Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nelze mi vložit recenzi (i když jsem objednala), tak musím vložit do diskuze.
    31.12. jsem objednala zboží, které bylo skladem
    2.1. mi přišel email, že se objednávka vyřizuje
    5.1. jsem musela urgovat objednávku (stále žádná další informace ohledně odeslání)
    5.1. odpověď, že dodavatel měl problémy s doručení zboží, ale že další týden odesílají
    12.1. jsem opět urgovala, kdy už zboží odešlou
    12.1.odpověď, že zboží stále nemají, proto vrací peníze

    Takže po dvou týdnech čekání a doprošování se informací, kdy konečně odešlou mi objednávku stornovali. Kdyby alespoň sami přišli s omluvou, že zboží nemají (i když měli na e-shopu skladem) a ne, aby se člověk musel doprošovat informací.

    Tudíž stejně musím objednat jinde.

  • Tímto se omlouvám za negativní hodnocení, které bylo způsobeno mnou / chybné zadání čísla účtu/.

  • Vymluvili jste se na chybu na webu, ale poslali jste mi 10% zboží i s fakturu za 100% zboží?

    Vy jste mě podvedli, a když se ozvu, tak mi napíšete, že cena odpovídá tomu, co jsem dostal?
    Po vašem podvodu nechci odstoupit od smlouvy a budu trvat na dodání toho, co jste mi vyfakturovali.

  • Dobrý den, kontaktujte nás prosím na mailové adrese [email protected] , abychom mohli uvedený problém dořešit. Mail s uvedením Vašeho účtu neevidujeme. Obratem bude vyřešeno. Děkujeme

  • Dobrý den, ráda bych věděla, jestli se standartně chováte k Vašim zákazníkům tak jako ke mně? Reklamovala jsem v červenci 2016 objednávku z důvodu krátké expirace jednoho z přípravků. Reklamace byla "vyřešena" tak, že jsme se dohodli na vrácení půlky ceny přípravku, zaslala jsem svůj účet, ovšem žádné peníze mi dosud vráceny nebyly. Považuji takové chování za velmi neseriózní. Bohužel již nemám možnost nákup hodnotit, proto alespoň tímto způsobem varuji potenciální zákazníky před nákupem u Vás. S pozdravem. Obořilová

  • nováček: Vážená paní Zabloudilová, škoda že není možné přiložit přílohu z poštovního serveru.

    Historie:

    15.1. objednávka (pátek)
    19.1. píšete o pokyn k platbě
    20.1. posíláme pokyn k platbě automatem
    21.1. opět posíláme pokyn k platbě ručně
    22.1. posíláme zboží

    Pravdou je, že v odpovědi recenze je napsáno expedice zboží 20.1., ale bylo to 22.1. Tam mělo být, že 20.1. byl poslán pokyn k platbě automatem a 21. ručně. Někde nastala bohužel chyba.

    Jak jsme se zmiňovali, měli jsme opravdu technické problémy a těch objednávek tu bylo opravdu mraky, protože jsme před tím měli ještě inventuru. A obsluhujeme i jiné zdravotní zařízení a svoje lékárny. Ale nyní již vše běží ve stabilní režimu.

    Budeme rádi, když vás s další objednávkou přesvědčíme o našich kvalitách.

    Vedoucí IT oddělení
    Jan Lukáč

  • Dobrý den,
    velice mě mrzí,že už nelze reagovat na Vaši odpověď, k mé recenzi, nicméně vaše reakce je lživá a nikdo mi 20.1. neposlal email,že je mi zboží posláno.Až na můj dotaz z 20. a následně 21. mi bylo odpovězeno 22 .1 a to, že máte technické problémy a pak že mi zboží posíláte.
    kopie
    22. 1. 2016, 13:02:16
    Komu: [email protected]
    g
    Vážená paní Zabloudilová,

    Vaše objednávka č.11071 byla v pořádku odeslána, můžete ji očekávat do dvou pracovních dnů.
    Zásilkovna Vás bude o připravení a vyzvednutí objednávky informovat sms a emailem.
    Stav Vaší zásilky si můžete ověřit

    Budeme rádi, pokud vyplníte dotazník ze serveru Heureka.cz, který Vám v průběhu 14 dnů bude zaslán a podělíte se s ostatními o zkušenosti s nákupem v naší online lékárně. Dovolujeme si Vás poprosit i o vyplnění krátkého textu s Vaším hodnocením, příspěvek se poté zobrazí ve výpisu recenzí a usnadní tak dalším zákazníkům v rozhodnutí o nákupu.

    V případě nejasností se neváhejte na nás obrátit.
    S pozdravem
    Gabriela Žůrková
    SOS lékárna
    +420491202213

    Evidentně se chcete zachránit,ale nejsem jediná,kdo nebyl spokojen.S pozdravem Zabloudilová