Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velká spokojenost. Při objednávce došlo k technickým problémům s online platbou, ale obchod mě kontaktoval a vše se vyřešilo rychle. Místo doručení na uloženku poslali DHL Express kurýra na své náklady, takže já moc chválím. :)

  • Tak abych byl spravedlivý:
    -Shirtinator začal 5.1. na mailu komunikovat i na jiné bázi než "prověříme" a pak nic.
    -Dokonce jsem měl i telefonický hovor s někým ze zák.servisu - tedy příchozí od nich ze skrytého čísla.
    -na vině prý Uloženka, která toho poztrácela víc, nemám možnost ani chuť ověřovat
    -ZAKÁZKU JSME ZRUŠILI A PENÍZE MÁM ZPĚT

  • Tak bohužel, máme 4.ledna a Shirtinator s námi nekomunikuje ani po spoustě urgencí. Fungující tel. číslo neexistuje. Jeden z dopisů přes kontaktní formulář se dokonce vrátil jako nedoručený, protože systém se ho snažil poslat na neexistující adresu. Ukazatel spokojených zákazníků na Heurece jim během jednoho týdne spadl z 96% na 93% a přibylo několik lidí, kteří nedostali svoji zakázku. Rozhodně jim nic neplaťte předem !!!

    Víte někdo, jak se s nimi spojit?

  • Závidím všem, kteří dostali své zboží včas, případně vychvalují komunikaci obchodu. Kdybych mohl přidat recenzi obchodu dal bych 0 hvězdiček. Zboží avizovali dopravci (takže máme trackovací kod), ale už přes týden mu nic nepředali. NEEXISTUJE TELEFONNÍ KONTAKT a na jiné způsoby komunikace nereagují - kontaktní formulář, facebook. Takže sice super, že evidentně umí dodávat i bez problémů, ale když už se něco pokazí, tak se s nimi nespojíte. Jsem zvědavý, jak to dopadne a jak z nich dostaneme případně peníze zpět. Už nikdy víc zboží od firmy sídlící v DE s kontaktem v SK a bez telefonní linky.

  • Obrovské zklámání. Objednala jsem si kryt na mobil s mojí fotkou a vypadá to jako kdyby jsme ho měla už několik let. Úplně vyblyté barvy! Strašně jsem se těšila na ten obal, opravdu zklamání.

  • PetraŠ.:
    Dobrý den, děkujeme za příspěvek do diskuze, taky jste nám psala na email. Potisk samotný byl ve velmi vysoké kvalitě, dle vámi zaslaných fotografií. Ano na triku byl pozůstatek z tiskařské technologie, která po oprání zmizne na 99,9%. Pokud by se tak nestalo, jedná se pak o vadu trika. Jelikož jste reklamovali dvě trika, ale fotky jste nám poslali jenom jednoho, my jsme se rozhodli, vám vrátit finance za obě trička. A omluvili jsme se vám. Bohužel už zpětnou vazbu od vás nemáme, jestli po oprání triko vypadalo už v pořádku. Hezký den

  • Alexandr:
    I přesto, že jste nenakupoval přes heureku, se nám vaše recenze zobrazila jako v hodnoceních tak i v diskuzi.
    Po přečtení recenze, jsme se s vámi spojili a vyptali jsme si fotku skutečného výtisku jako i samotný motiv, který jste vložil k nám do systému. Po analýze motivu našim grafikem, jsme přišli na to, že i když náš creator ohodnotil váš motiv jako vysoce kvalitní, daný motiv tuto kvalitu, ale neměl. Rozlišení motivu bylo uměle navýšeno, a tudíž motiv samotný byl rozpitý a naše tiskárna dané data zpracuje takové, jaké jsou. Váš potisk, byl natisknut v nejvyšší kvalitě, v jaké byl k nám dodán. Na základě komunikace, jsme se rozhodli - upravit váš motiv, zlepšit celkovou kvalitu motivu a vyčistit nedokonalosti ve photoshopu, odstranit pozadí a potisknout vám nové tričko - všechno zdarma. Taky jsme vám zpátky poslali upravený motiv, který pak můžete použít i na vaši příští objednávku. Přejeme hezký den

  • Trika jsem od Shirtinatoru objednala (bohužel) přímo přes jejich e-shop, nemohu tudíž vložit recenzi.
    Při rozbalení triček (dárků) jsem nevěděla, zda se mám smát, nebo brečet. S tak nekvalitním potiskem jsem se ještě nikdy nesetkala, nešlo ani o fotku, pouze o text. Triko je celé spálené nažehleným motivem, nepochopitelně flekaté u spodního lemu, jako by ho polili barvou... Myslím, že takového výsledku by člověk nedosáhl, ani kdyby si sám doma žehlil fólii žehličkou.
    JE NEUVĚŘITELNÉ, ŽE NĚKDO S TAKOVOU KVALITOU POTISKU MÁ ODVAHU PROVOZOVAT PROFESIONÁLNÍ E-SHOP. Kdyby to vše nebylo tak drahé, dalo by se to snad považovat za špatný vtip...
    VŘELE NEDOPORUČUJI obchod, doporučila bych však provozovateli změnu podnikání.

  • U SHIRTINATOR jsem nenakupoval přes Heureku, tudíž nemohu vložit recenzi, ale kdyby se mne někdo zeptal, jestli bych obchod doporučil, musel bych říci že NE. Nejdříve klady.Obchod má nezvykle dobře zpracovánu komunikaci a úroveň balení zaslaného zboží. Měl jsem problém s platbou zaslané objednávky (kartou on line) a byl jsem mile překvapen, když mi po mém vložení kontaktu do záznamníku firmy opravdu zavolal člověk z masa a kostí a vše mi vysvětlil. Byl jsem s tímto přístupem VELMI spokojen.Tady veliká +1! Rovněž zmíněné balení zboží a okamžité, rychlé odeslání opět +1! Po sem vše velmi dobře.Bohužel to co mne mrzí nejvíce, je kvalita. Konkrétně KVALITA potisku. Na triko jsem požadoval natisknout mnou zaslanou fotografii. Tuto jsem zaslal ve velikém rozlišení a kvalitě tak,aby se nikdo nemohl vymlouvat, že je fotka "datově" malá a tisk tudíž nekvalitní. Fotografie byla i profesionálně "ořezána" a připravena k užití. Výsledný produkt od SHIRTINATORU ale zklamal. Nejsem odborník, ale na tričku to vypadá velmi neprofesionálně. Tisk je jako by "řídký" vypadá jako nastříkaný přes síto? Obrázek (zaslaná fotka) na triku má na spodním okraji divný bílý "lem". Vše vypadá, jako bych si to na triko nastříkal sám fixírkou = vše velmi amatérské. To mne hodně zklamalo. Opět zdůrazňuji, že zaslaný materiál (fotografie)BYL velmi kvalitní - to co přišlo na triku vypadalo a vypadá jako zvětšená fotka z rozměru 3x3 cm. Hrůza. Čirý amaterismus, bohužel. Díky tomuto dávám palec dolů a triko si příště objednám jinde.

  • massq8: Dobrý den, děkujeme za váš příspěvek už jsme vše vyřešili začátkem října. Omlouváme se, my jsme s vámi komunikovali, možná vám jenom emaily od nás spadli do spamu. Mikina je již vyreklamována a poslaná správná velikost k vám. Hezký den Shirtinator

  • Dobrý den,

    můžu po týdnu poprosit o reakci na mojí reklamaci objednávky č. 1509250003 ?

    Dodaná mikina je podstatně menší než uvádíte na Vašich stránkách.

    děkuji
    Váš zatím ještě relativně spokojený zákazník.

  • Po všech stránkách perfektní přístup k zákazníkům skvělí přehled na stránce,vyřešení problému během několika min..Vřele doporučuji..:)