Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zatkovniky IGM prisel ale nejaky šmejd od silverlinu - ta vec neumela udelat ani jednu zatku. Za vic jak 500,- nic moc zkusenost

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    velice nás mrzí problémy s touto objednávkou. Bohužel není možné se vám dovolat neboť telefonní číslo, které jste nám zadal do této objednávky je špatné, zvedla to paní, která nemá s objednávkou nic společného. Na email s žádostí o fotky výrobku jste neodpověděl, abychom mohli reklamaci řešit, ačkoliv bychom rádi situaci napravili k vaší spokojenosti. Problém vznikl, jak jsme si stihli ověřit, v načítání dat od dodavatele a již jsme sjednaly nápravu na našem eshopu. Nebyla uvedena značka Silverline. Dodavatel je však stále stejný. Za tuto chybu se omlouváme.

    I. Blažková, podpora eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena zboží
    • Musel jsem všechny prodloužené matky projet závitníkem.

    Došli mně prodloužené matice M16. Matka nešla došrubovat do konce. Nechtělo se mně to reklamovat, tak jsem je všechny projel závitníkem. Nebyla to tak složitá oprava.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Komplikace s vaší zásilkou nás velice mrzí. Po našem telefonickém hovoru jsme všechny zbylé matky ze stejné zásilky od dodavatele vyzkoušeli. Matky šly na příslušnou závitovou tyč celé hladce našroubovat. Všeobecně na tento druh zboží žádné reklamace nemáme a proto nás překvapilo, že nějaký problém nastal. Bohužel už nezjistíme, co bylo přesně špatně, abychom u dodavatele případně vyžádali nápravu. Nicméně je vidět, že máme šikovné zákazníky, kteří si umí poradit.
    Děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se těšit na další objednávky.
    I. Blažková, podpora eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem urgoval, stále nedorazilo, obchodník nabízí dále také zboží, které je schopen dodat až za 3 měsíce.. Špatný přístup

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    velice nás mrzí komplikace s vaší objednávkou. Balíček byl odeslán včas, bohužel, jak jsme se vám snažili vysvětlit, poškodil se na něm štítek s čarovým kódem a nebylo možné ho doručit. Dopravce tedy zásilku vrátil a my vás okamžitě informovali. Po dohodě s vámi zasíláme znovu. Co se týká nedodaného zboží, je u něj uvedeno, že je dostupné na dotaz. V tomto případě to znamená vždy, že u dodavatele je nutné poptat možnost dodání. Doba naskladnění bývá obvykle delší.

    Děkujeme za pochopení

    I. Blažková, podpora eshopu

  • Obalka byla poškozena a prázdná. Čekám na vyřešení.
    Pavlín

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    jsme rádi, že se nám podařilo zásilku dohledat a dopravce nakonec doručil k vaší spokojenosti.

    Děkujeme za vstřícnost při řešení tohoto problému.

    I.Blažková, podpora eshopu.

  • Bohužel nemá dosud možnost se k položeným otázkám vyjádřit kladně či záporně, neboť objednané zboží dosud nebylo dodáno. I když od vystavení objednávky již uplynulo, jak také uvádíte, osm dnů. Dosud jsem také neobdržel žádnou informaci o stavu vyřizování objednávky.
    S pozdravem Hahn.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den, pan Hahne,
    děkujeme za zpětnou vazbu a po telefonátu s Vámi jsme opravdu zjistili, že máme v systému IT chybu. Email, který vám byl zaslán o zpracování objednávky nebyl doručen. Chybu již řešíme s naším IT oddělením. Děkujeme za za Vaši vstřícnost při řešení celé situace a velice si toho vážíme.
    I.Blažková, podpora eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 5 dní na expedici zboží na skladě :(

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Situace s vaší objednávkou nás velice mrzí. Vše jsem prověřili. Bohužel byla vytvořena 29.12.2022 v 21:27 hod. večer a to už byl náš eshop, až do konce plánovaných inventur, uzavřen. Informace byla na našich stránkách uvedena. Inventura se zvládla v kratší době než bylo plánované, vaše objednávka byla expedována hned jak to šlo 5.1. a 6.1. 2023 byla doručena. Je nám líto, že přes upozornění o zastavení expedice, došlo k takovému nedorozumění.
    I. Blažková, podpora eshopu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZATÍM MI NEBILO DORUČENO

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Bohužel, vámi vybrané zboží není skladem a dostupné je na dotaz, tak je to uvedeno i na našem eshopu. Termín dodání vám byl zaslán až na 30.9.2022. Není možné, ačkoliv je nám to velice líto, ovlivnit dodavatele v tomto směru. Celé toto nedorozumění s termínem dodání nás tedy velice mrzí.
    I. Blažková, podpora eshopu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil jsem vrtací přípravek rohový 336mm, podle obrázku měl mít tři utahovací šrouby, ale bohužel mi byl zaslán jen se dvěma, je to normální podvod. Něco nabízí a úplně jiné zboží vám dodají.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den ,
    tato situace nás velice mrzí. Zboží má opravdu obsahovat tři utahovací šrouby. Už jsem kontaktovala našeho dodavatele a není problém chybějící kus zaslat. Bohužel jsem nenašla žádnou konverzaci , kromě této, jako reklamaci dodávky a nemohu se vám dovolat. Pokud tedy budete mít zájem o nápravu z naší strany , prosím zavolejte na naše číslo 376326668 nebo napište na náš email : [email protected].
    Děkuji za pochopení .
    Iveta Blažková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak nějak jsem předpokládal že na internetu je levněji . Bohužel tomu tak není. Moje chyba. A pak ještě jedna věc. Naprosto nečitelné datum prodeje na záručním listě. No snad to nebyl záměr, případně by bylo dobré naučit toho kdo to vypisoval ,psát.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Ručně vyplňované datum na záručních listech jsme nově nahradili datumovým razítkem. Pokud by byl s vaším ZL nějaký problém, neváhejte se na nás obrátit, vyřešíme to.

    Z.Kolář, správa e-shopu Simek.eu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Levá ruka neví, co dělá pravá!! Chaos!!

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup v našem obchodě a omlouváme se za vzniklé komplikace a zdržení s odesláním objednávky.
    Důvodem byla nedostupnost zboží ve chvíli objednávky (chyba systému skladu), o které jste bohužel nebyl eshopem včas informován. Uznáváme zde bez výhrad chybu v naší komunikaci a provedli jsme opatření, aby se podobné případy již nestávaly. Tato situace nás opravdu mrzí. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    K. Vladařová - podpora e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den,
    i když zboží mělo být skladem tak mi ani po třech dnech nikdo neoznámil jestli zboží je a nebo není. Tak jsem obj. zrušil a zboží bez problémů koupil jinde.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    zboží bylo v době objednávky skladem jen částečně, sponky jsou na objednávku do týdne.
    Pokud by bylo vše skladem, expedice by proběhla ještě ten den 20.7.

    To ale neomlouvá naši zpožděnou komunikaci, způsobenou dovolenou zodpovědné osoby. Vynasnažíme se proces zástupu dovolených vylepšit, aby se toto již nestávalo.

    Omlouváme se za komplikace.

    Z.Kolář - ŠIMEK proficentrum

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vše OK, ale nedorazilo vše , co jsem si objednal.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den, ano máte pravdu, místo objednaných 4 ks jsme Vám vyexpedovali zatím pouze 3 ks. Nedodaný kus dopošleme co nejdříve. Vše evidujeme.

    Jedná se o chybu našeho skladu, 1 ks se nedohledal i když měl být skladem.
    Omlováme se za komplikace, již pracujeme na úpravě procesů, aby se toto nestávalo.

    děkujeme za pochopení

    Team ŠIMEK proficentrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil před třemi týdny. Do ted se ještě nikdo neozval, kde je chyba či problém.
    • Komunikace s prodejcem

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den, vše jsem prověřil:

    platba zálohové faktury byla k nám připsána 26.3. a zboží hned ten den vyexpedováno a k vám doručeno 29.3.
    Veškeré informace jste průběžně dostával e-mailem i formou SMS na kontakty uvedené v objednávce.

    Z.Kolář, správa e-shopu Simek.eu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velky vyber
    • Pokud clovek objednava neco maleho, tak je to nekonečny příběh. Obchod rozlisuje asi zakazniky na velke a male. A to je nečestné a nesportovní.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, vše jsem prověřil:
    Objednal jste si zboží, které nebylo skladem a termín dodání zde byl uveden na dotaz.
    Objednávku jste udělal v pátek večer 26.3.
    Termín naskladnění (6.4.) jsme Vám sdělili hned v pondělí v 11:26 dopoledne a ten jsme přesně dodrželi.
    Zboží bylo vyexpedováno 7.4.

    Všechny tyto informace jste dostával průběžně na e-mail.

    Termíny dodání jsou bohužel v této složité době delší a komunikace s výrobci je těžší.
    Snažíme se ale vše řešit maximálně vstřícně a dávat reálné a pravdivé informace.

    Z.Kolář, správa e-shopu Simek.eu

  • Informace o skladovosti neodpovídá realitě. Po týdnu čekání jsem se dozvěděl že zboží bude až za další týden.

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, toto byla chyba našeho skladu, zboží které mělo být skladem se ve skladu nenašlo a muselo být doobjednáno s dodáním do týdne. Chyby byla způsobena záměnou položek při prodeji v prodejně.

    Objednávka je po domluvě s Vámi stornována a peníze jsme Vám vrátili.
    Snažíme se stále ladit naše interní procesy tak, aby se tyto lidské chyby nestávaly.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.

    Z.Kolář, správa e-shopu Simek.eu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16.3 jsem zaplatil zboží ale do dnešního dne nedorazilo a anoi nikdo nekomunikuje. 25.3.2021
    J.Kankia

    Reakce obchodu simek.eu

    Dobrý den, ano máte pravdu, platba byla přijata už 18.3. Objednávka byla dnes odpoledne vyexpedována, omlouvám se za zpoždění způsobené sníženou kapacitou naší expedice v této složité době.

    děkujeme za pochopení

    Z.Kolář, správa e-shopu