Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
super obchod
-
Doporučuje obchod
Hodnotím kladně. Použila jsem i možnost konzultace po telefonu. Pán byl velice ochotný, nadiktoval mi číslo přidávaného produktu k hlavnímu nákupu.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlost dodávky
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za pozitivní hodnocení, kterého si velmi vážíme. Spokojenost zákazníka je našim cílem.
Přejeme Vám krásný den.
Tým Sofi-shop.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Standard.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doručení trvalo déle než z jiných obchodů.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlost, solidnost a vstřícnost při jednání
Pokud budu ještě něco ze sortimentu tohoto obchodu potřebovat, nebudu to hledat nikde jinde než u nich.
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za pozitivní hodnocení, kterého si velmi vážíme. Spokojenost zákazníka je našim cílem.
Přejeme Vám krásný den.
Tým Sofi-shop.cz -
Nedoporučuje obchod
- není co ,bych mohl obchodu pochválit
- Zboži objednaáno 4.5 a mělo byt v den objednáni na externím skladu co bylo uvedeno že do 10 dnů zboží obdržím , no pak přešel oznam že zboží není že bude do 28.5..
- Nejlepší byla doprava přišla rano v 8 hodin sms že za hodinu bude zboží doručeno když jsem chtěl změnit čas doručeni nebylo možné tak zboží leží ani nevím kde ,myslím že když člověk zaplatí nemalé peníze za dopravu má mat možnost vybrat jsi den doručení .Když jsem tohle reklamoval u obchodu že oni z tým nic nemají a že jsem jsi měl zvolit jiného dopravcu .Aspoň že já jako zakaznik jsem zboži uhradil okamžite a obchod se zachoval neferově aspoň že vzali penize které vůbec nevím či od nich uvidim.
Tenhle obchod NEDOPORUČUJI a to kvůli nedodržaní terminu doručeni a za druhé že jich vůbec nezajíma když zakaznik zavolá že je problém z dopravou čo myslím že v dnešní době by se měl obchod snažit udělat maximum aby zakaznik byl spokojen. Z tohto obchodu už nikdy nic neobjednavat!!!!
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den pane Majerčíku,
Dovolte, abych upřesnil okolnosti ohledně doručení objednané skříňky AS010, kterou jste objednal a zaplatil dne 4.5.2022. U zboží byl uveden termín naskladnění 11.5.2022, který však dodavatel Kondela změnil na 28.5.2022 o čemž jste byl informován mailem dne 12.5.2022. My jsme zboží reálně naskladnili 24.5.2022 a ještě týž den jsme dle Vaší objednávky vytvořili požadavek na vyzvednutí balíku přepravní službou PPL o čemž jste byl opět informován mailem dne 24.5.2022. Dle vyjádření PPL k Vaší stížnosti - viz níže, kterou jsem přeposlal kontaktním formulářem PPL, jste byl o převzetí do přepravy a o předpokládaném termínu doručení zásilky informován mailem 25.5.2022 v 17:20 a následně ráno 26.5.2022 SMS s upřesněním času dodání.
Je mi líto, ale nedokážu Vám pomoci a jakkoli ovlivnit to, že se nyní balík nachází na výdejním místě, kde jej máte možnost vyzvednout od 8 do 20 hod každý den.
S pozdravem
Sofi-shop.cz
Vyjádření PPL:
Dobrý den,
děkuji, že nás kontaktujete. Zásilka č. 405.....128 byla na Parcelshop uložena v souladu s obchodními podmínkami PPL, kdy po prvním nezastižení na adrese má řidič oprávnění uložit zásilku na blízký ParcelShop, kde si ji zákazník může vyzvednout během 7 dnů.
U tohoto typu zásilek je příjemce po převzetí zásilky do přepravy informován e-mailem, že v následujících dnech bude zásilka doručována. V den doručení ráno je pak znovu informován o čase doručení. Řidič zásilku doručoval, příjemce kontaktoval, byl přímo na uvedené adrese a tedy nijak nepochybil, udělal vše dle obchodních podmínek. Bohužel v den doručení již není možné měnit adresu ani datum.
Z toho důvodu není možné zásilku znovu doručovat na původní adresu. Za případné komplikace se Vám omlouvám.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Bilková Nikola
Specialista zákaznické péče
zákaznický servis: +420 225 331 600
E: [email protected]
PPL CZ • U Vozovny 8 • 108 00 Praha 10 -
- Obchod nedoporučuji ,Po objednání zboží bylo uvedeno že zboží dorazí do 10 dní pak z 10 dní bylo 22 a zboží stále není u mne
- Doprava děs přišla ráno SMS že my bude doručováno za hodinu když jsem chtěl změnu nebyla možná tak zboží leží někde a ani sám nevím kde
- Komunikace s obchodem děs když jsem chtěl řešit dopravu že takhle se to nedělá byl jsem odbytej že jsem neměl volit PPL ale něco jibe
- Jsem zvědavý kdy my vrátí za nedodane zboží peníze které jsem uhradil já okamžitě ,obchod peníze vzal a o víc se nezajima
- OBCHOD NEDOPORUCUJI
Raději najdete jinej obchod než tenhle nespolehlivej co se nezajima o to že zákazník zboží zaplatí ale zboží leží nevedno jdeš obchod se od toho distancuje.V dnešní době moc smutné když jsi obchod neváží zákazníka.
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den pane Majerčíku,
Nevím jak se Vám podařilo vložit na Heureku recenzi 2x, ale pokud se někdo rozhodne škodit tak si cestu najde.
Dovolte, abych upřesnil okolnosti ohledně doručení objednané skříňky AS010, kterou jste objednal a zaplatil dne 4.5.2022. U zboží byl uveden termín naskladnění 11.5.2022, který však dodavatel Kondela změnil na 28.5.2022 o čemž jste byl informován mailem dne 12.5.2022. My jsme zboží reálně naskladnili 24.5.2022 a ještě týž den jsme dle Vaší objednávky vytvořili požadavek na vyzvednutí balíku přepravní službou PPL o čemž jste byl opět informován mailem dne 24.5.2022. Dle vyjádření PPL k Vaší stížnosti - viz níže, kterou jsem přeposlal kontaktním formulářem PPL, jste byl o převzetí do přepravy a o předpokládaném termínu doručení zásilky informován mailem 25.5.2022 v 17:20 a následně ráno 26.5.2022 SMS s upřesněním času dodání.
Je mi líto, ale nedokážu Vám pomoci a jakkoli ovlivnit to, že se nyní balík nachází na výdejním místě, kde jej máte možnost vyzvednout od 8 do 20 hod každý den.
S pozdravem
Sofi-shop.cz
Vyjádření PPL:
Dobrý den,
děkuji, že nás kontaktujete. Zásilka č. 405.....128 byla na Parcelshop uložena v souladu s obchodními podmínkami PPL, kdy po prvním nezastižení na adrese má řidič oprávnění uložit zásilku na blízký ParcelShop, kde si ji zákazník může vyzvednout během 7 dnů.
U tohoto typu zásilek je příjemce po převzetí zásilky do přepravy informován e-mailem, že v následujících dnech bude zásilka doručována. V den doručení ráno je pak znovu informován o čase doručení. Řidič zásilku doručoval, příjemce kontaktoval, byl přímo na uvedené adrese a tedy nijak nepochybil, udělal vše dle obchodních podmínek. Bohužel v den doručení již není možné měnit adresu ani datum.
Z toho důvodu není možné zásilku znovu doručovat na původní adresu. Za případné komplikace se Vám omlouvám.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Bilková Nikola
Specialista zákaznické péče
zákaznický servis: +420 225 331 600
E: [email protected]
PPL CZ • U Vozovny 8 • 108 00 Praha 10 -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlé doručení a příjemné jednání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Ochota, komunikace
Spěchal jsem na dodávku, které se "zašprcla" u dopravce. P. Znojemsky osobně, ochotně dovezl zásilku až ke mě. To je něco, s čím jsem se ještě u e-shopu nesetkal. Evidentně spokojenost zákazníka je pro firmu na prvním místě. Klobouk dolů.
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den pane Tuno,
moc děkujeme za pozitivní hodnocení, kterého si velmi vážíme. Spokojenost zákazníka je našim cílem a pokud to je jen trochu možné, snažíme se problém vyřešit co nejrychleji.
Ještě jednou děkujeme za recenzi, kterou bohužel vyplní pouze mizivé procento zákazníků.
Přejeme Vám krásný den.
Tým Sofi-shop.cz -
Doporučuje obchod
- S obchodem má dobrou zkušenost. Komunikace byla v pořádku, dodávka zboží dle uvedeného termínu.
-
Doporučuje obchod
- Vše jak má být, vřele doporučuji
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlé vyřízení objednávky včetně dopravy
- věšák stabilní (je potřeba správně utáhnout tyč k bázi) a v dobré kvalitě
- špatně zabalený produkt, návod zcela zmuchlaný a dřevěné kuličky na věšák rozmlácené
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den paní Havlíčková,
nerozumíme tomuto hodnocení obchodu. Nedoporučujete obchod za problém, o kterém ani nevíme. Proč jste nekontaktovala naše reklamační oddělení? Rádi bychom Vám pomohli a zajistili nápravu, stačí napsat na [email protected]
Přejeme krásný den.
Sofi-shop.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
2x polštářek se jmény. Moc se líbil.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Vše naprosto v pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dodáno celkem rychle a v pořádku
-
Nedoporučuje obchod
- Po 10 dnech od zaplacení mi zatím nepřišel ani potvrzovací e-mail o zaplacení natož tak zboží.
Reakce obchodu Sofi-shop.cz
Dobrý den paní Valná,
objednala jste si 19.11.2021 ve 23:11 zboží, které bylo v době objednání na externím skladu u našeho dodavatele s termínem dodání 5-10 pracovních dní. Objednávku jsme expedovali 2.12.2021 a 3.12. jste ji přebrala, což jestli dobře počítám je 10. pracovní den.
Na každou objednávku odesíláme potvrzovací email s odkazem na sledování stavu objednávky (kde máte možnost zjistit i stav platby ) a popřípadě i možnost zaplacení on-line a následně i sledovat zásilku.
Pokud máte nějakou další připomínku, rádi Vám odpovíme na mailu [email protected] nebo na telefonu 776 818 425
S pozdravem
tým Sofi-shop.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
osobní přístup, rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlé dodání