• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka vytvořena před týdnem, obchod se zatím ještě neozval, v jakém stavu se objednávka nachází.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno on-line kartou, ale po šesti dnech ještě nedorazilo...

  • Po odeslání objednávky mi přišel mail s informací, že zboží není na skladě a neví se, kdy bude. V mailu byla uvedena možnost zrušení objednávky telefonem nebo mailem. Vzhledem k tomu, že jsem zboží objednávala o víkendu, jsem zvolila variantu mail. Zkopírovala jsem uvedenou mailovou adresu a zaslala storno objednávky. Po cca 8 dnech mi však přišlo upozornění, že objednávka byla vyexpedována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mám hodnotit něco, co stále nepřišlo?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    13.12. Môj dopyt na 2 klinové remienky
    13.12. Cenová ponuka 11,99 eur, aj s č. účtu
    na urýchlené zaplatenie
    16.12. Poslaná faktúra na 18,76 eur
    27.12. Doručená zásielka
    Záver: Za, v podstate bezcenný tovar v obyčajnej obálke si vypýtali poštovné viac ako 10 eur. Natura med tiež z Č.B. si účtuje
    za balíky, opakujem za balíky 1,9 eura

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zaslaná režná niť byla pouze "podobná" té, kterou jsem si objednal.
    Místo nitě 42x3 mi zaslali jinou s označením 40x3.
    V reálu je to bohužel naprosto odlišná niť.
    Vzhledem k nízké ceně zboží se nevyplatí nic reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem balík 8 dní před vánocemi abych to mohl dát jako dárek. Je 25., balík nikde a nic o tom nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požaduje platbu předem

    Reakce obchodu Šicí centrum

    Zákazník nemluví pravdu . Na výběr je platební karta , osobní odběr, platba na fakturu, platba předem. Výběr dosti široký

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Látka stále nedošla a reakce majitele žádná i po urgenci.

    • Zboží zatím nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemám, peníze zpět taky ne a obchod na e-mail nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Odešlou zboží stěží po 14 dnech a to po urgenci, přestože mají zboží skladem
    • Nepřebírají vrácené balíky, přestože bylo odesláno na adresu dle obchod. podmínek - opět urgence ať balík vyzvednou
    • Nevracejí platbu za vrácené zboží - opět urgovány a platba stále nikde
    • NEKOMUNIKUJÍ!!!
    • Zboží ani neodpovídá popisu a fotkám.

    NEDOPORUČUJI!!!
    Nekomunikují, zboží neodpovídá popisu ani promo fotkám.
    Nepřebírají balíky a následně nevracejí platbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádná
    • dlouhá dodací doba, chudý výběr doručitele

    Nesolidní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud mi objednávka nebyla doručena. I přes mou žádost o sdělení termínu doručení mi nebylo toto sděleno, má žádost zůstala bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mou objednávku se nikdo nepokusil nachystat a odeslat. Po jednom týdnu kdy jsem se do obchodu nemohl dovolat, jsem objednávku zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu bez reakce obchodu, ani po písemném dotazu není dodnes žádná reakce - nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, jen se platba vrátila zpět na účet /a ještě to vypadá, že spíše zásluhou banky/ ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují se zákazníkem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod komunikuje, tak doufám, že vše vyřešíme.

    Zatím obchod nemohu doporučit, objednala jsem si zboží a 30. 9. mi přišlo potvrzení objednávky. Ale 2. 10. mi pak obchod sdělil, že některé položky mé objednávky nejsou na skladě a že mi obchod dá vědět do 7 - 14 dnů. Zatím jsme v tomto časovém limitu a doufám, že mi přijde zpráva.
    Tři položky by ale měly být na skladě a ty mi zatím taky nepřišly. Místo toho jsem teď byla dotázána, jak hodnotím šicí centrum na základě mého nákupu. Nákup zatím neproběhl. Ale zatím ještě neuplynula dlouhá doba. Ráda hodnocení přehodnotím, pokud objednané zboží dostanu.