Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Eshop vypadá tragicky, 10+ let starý web, který je už skoro nepoužitelný a nepřehledný.
    Žalostný výběr zboží, celé to působí dojmem, že už to chce pan majitel zavřít a jen doprodává sklad.

  • Dobrý den,
    reklamace zamítáme naprosto vyjíjmečně a pokud se tak stane, máme pro to velmi vážný důvod. (např. silné opotřebení kabelu sluchátek).
    Na rozdíl od většiny prodejců zpravidla akceptujeme reklamace vadného kabelu v důsledku namáhání. Avšak pouze pokud jsou sluchátka celkově v "zachovalém" stavu. Naší politkou je akceptování první reklamace s upozorněním na ohleduplnější zacházení, avšak při dalším výskytu závady kabelu již reklamaci neuznáváme.

  • DRAMA S ESHOPEM SLUCHATKA.NET POKRACUJE - VZHLEDEM K TOMU, ZE JSEM SVE IN-EARY UZ PRAVDU POTREBOVAL, USTOUPIL JSEM ZE SVYCH POZADAVKU A POZADAL O OPRAVU (PLACENOU, AC NA NI NEMA PRODEJCE NAROK - VIZ SEKCE "Může prodejce požadovat nějakou úhradu reklamačních nákladů od kupujícího?" NA http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx)

    SLUCHATKA MI BYLA "OPRAVENA" ZA 400 KC TAK, ZE MI BYL NA NEJMENSI IN-EARY NAPAJEN OBROVSKY, OBLUDNY JACK, KTERY VUBEC NEDRZI V MOBILNIM PREHRAVACI (TELEFONU) ZKOUSEL JSEM TO NA VICE MODELECH A NEDRZI ANI NA JEDNOM. PRI SEBEMENSIM DOTYKU VYPADNE.

    SLUCHATKA, KTERA ME STALA NECELE 4 TISICE MI TEDY ESHOP NEJEN ZE NEOPRAVIL (V ZARUCNI DOBE - POROUCHALA SE CCA PO 6 MESICICH POUZIVANI) ALE "OPRAVIL" MI JE ZA 400 KC TAK, ZE JE NELZE VUBEC POUZIT.

    POSLAL JSEM PANU P. EMAIL, TAK JSEM ZVEDAV, JAK SE K TOMU POSTAVI, BUDU INFORMOVAT, PROTOZE TOTO JE SKUTECNE NECO NEVIDANEHO.

    PS. REKLAMACE A "OPRAVA" TRVALA TEMER DVA MESICE - TEDY DALSI VEC, KTERA JE V ROZPORU SE ZAKONEM.

    ---------

    RIKAM TO TADY NAROVINU JAK TO JE, NEJSEM TU PROTO ABYCH NEKOMU SKODIL NEBO NEKOHO HANIL, ALE ABYCH PRAVDIVE A OBJEKTIVNE INFORMOVAL O SLUZBACH TOHOTO ESHOPU, KTERY SE JEVI JAKO VELMI SERIOZNI (VIZ RECENZE,KTERE SI ASI PISE PAN MAJITEL SAM).
    KDYBYCH MEL TROCHU VIC

    ROZHODNE PRIBEH NEKONCI A BUDU DELAT CO BUDU MOCI ABYCH SVA PRAVA HAJIL, AT TO STJI CO TO STOJI

  • VELMI NESERIOZNI OBCHOD, - KLAMAVE INFORMACE NA WEBU, NEZAKONNE JEDNANI POKUD JDE O REKLAMACE.

    PAN PERUTKA MA DOJEM, ZE SI MUZE SVOU REKLAMACNI POLITIKU NASTAVIT, JAK SE MU ZLIBI.

    ZAKONA LKHUTA 2 ROKY NENI DODRZEN, SLUCHATKA, KTERA PO 6 MESICICH PRESTALA HRAT NEBYLA OPRAVENA Z ZARUCNI DOBE, BYLO POZADOVANE,A BCH REKLAMACI UHRADIL, KDYZ JSEM SE OHRADIL, PAN PERUTKA MI POSLAL NEKOLIK EMAILU A PAK ZASLA NEOPRAVENA SLUCHTKA ZPET.

    JEDNA SE O POMERNE DRAHY HIEND MODEL V HODNOTE CCA 4 TISICE.

    PODNET JSEM JIZ PREDAL CESKE OBCHODNI INSPEKCI NA PROSETRENI. MATE LI PODOBNE ZKUSENOSTI, NAPISTE NA EMAIL [email protected] A PODAME HROMADNOU ZALOBU.

    TAKOVETO JEDNANI NENI MOZNE A TAKOVE INTERENTOVE OBCHODY (AT UZ SE NAVENEK TVARI JAKKOLIV SERIOZNE), BY MELY NEST ZA SVE JEDNANI ZODPOVEDNOST.

    SKUTECNE VAS VARUJI POKUD, TOMUTO OBCHODU SE VYHNETE

  • Také bych se pridal s kladným posouzením.Pan Perutka mi sehnal zbozí,které v nabídce ani nemá.Vse do druhého dne a jeho konzultace daného resení me ve finále i pomohla usetrit peníze.Nesnazil se mi prodat vse co jsem chtel,ale navrhl resení,které ho de facto pripravilo o zisk a já usetril.Pokud máte njaké pochybnosti,v tomto obchode jste v dobrých rukách.Pan Perutka,jeste jednou díky a urcite se do vaseho obchodu budu rád vracet.

  • Já mám naopak příjemnou zkušenost s reklamací. Reklamoval jsem vadný ovládací modul u sluchátek Sennheiser. Ve pondělí večer jsem sluchátka poslal, v úterý dopoledne mi byl poslán mail, že reklamace byla uznána a byl mi zaslán nový kabel, ve středu jsem měl sluchátka doma.

  • V minulych letech jsem v tomto schopu koupila dvoje sluchatka ETYMOTIC za 7000Kc, ovsem pred tydnem se pri prosbe o opravu jednech sluchatek ke mne majitel shopu pan Perutka otocil zady. Sluchatka mi vratil zpet, ze je musim vycistit (asi jsem chlap technik ci co), ktere ale nijak moc znecistene nebyly. Stare vejirove nastavce jsem s nimi poslala proto, aby mi je dle tohoto vzoru vymenili za nove. Na webu ma shop uvedenou spatnou adresu Javornik, obalka se tak musela preposilat. V minulosti pri vymene modelu MC za vyssi HF mi dokonce neposlal originalni obal, a k tomu z ucetniho hlediska nestandardni doplatkovou fakturu.
    Eshop se ke me zachoval tak, jako bych tam koupila sluchatka za par stovek. Za opravu jednoho sluchatka chtel 400Kc, za obe 700Kc, vzapeti me dotlacil k tomu, ze cely kabel je vzhledem ke stari na vymenu (vadny je vsak pouze tesne u sluchatka), takze dalsich 700-1000Kc. Sluchatka uz sice neco pamatuji, pouzivam je ke zpevovemu in-earu na podiu, ale ne tolik, aby do opravy bylo treba dat skoro 2 tisice. Takze jsem si po tomto neochotnem odmitavem pristupu k vernemu zakaznikovi nasla konkurenci, kde uz se mi sluchatka opravuji a dokonce levneji. Rada bych sluchatka jeste nejakou dobu pouzivala, nez si pujdu koupit nove skvele ETYMOTICy s prirozenym neumelym neduchnovym prebasovanym zvukem, ktere ovsem potrebuji nejlepe v pruhlednem provedeni (momentalne bohuzel nejsou v nabidce).
    ZAVER: zbozi umi prodat temer kazdy, ale poprodejni servis uz umi jen malokdo - a sluchatka.net a pan Perutka to bohuzel neni :-(