-
Nedoporučuje obchod
- Obchod objednaný skleník doručil, v tomto je plná spokoienost.
- Obchod by měl vědět co prodává, skleník podle dodaného návodu neposkládáte. Dlouhé šrouby, takže v některých místech překážejí křižující konstrukci. Dveře z profilu který je dodáván nesestavíte (kroutí se do vrtule) Nejdou otevřít jak je v prospektu uvedeno, jen o 90 stupňů. Skleník stál 10 000 Kč, raději si připlatit a koupit kvalitnější materiál. Tento typ bych si již nekoupil.
S obchodem jako s prodejnou jsem spokojen. S obchodem jako s nakoupeným zbožím jsem velmi zklamán. Výrobek nelze ani vrátit, když už ho máte skoro postavený a dlouhé šrouby ubroušený.
-
Doporučuje obchod
- Kvalitní zboží za rozumnou cenu.
- Délka dodací lhůta.
Doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- sortiment, rychlost dodávky
- Na adresu výrobce: některé díly nepasují přesně, nutná úprava, některé šrouby příliš dlouhé, nepřesná návaznost v návodu, chybí podrobnější popis
-
Nedoporučuje obchod
- v inzerci byla inzerována dodací lhůta w-3pracovn8 dny , ale telefonucky oznàmili dodací lhútu 5-6 týdnů. dodavka skleníku v létě je bezpředmětná.
Nedoporučuji. Firma nemá zorganizovanou logistiku.
-
Doporučuje obchod
Slušný výběr zboží, dobré ceny, rychlé vyřízení zakázky.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží nabizelí,užho mělí dovest,pote další den volala pani že sklenik vyprodalí
Reakce obchodu Skleník-expert.cz
Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Ano, zejména v sezóně se nám občas stává, že zboží, které máme na stránkách označeno jako "skladem", je během chvíle vyprodáno (v průběhu sezóny jsme schopni během pár minut prodat i několik desítek kusů). Tato informace se pak nestihne promítnout na našem webu.
Na druhou stranu je nutné zmínit, že jsme Vás o nedostupnosti zboží informovali hned po přijetí objednávky. Telefonicky jsme se Vám omluvili a nabídli jsme Vám dvě alternativy: a) objednávku můžeme zrušit, b) zboží pro Vás opět naskladníme, ale bude to trvat cca 2 - 3 týdny. Vy jste zvolila možnost b) a to bez nějaké negativní reakce. Nerozumím tedy Vašemu zdejšímu hodnocení.
Nicméně i tak děkujeme za objektivní kritiku našeho eshopu. Přeji hezký den, Martin Vlasák. -
Doporučuje obchod
- Vstřícnost, ochota, poradí.
Doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- 1
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Některé díly nejsou dobře označené na sestavování, dalo nám delší dobu připravit si , kam jaký kus půjde, ikdyž k tomu byl návod.
-
Doporučuje obchod
Vřele doporučuji, nadmíru spokojená. Komunikace i dovezení zboží bez problémů. Mohu opravdu jen doporučit.
-
Doporučuje obchod
- dobrá komunikace
- nevím o žádných
doporučuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- nevím
- nemám zkušenost
Dobrý, v zásilce chyběla část dílu po nahlášení byl druhý den dodám poštou.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velký výběr!!!!!!
- O žádných ne vím!!!!!
Mohu jen doporučit!!!!!!
-
Doporučuje obchod
- Rychlé jednání
- Žádné jsem nenašel
Vše proběhlo O.K.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Perfektní komunikace, ochota,
-
Doporučuje obchod
- Ochota a komunikace
Všem doporucuju
-
Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nejsou zřejmě součástí dodávky krycí čepičky na matice. Možná by šrouby měly mít větší pevnost. U skleníku SIRIUS byly šrouby bez problémů a daly se pořádně dotáhnout.
Reakce obchodu Skleník-expert.cz
Dobrý den,
ano, krycí čepičky na matice nejsou součástí dodávky. To je však praxe u jakéhokoliv skleníku, jakékoliv značky. Skleník je místem s pernamentní vysokou vzdušnou vlhkostí. Čepičky jsou většinou vyráběny z plastu, který po pár měsících (zejména v prostředí vlhkém, v létě horkém, používáte různá hnojiva) změní tvar a strukturu - netěsní. Pokud byste použil ve skleníku čepičky, pak Vám bude spojovací materiál korodovat mnohem rychleji. Pokud se jedná o spojovací materiál z hliníku, pak není čepička zapotřebí vůbec.
Děkuji za pochopení a v případě dalších dotazů jsme plně k dispozici. Martin Vlasák. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Eshop nabízí možnost montáže skleníku. Několikrát jsme provozovatele kontaktovali, slíbil nám kontakt, případně doporučení na externího dodavatele tyto služby, ale nikdo se mi doposud neozval.Takže zatím jsme skleník nemontovali, hledáme někoho, kdo nám to zabezpečí. Jestli to provozovatel není schopen zabezpečit, tak ať tuto možnost nenabízí.
Reakce obchodu Skleník-expert.cz
Dobrý den, omlouvám se Vám za vzniklou situaci, ale neevidujeme žádný nevyřízený email s tímto dotazem. Posílala jste dotaz na email [email protected]? Někdy se nám stává, že nás zákazníci kontaktují na email, který automaticky generuje notifikační emaily (např. email s fakturou), na ty bohužel nikdo nereaguje, protože jsou generovány automaticky.
Zákazníci, kteří nás kontaktují telefonicky, informaci obdrží neprodleně.
Nicméně zde je kontakt na externí firmu, která se montážemi zabývá: Kamil Messner, 775 347 471.
V případě jakýkoliv dotazů využijte tyto kontakty - http://www.sklenik-expert.cz/kontakty.html
Děkuji za pochopení a v případě dalších dotazů jsme plně k dispozici. Martin Vlasák. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Přehlednost, dobré ceny a rychlost dodání
- Žádné
Doporučuji. Podrobné informace o zboží a rychlost dodání