Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, koupila jsem si od vás mobil a začíná špatně fungovat mikrofon, Jak mám postupovat ohledně reklamace. Děkuji Judasová

  • 14 dní čekám na paměťovou kartu, žádná odezva...

  • Dobrý den chtěl by sem se také zeptat jestli bude mít telefon který si u váz koupím českou lokalizaci?

  • Např.: Nokia N8

  • Dobrý večer, když je telefon určen pro EU bude umět česky i když si aktualizuji firmware? Děkuji Hanuš

  • Od vás nic nechci

    Čau

  • HTC DESIRE HD prodaváte nový nebo bazar děkuji.

  • Dobrý den, chtěl bych si u Vás zakoupit nokia E71, podle obrázku nabízíte bílou barvu, je tomu opravdu tak, nebo mi bude doručena grey steel? přikládáte k telefonu paměťovou kartu?
    děkuji

  • Petr: Dobrý den, telefon má v sobě orig. systém výrobce, takže by to mělo proběhnout v pořádku.

  • Dobrý den, zajímalo by mě, zda u Vás zakoupený telefon Samsung i9000 Galaxy S s operačním systémem Android 2.1 je možno bez problému upgradovat na vyšší verzi OS, tak jak by to šlo u autorizovaného prodejce. Děkuji.

  • Ondrej: dobrý den, jsme platci dph. Ceny máme už s DPH.
    Dopravné na Slovensko je 250kč.

  • Zajímalo by mě jestli jste plátci DPH a pokud ano, tak zda zasíláte zboží také na Slovensko a zda při přebírání zásilky zaplatím částku s DPH, nebo již částku bez DPH. Za brzkou odpověď předem děkuji.

  • Libor Jehlář: Dobrý den, kdy jste u nás telefon kupoval? Naše firma kupuje telefony výhradně v EU a tak by nám to pomohlo, abych si případně mohl toto vyříkat u dodavatele.
    Děkuji

    P.S.: idealně nám napište imei.

  • Dobrý den,koupil jsem od Vás jako dárek pro partnerku tel.Nokia C6,když sem ho uviděl tak mě zarazila vysouvací klávesnice s arabskými znaky(rrozsypaným čajem) což zřemě znamená,že je tel.určen pro arabský trh.Doufám jen,že tomu nebude odpovídat i kvalita přístroje.Můžete mi k této skutečnosti něco napsat.Děkuji.

  • JIRMAN ZDENĚK: Dobrý den, jak jsme upravovali balení podle našeho rozhovru, tak byla asi omylem vyndána. Okamžitě posíláme novou.

  • TELEFON KONEČNĚ DORAZIL.KDE JE NABÍJEČKA?

  • JIRMAN ZDENĚK: Dobrý den, zasíláme viz náš rozhovor.

  • PROSÍM O POTVRZENÍ OBEDNÁVKY ZE DNE 22.11. NOKIA 5800 XpressMusic blue

  • Kamil: Dobrý den, asi k nám nedorazila vaše objednávka. Veškeré iPad objednávky i dotazy na ně máme vyřešny. Prosím pošlete Váš dotaz ještě jednou.

  • Několikrát jsem se ptal, zda Vámi prodávaný Apple iPad 16GB WiFi 3G podporuje opravdu technologii 3G nebo pouze Wifi. Nikdo však na můj dotaz nereaguje.