Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Ok
-
Doporučuje obchod
- rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
- Zboží je kvalitní v originálním obalu
- Přišlo vcelku rychle
Nedejte na recenze, já jsem se bála, když jsem je četla na Google, ale jsem maximálně spokojená!
-
Doporučuje obchod
- Rychlé jednání, velký výběr zboží
-
Doporučuje obchod
Super servis,rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Výběr, ceny, rychlost doručení
Zboží mi bylo rychle doručeno, plus jeden den k odhadovanému datu doručení poskytnutého prodejcem.
Cena byla bezkonkurencni -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Skvělá komunikace
- velký výběr
-
- Komunikace v češtině
- Zboží nedodáno
Objednala jsem si zde boty pro děti, s platbou převodem. Poté mi oznámili, že nemají v současné době tuzemský účet. Zplatila jsem tedy objednávku, včetně poplatků za zahraniční platbu. Za pár dní mi přišel email, že měli chybu ve skladových zásobách a objednávku ruší. Akceptovala jsem to s tím, že mi mají ale uhradit veškeré vynaložené náklady. To se bohužel nestalo, peníze za objednávku mi byly zaslány, ovšem s dalšími poplatky. Tudíž vizitka obchodu: několik týdnů zbytečného čekání, několik set korun za platby, žádné zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Velmi rychlé dodání zboží
-
Doporučuje obchod
Vysoce hodnotím rychlou komunikaci, ochotu a vstřícné jednání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Levné, krásné a originální zboží!
-
Nedoporučuje obchod
- Je to v Polsku
Peníze jsem poslal před týdnem, zatím žádná jejich reakce, ale hlavně, že mi poslali slevové kódy na další nákup
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje, po týdnu od objednávky nic
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- rychlé dodání, vše v naprostém pořádku
za mne můžu doporučit,rychlé a vše OK
-
Nedoporučuje obchod
I ordered a product on 7.10. It still has not been given to your delivery partner (GLS). See here: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html?match=00036177635 (BTW, the button to track my package from your confirmation email didn't work -- and I tried it through my email client and Gmail web--so I had to go to manually copy and paste the information into GLS's website). I've also received a few other emails "thanking" me for my order, but with no way to track it.
I wrote to your customer service twice, and both times the response was that the item had been delivered to GLS. I eventually called GLS and they said that they have the data but not the package. This is still the case. Can you please please please figure out what's going on with my order and let me know when I can expect it?
Thank you,
J Tehranian -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- cena
- dostupnost
- rychlost doručení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Super ceny
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- Vše, co jsem si objednal, mi přišlo včas a v pořádku.