Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Lidi nenakupujte tam.Zakoupil jsme televizi Samsung UE55TU8502, televize přišla poškozena rozbitý displej, zavinil jsme si to prý sám že jsem si dovolil uchopit televizi za rámečky když jsme z manželkou vytahovali tv z krabice.

  • Jak odstranit negativní hodnocení obchodu z mé strany jako zákazníka?

  • Prosím můžete mi poslat fakturu k objednávce číslo ES71158.
    Nenašla jsem ji v krabici. Psala jsem 2 meily a žádná odpověď. Děkuji s pozdravem Rumpikova.
    Rumpíková[email protected]

  • Obchod SlevyElektro mohu jen doporučit za maximální vstřícnost a serióznost a to i při řešení komplikovaných situací. Přeji obchodu mnoho spokojených zákazníků.

  • Psala jsem tu recenzi, kde jsem obchod nedoporučila jen z důvodu ,že mi byl poslán balíček rozbalený a znovu zabalený . Okamžitě po zveřejnění recenze mi volal pán a omlouval se a ujišťoval mě, že balíček od nich přišel origo zabalený . Ať je to jak je, vysavač krom 2 skrábanečků funguje a jsem s ním spokojená a jako omluvu za tyto potíže mi pán slíbil, že mi pošle jeden balíček sáčku navíc . dnes mi dorazil balíček a byla jsem mile překvapená ,že jsem dostala 2 krabičky sáčků navíc . Takže za mě obchod super ,umějí se k problému postavit a okamžitě ho řešit a tak to má být .

  • Chtěl bych eshop SlevyElektro velmi pochválit.. Objednali jsme si u nich ledničku Samsung už při nákupu byla jedna s nejlevnějších na internetu..a dodání bylo skladem. Přesvědčili nás také jejich stránky, kamenné prodejny které mají a zejména pozitivní recenze na diskuzích.
    Daná objednávka nám přišla celkem brzy, vše proběhlo jak mělo až na přepravce, který příliš ochotný nebyl.
    Po rozbalení jsme, ale zjistili že výrobek i když nebyl porušený venkovní obal (folie) měl díru ve dveřích. Vše jsem nahlásil přímo na telefonu prodejce a hned druhý den nám bylo vše pozitivně vyřízeno k naší plné spokojenosti.s možností dodání nového zboží, nebo další slevy na daný výrobek..

    Tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat za vstřícné vyřízení které není u všech eshopu samozřejmosti... jak v rychlosti tak v kladném vyřízení reklamace. Eshop jsem doporučil svým známým a v případě nákupu dalšího zboží se na eshop znovu vrátím.

  • Obchod SlevyElektro ma výborné ceny a ochotny personal.
    Koupil jsem vysavač Rowenta,ktery mi prisel poštou velmi rychle a bez problémů. Vse funguje jak má.
    A ještě jsem s vysavacem dostal dárek.
    Takze vsem obchod doporučuji.

  • Asi jsem antitalent a neumím přidat recenzi, tak píši sem. Mockrát děkuji Slevyelektro.cz za bleskové dodání zásilky a úspěšné vyřízení reklamace. Jsem s Vašimi službami naprosto spokojená a ostatním potencionálním zákazníkům vřele doporučuji! :-)

  • Mnohokrát díky SlevyElektro.cz za skvělý prozákaznický přístup.

    Asi 3 měsíce po koupi vysavač přestal fungovat a já nemohl najít nikde ani fakturu, ani záruční list.

    Napsal jsem na SlevyElektro.cz a obratem mi oba dva dokumenty poslali, díky čemuž jsem mohl vysavač vyreklamovat.

  • 19. 11. 2015: S tímto obchodem jsem velice spokojen, výborná komunikace, ochota i rychlost dopravy zboží.
    Alexandr Krinke, Znojmo

  • Ladislav Novotný:
    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Sortiment nabízený jako "skladem" držíme fyzicky na našich kamenných pobočkách.
    Informace o dostupnosti zboží jsou také pravidelně aktualizovány dle skutečného stavu skladu.

    Bohužel existuje určitá prodleva v aktuálnosti dat zobrazení skladových zásob a také může dojít k vyprodání zboží v době, kdy cestujete na některou z našich prodejen.

    Z tohoto důvodu doporučujeme se před návštěvou prodejny dopředu informovat, zda je zboží skladem. Případně můžete provést také rezervaci.
    Předejdete tak nepříjemným situacím spojeným s aktuální nedostupností.

    Naši operátoři jsou připraveni Vám potřebné informace okamžitě poskytnout.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    SlevyElektro.cz

  • Dobrý den, chci ostatní zákazníky, kteří uvažují o nákupu přes tento e-shop nebo jeho kamenné pobočky, upozornit na jeden fakt. Zboží označené jako SKLADEM, skladem fyzicky nemají. Konkrétně včera uváděli, že vysavač Nilfisk Bravo Pet Pack mají skladem v jihlavské pobočce na Masarykově náměstí. Vzhledem k tomu, že e-shop má na Heurece výborné hodnocení a také pro mě mnohdy rozhodující "G" - tedy garanci bezproblémového nákupu - jsem se do 50 km vzdálené pobočky vydal naslepo. Nepřišlo mi nutné u "G"čkového obchodu ověřovat telefonicky, zda zboží fyzicky mají, když to tak uvádějí na webu. Prodavač mi suše sdělil, že vysavač nemají a že na webu je to špatně uvedeno. Je prý lepší vždy zavolat. A žádný prodavačův pokus o řešení nepříjemné situace zákazníka nebo zmírnění napjaté konverzace. Byl jsem opravdu nemile překvapen. A označení "G" se asi také nedá zcela věřit. Ladislav Novotný, Nové Město na Moravě

  • Doporučují všem přečíst si diskuzi na fóru AVmania kde je možnost vidět i fotografie údajné poškozené TV a subwooferu.
    Zde:
    http://forum.avmania.e15.cz/viewtopic.php?f=1703&t=1229030

    Proč mi mažete tento příspěvek?

  • SlevyElektro.cz:
    Dobrý den.
    Děkují za váš názor.

    Pokud jste si jistý že jsem Vám poslal takto poškozenou televizi(jak zde mylně píšete) tak nevidím důvod proč jste po mojí osobní návštěvě změnili názor a najednou mi místo 20000 kč nabízíte 23900 kč?

    A to že máte 98% kladné hodnocení není vaše zásluha ale zásluha Heureky která negativní hodnocení na váš obchod úspěšně maže.
    Psal jsem negativní hodnocení na prodejce SlevyElektro.cz dle dotazníku od Heureky dne 17.2.2015 ale do dnešního dne tam žádné nemáte.
    Tak nějak funguje obchod:Já pomůžu tobě a ty pomůžeš mě (Heuréka-SlevyElektro.cz)

  • Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla TV Philips 55PFS7509. Součástí této televize je subwoofer v provedení černý klavírní lak.
    Televize byla vrácena v poškozeném stavu (v horním hliníkovém rámu televize byl viditelný zářez), rovněž tělo přiloženého subwooferu bylo poškrábáno.

    Chápeme, že se Vám náš postup nemusí líbit, nicméně nelze zneužívat práva na odstoupení od smlouvy.

    Pokud zákazník vrací zboží v zákonné 14 denní lhůtě, vždy vracíme plnou částku. Vyjímku tvoří přístroje, které jeví známky používání (např. používaný holící strojek) nebo jsou viditelně poškozené (odřený fotorámeček apod.)
    Ze zákona máme právo snížit vracenou částku o částku potřebnou pro uvedení zboží do "původního stavu". Vězte, že k tomuto kroku přistupujeme neradi a spíše se snažíme vyjít vstříc zákazníkovi.

    Naše tvrzení můžeme doložit nezávislým znaleckým posudkem (včetně videozáznamu, dokazujícím že se jedná o tento konkrétní televizor), který jednoznačně dokazuje, že Vaše tvrzení o bezchybnosti vraceného televizoru se nezakládá na pravdě.

    Naši zákazníci si mohou udělat jednoznačný názor jak fungujeme dle našich recenzí.

    S pozdravem
    Slevyelektro.cz

  • Chtěl bych se zde podělit s vlastní velmi špatnou zkušenosti kterou zažívám s internetovým obchodem SlevyElektro.cz kde jsem zakoupil TV.
    Jedna se o TV Philips 55PFS7509 kterou jsem koupil za 25990 kč. S televizi jsem nebyl na 100% spokojený tak jsem se rozhodl že ji v zákonné lhůtě 14 dnů vrátím.
    Televizí jsem pečlivě zabalil a odeslal na adresu prodejce. Ale zde jsem tvrdě narazil.
    Kopírují obsah emailu který mi přišel od prodejce:

    Dobrý den pane XXX,
    dorazil nám od Vás televizor Philips 55PFS7509/12 zakoupený 28.1.2015( viz.faktura 1501360).
    Televizor vracíte v zákonné 14 denní lhůtě bez udání důvodu. O odstoupení od smlouvy jsme byli informováni i mailem předem.
    Televizor od Vás dorazil ve stavu, kdy jej není možné uvést do původního stavu a prodat jej jako nový.
    Vrchní hliníková lišta je poškozená. Vyštípnutý kus materiálu viz. foto v příloze
    Bezdrátový basový modul je poškrábaný ze dvou stran a polepený izolační páskou, která nepůjde odstranit, bez dalšího poškození povrchu. viz foto v příloze.
    Vzhledem k rozsahu poškození budeme muset prodat televizor s výraznou slevou.
    Proto Vám nevrátíme na účet celou částku 25.990,- ale pouze 20.000,-
    Pokud s tímto nesouhlasíte, vrátíme Vám televizor zpět.
    S pozdravem

    Chvíli jsem zůstal jak opařený. Prohlížím si zaslané fotky na kterých je vidět viditelné poškození subwooferu.Protože jsem si byl na 100% jistý že televizí posílám bez žádného poškození tak hned druhý den sedám do auta a jedu 230 km na provozovnu kde jsem televizi odeslal.
    Na místě jsem zjistil že subwoofer nejeví žádné známky poškození (vše bylo jenom hezky naaranžované) Tak jsem si ho nafotil abych měl důkazy.
    Jinak televizi už měli vystavenou na prodejně k dalšímu prodeji takže byla přístupná zákazníkům a případné poškození TV bych neovlivnil. TV jsem si taky vyfotil.
    V kanceláří jsem na protokol o vrácení zboží jenom napsal dodatek co jsem zjistil při osobním shledání a že požadují vrácení 25990 kč + 1000 kč za náklady na cestu. A jel jsem domů.
    Druhý den mi přišel email který zde opět kopírují:

    Dobrý den pane XXX,
    máme zákazníka, který je ochoten za Vámi vrácený televizor i s vadami, které jsem Vám popsal koupit za 23.990,-.
    Tuto částku Vám vrátíme na účet.
    Pokud objektivně zhodnotíte stav televizoru, který jste u nás viděl, tak musíte uznat že cena je přiměřená.
    Nevěřím tomu, že Vámi vrácený televizor, by jste si do nás klidně opět koupil za plnou cenu 25.990,-.
    Zcela určitě by jste chtěl nový, originál zabalený.
    Stále je tu ještě možnost, poslat Vám televizor zpět. Vámi udávanou vadu, vypínání tv, jsme za dva dny provozu nezaznamenali.
    Prosím o Vaši odpověď, zda televizor chcete zpět nebo ne.
    S pozdravem

    Částku 23990 kč mi velmi rychle poslali na účet s tím že o ten zbytek se klidně můžu soudit.
    Tak takové jsou praktiky toho obchodu.
    Rozhodně nedoporučují obchod SlevyElektro.cz a jeho alternativu VIKI.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Dobrý den,
    ano lze.
    Při nákupu PS VITA dostanete pre-order pack zdarma!

    S pozdravem
    Milan Petřík

    www.slevyelektro.cz

  • Lze u Vás zakoupit Sony PS Vita Preorder pack společně s PS Vita aniž by se cena navýšila?