Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo, obchod nelze kontaktovat ani online, ani telefonicky. Nelze tedy ani zrušit objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 16.6. Bylo uvedeno odeslání do 3-5 pracovních dnů. Do dnešního dne (28.6.) se nic neděje. Obchod se ani neobtěžuje informovat zákazníka o důvodech zpoždění. Na mail nikdo nereaguje, telefonicky se s číslem nelze spojit. Do svého zákaznického účtu se nepřihlásíte, protože webové stránky jsou již týden mimo provoz. Takže nemohu svou objednávku ani zrušit. Naštěstí v obchodě nelze platit předem kartou, takže jdu hledat jiný e-shop a objednávám si boudičku u někoho schopnějšího. Zboží od této firmy rozhodně přijímat nebudu.Všem radím - obloukem se tomuto e-shopu vyhněte!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Současnou kennelku jsme intenzivně uzivali 6 let. Nyní se rozbil zip a nejde opravit. Chtěli jsme vzhledem ke kvalitě stejnou. Tento obchod ji jako jeden z mála má v nabídce.
    • Kennelku jsme objednali 7.6.2021. Přišla zpráva že se objednávka vyřizuje. Telefony neberou. Na email nereaguji. Objednávku zruším a jdu shánět jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje

    U objednaného zboží bylo napsáno odeslání za 1-3 dny. Přišel pouze email hned po objednávce, o odeslání zboží po týdnu žádná zpráva. Telefon nikdo nebere, tam jsem zkoušela volat 4. pracovní den.

    Na webu se vymlouvají na přetíženost dopravců. Ale stejné zboží od jiného eshopu jsem měla druhý den po objednání doma, takže je to celkem hloupá výmluva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji, ani po dvou zpravach jsem se nedockala odpovedi, objednano bylo pred tremi tydny...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V den objednání přišlo potvrzení, že se objednávka vyřizuje (7.6.), od té doby nic (15.6.), objednávka se stále vyřizuje, i když v ní byla jen jedna položka. Telefon neberou, na mail nereagují. Rozhodovali jsme se mezi dvěma obchody a rozhodli se špatně. Kennelku už potřebujeme, takže objednáme jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboži nedošlo,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka stale nesla, tak jsem objednavku nakonec zrusila, proroze ani po tydnu se nikdo neozval.
  • 10 %

    • Nekomunikují se zákazníkem

    I když měli dle popisů u produktů odeslání zboží do 3-5 dnů, ani po více jak týdnu,cca 12 dní, se nic neděje. Neobtěžují se ani informovat e-mailem o prodlení, na tož reagovat odpovědí po zaslaném dotazu. Nedoporučuji platit předem, já tak naštěstí neučinila a pokud by objednávka byla doručena, nemám už v úmyslu ji přebírat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím mi zboží po 7 dnech od objednání nedorazilo a stav mé objednávky je stále vyřizuje se... a na můj dotaz zaslaný mailem mě zatím vůbec nikdo neodpověděl :o(

  • 10 %

    • Mají celkem velký výběr klecí, ale k čemu to je, když zboží nedorazí...
    • Neodepisují na e-mail
    • Nezvedají telefon

    Objednala jsem 3. 4. klec a ohrádku pro štěně. Dnes, t.j. 19. 4. stále nic. Psala jsem jim e-mail, žádná odpověď, telefony v jejich uvedené otevírací době neberou. Nejdřív jsem brala jako nevýhodu, že se nedá platit kartou předem, teď jsem za to hrozně ráda, protože si nemyslím, že mi objednávka vůbec někdy dorazí.
    Opravdu jsem si myslela, že objednat s takovým předstihem bude dostačující, ale jelikož si již za pár dní pejska vyzvedávám, nemohu dál čekat. Zboží jsem si radši objednala jinde.
    Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel, do dnešního dne se obchod vůbec neozvalnespokojenost

    nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedoručeno, obchod nereaguje na maily.

    Objednala jsem si přepravku pro psa 24.1., doposud, tj. 11.2. nebyla doručena. Obchod nereaguje na můj dotaz stran doručení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pán se po telefonu omlouval, ale to mi zboží nedoručené zavčasu nanahradí...
    • objednáno 7.1., dnes 18.1. a stále nedoručeno - vybíral jsem si ze tří e-shopů, ale pouze tento e-shop měl mít zboží skladem(potřeboval jsem kennelku 16.1.), jestli ale někomu trvá 11+ dní, aby zboží doručil, tak to bohužel nevrhá dobré světlo...

    Příště radši někde jinde.

    Reakce obchodu SmartDogs.cz

    Vámi objednaná kenelka nebyla uvedena jako "skladem", ale s termínem odeslání 3-5 dnů. Telefonicky jsme Vám vysvětlili důvody, proč došlo ke zdržení v odeslání (přetížení dopravců). Bohužel jsou skutečnosti, které nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem 25.9., teprve 2.10. přišlo že se objednávka připravuje , 6.10. že odeslali a zboží mi dorazilo 8.10.
    V dnešní době je vše o přesnosti a hlavně rychlosti, dodání zboží ta dlouhá lhůta mi nevyhovovala. Z tohoto důvodu nedoporučuji. 9 pracovních dnů dodání :(

    Reakce obchodu SmartDogs.cz

    Je nám líto, že Vám termín doručení nevyhovoval, nicméně objednávku jsme odeslali v termínu, který byl v době Vaší objednávky uveden u zboží a o dodací lhůtě jste tedy byla včas informována.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • I pres termin expedice v rozmezi 3-5 dnu se snazili a prepravku kterou jsem potrebovala na vikend byla ctvrty den doma
    • Nejde zaplatit kartou

    Reakce obchodu SmartDogs.cz

    Děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že jste přepravku dostala včas.
    Podle našich informací by měli dopravci, které používáme (GLS a DPD), akceptovat platbu kartou. Pokud to nebylo možné, budeme se snažit sjednat nápravu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    U zboží kvalitní provedení, rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé zaslání
    • Kvalitní zboží
    • Dobrá cena

    Vše proběhlo na jedničku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse v poradku.