla jsem vrátit spacák ve 14 denní lhůtě a vzít si místo toho jiný (tedy odstoupit od smlouvy a objednat si jiný spacák), vedoucí mi napsal, že výměna je možná, ale přebytek peněz mi nevrátí, musela jsem argumentovat obch. zákoníkem, nakonec se to podařilo, peníze mi zaslali na účet, nový spacák si ale raději objednám jinde
    • - neochota prodavačky, při přebírání spacáku, který jsem vracela byla velice nepříjemná

    Tento obchod určitě nedoporučuji, a už od nákupu v něm odrazuji své známé. Myslela jsem si, že česká firma bude zárukou kvality a dobrého jednání. Bohužel o tom druhém se nedá vůbec hovořit. Neochota, neváží si zákazníků.

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Bod 1 - platební karty: na dotaz zda přijímáme platební karty někdy odpovídáme ano, ale budeme raději, pokud nám dáte hotovost. Banka nám z Vaší platby strhne až 3%. Myslím, že to není neochota a s panem vedoucím to nijak nesouvisí.
    Bod 2 - komunikace: paní chtěla vrátit spacák ve 14 denní lhůtě, položit ho na pult a odnést si jiný. Opravdu slušně jsem jí vysvětlil, že takový vrácený spacák musí napřed pověřená osoba zkontrolovat, zda je či není použitý či poškozený a to není ta brigádnice nestíhající obsluhovat frontu za pultem. Prostě že peníze nebo jiné zboží výměnou nemůže dostat teď hned. Že jsem odmítl vrátit peníze a paní musela argumentovat zákoníkem a ještě ke všemu obchodním prostě není pravda. Vrácený spacák jsme prohlédli a plnou cenu jí poslali na účet.
    Bod 3 - příjemnost či nepříjemnost člověka nemůže hodnotit on sám. Paní tvrdě vyžadovala určité věci, na které nemá ani lidsky, ani ze zákona právo. A když jsme jí nebyli po vůli, ublížila nám na Heuréce. Děláme vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojení. Ovšem vše má své meze. Např. poté, co jsme ochotně a bez kontroly vyměnili nový spacák za jiný, abychom pak v obale našli polovinu starého plesnivého dekáče plného psích chlupů, jsme prostě opatrnější. Jsme ochotní, jak jen to je možné. Ale nemůžeme zákazníkovi plnit nemožné požadavky. Také musíme z něčeho platit zaměstnance, nájmy, energie.....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikace (za vše může spotřebitel a jiní výrobci)
    • 3 týdny od vrácení zboží a peníze nevráceny

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Dobrý den. Opravdu se snažíme, aby úplně všichni naši zákazníci byli spokojení. Paní si objednala spacák, odeslali jsme ho v den objednání. Nebyla s ním spokojená, vrátila ho. Odmítla okamžité vrácení peněz na účet, trvala na složence. Souhlasila s tím, že to bude trvat poněkud déle. Na poštu jsme už jeli, složenku vypsali a peníze odeslali. Já i kolegyně se domníváme, že komunikace s ní byla vždy korektní. Vyměnili jsme si několik e-mailů, zajímal jsem se, proč je se spacákem nespokojená, protože je to pro nás zcela výjimečná situace. Že za vše může spotřebitel a jiní výrobci bude nějaká podivná iniciativa zákaznice. Spacák je náš výrobek, o spotřebitelích ani jiných výrobcích nepadlo ani slovo. Škoda.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • chtěl jsem český batoh nepíšete že to dělaj v ČÍNĚ NIKDY BYCH SI NIC ODTAMTUD NEOBJEDNAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Dobrý den pane Anonym, mrzí nás Vaše nespokojenost. :( Nevím, kde jste tuto informaci získal, že je batoh ušitý v ČR. Pro vysvětlení. V České republice jsou ušity spacáky řady Prima classic. S pozdravem Prima outdoor.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na balík napsali špatnou adresu, tudíž dorazil do jiného města, musel jsem ho pak složitě pres poštu hledat a čekat další dny, než dorazil tam, kam měl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • chcel by som pracovat na podobnom mieste, automat posle potvrdzujuci mail,a ziva sila asi ani netusi,ze mam nieco objednane. Miesto balika mi dosiel dalsi automat odkaz na tento dotaznik
    • to iste co hore,akurat z pohladu cloveka,co tam nepracuje

    uvidime,ci mi do mesiaca pride obiednany tovar,alebo sa aspon niekto ozve,ze nieco nieje v poriadku

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Pán si v pátek kolem 20 h objednal batoh. Automat mu potvrdil přijetí objednávky. O víkendu máme zavřeno. V pondělí ráno jsme odeslali potvrzení, že jsme na vyřízení začali pracovat. Protože objednaná barva batohu nebyla skladem, stejný den jsme ji objednali u dodavatele a ihned po příchodu zboží je zákazníkovi na Slovensko poslali. Dotazník posílá Heuréka, ne náš e-shop. Dopravu do zahraničí neumíme zařídit rychleji. Mrzí nás, že je s námi zákazník nespokojený. Nejsme si vědomi žádné chyby. Práce nás baví, pracujeme rádi. Snad je ze 700 dalších hodnocení zřejmé, že svoji práci děláme dobře, ale každému se zavděčit nelze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
    • Jedna z karimatek byla zřejmě špatným
    • skladováním zdeformovaná. Nereklamovala
    • jsem, protože jsem ji nutně potřebovala,
    • takže nebyl již čas.

    vyhovoval sortiment

    Reakce obchodu Spacáky - stany - batohy

    Karimatka nás mrzí. Vina bude pravděpodobně na dopravci, my skladujeme karimatky dle doporučení výrobců.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přestože všechno zboží bylo uvedeno jako skladem, musel jsem čekat několik dní, než byla objednávka vůbec odeslána, s odůvodněním, že zboží skladem není. Poté však dorazilo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Jako všichni prodejci, kde jsem nakupoval jeden batoh, všichni mi napsali, že jej nemají. S tímto to bylo stejně. Na stránkách mají, že je zboží dostupné, ale nikoliv. Nedíval jsem se, ale určitě více než polovina by to tam tak mělo pořád. V tomhle ohledu obchod určitě nedoporučuji. A v jiném ohledu obchod neznám, protože jsem žádnou koupi neuskutečnil.