Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • omezene moznosti osobniho odberu
    • reakcni doba odpovedi na email 3 dny nebo vubec
    • osobni odber nefunguje, telefon nikdo nezveda

    Reakce obchodu Sladilka.cz

    Dobrý den paní Repkova, mrzí nás, že jste nebyla s našimi službami spokojená.
    Souhlasím s Vaším tvrzením o omezených možnostech osobního odběru, protože prioritou našeho e-shopu je odesílání zásilek prostřednictvím přepravců. S enormním nárůstem zájmu zákazníků o osobní odběry (úspory peněžních prostředků klientů za přepravu, okamžité dodání vybraného zboží aj.), začali jsme nabízet i tuto variantu. Důvodem omezení možností osobních odběrů je ale skutečnost, že jsme nuceni řešit řadu úkolů s naskladňováním, balením a přepravou mimo objekt osobních odběrů. Proto jste byla elektronicky požádána o dohodnutí termínu vyzvednutí.
    S čím ale nesouhlasím je Vaše tvrzení, že reagujeme na e-maily po 3 dnech nebo vůbec. Celou komunikaci v případě zájmu mohu doložit. Reagováno bylo týž den, nebo den následující. Pouze jednou se stalo, že jsme zareagovali až po 2 dnech, kdy jsme na Vaši úterní zprávu reagovali ve čtvrtek ráno s žádostí o upřesnění termínu Vašeho osobního odběru v pátek. Nedostali jsme však od Vás odpověď a k vyzvednutí nedošlo. Ani po následné telefonické dohodě jste si zboží nevyzvedla aniž byste nás alespoň informovala.
    Rovněž nesouhlasím s posledním tvrzením, že osobní odběry nefungují. Ano, o víkendu skutečně nefungují. A pokud nezvedáme telefon, je to z důvodu jednání s dodavateli. Ale následně na zmeškaná čísla voláme.
    Jsem nakloněn jakékoliv další komunikaci s Vámi.
    S pozdravem

    Aleš Matoušek
    tel.: +420 724 044 691