Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, je mil líto pokud to vidíte takto, ale pokud máte dojem, že je Vaše reklamace neuznána neprávem, tak se můžete odvolat k přezkoumání.

    My naopak uznáváme téměř vše, pouze pokud je to evidentní chyba zákazníka, tak ne.
    Nemáme důvod reklamace neuznávat.
    Naopak ještě nabízíme víc a to že Vám vrátíme peníze do 30dnů, místo do zákonných 14. a reklamace řešíme obratem, nikoli až za 30dní.

    Pokud jste se nesmířila s neuznanou reklamací, napiště mi na [email protected] a Vaší reklamaci přezkoumáme.

    Váš Sexshop.Cz

  • Dobrý den Martine, ověřování je právě proto, že v tomto oboru je mnoho fiktivních objednávek, prostě že se např. bývalá žena mstí svému manželovi za to, že odešel a tak mu objedná gay výrobky za 10tis. nebo si hodně lidí dělá fórky z kamarádů, ale nám pak vznikají velké náklady s expedicí, vratkou, dobropisem atd.

    Ověřujeme jen velké objednávky, nebo voláme, když je v objednávce nějaká nesrovnalost. a to je běžná praktika i např. u eshopů se spotřební elektronikou.
    A to já naopak vítám, kdo se dívá stále do mejlu, není proto lepší jen zavolat?

    Pokud jsme Vám tímto urazili, omlouváme se a věříme, že jste nad námi ještě nezlomil hůl. Případně stačí do poznámky napsat nevolat!

    Děkujeme za pochopení
    Váš Sexshop.CZ

  • nerozumim overovani objednavek telefonem!?! wtf kde to jsme, v praveku? priste uz zde nenakoupim, doufam, ze to aspon dojde v poradku a brzo

  • V tomto obchodě se reklamace vyřizují stylem - Neuznáno. Kdyby napsali hned, že reklamace neřeší, nemusela jsem utrácet peníze za poštovné a ještě více utrácet za drahý šmejd!!!!!