Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nedodání zboží

    13.7.2022. Jako dárek jsem bohužel dostal poukázku do parfumerie SEPHORA. Chtěl jsem si objednat toaletní vodu Armani Code Homme 75ml, která byla zrovna ve slevě.
    V objednávce nebylo jakékoliv dodání možné, tak jsem zavolal na infolinku, kde mi bylo řečeno, že si mohu objednat pouze na pobočku /kamenný obchod/. Bohužel ne do Plzně. Je to vůbec v dnešní době možné? Proč tedy SEPHORA provozuje internetový prodej?
    K mému údivu Azzaro Wanted 100 ml by mi doručili i na adresu.
    Nebýt dárkového poukazu, v životě by mne nenapadlo v SEPHOŘE nakupovat. Ceny jsou o 50 - 70% vyšší oproti konkurenci a nabídka je zoufale omezená. Nikdy více SEPHORA.

  • 100 %

    • Touto cestou chtěla bych poděkovat asistentu prodeje panu Aleši z brněnské Sephory na Vańkovce za laskavost, vstřicnost a profesianalitu. Rozhodně doporučuji se na něj obracet s jakymkoli dotazem.
    • E=chop je opravdu nemožný .Neda se objednat pohromadě vše , co potřebujete. Oni vam to rozděli na ruzne baliky a ruzne zpusoby dodani. Je lepši se ibejit bez tohoto e=shopu.
  • 100 %

    • Velmi příjemná obsluha v prodejně v Liberci
    • Zboží mi sami nabídli zabalit a paní to udělala moc hezky
    • Velmi rychlé vyřízení (druhý den bylo zboží v Liberci k vyzvednutí)
    • Lehce nepřehledné webové stránky

    Až na trošku nepřehledné webové stránky se jedná o velmi příjemný obchod. Obzvlášť na prodejně (Forum Liberec) mě velmi příjemně překvapili, sami nabídli vánoční zabalení, přidali vzorek parfému.

  • 10 %

    • všechno

    NEJHORŠÍ ESHOP EVER! Zboží si sice můžete dát do košíku, ale až ve výběru dopravy se dost krkolomným způsobem dozvíte, že půlka zboží je ve skladu a druhá na různých prodejnách. Když už sem se teda po půl hodině proklikala k možnosti vyzvednutí na prodejně (kde bych měla všechny produkty) a následné platbě, tak mi přijde SMS o zrušení objednávky. Následně se v emailu dozvím, že ani jeden produkt nebyl dostupný a že si je můžu zakoupit online se slevovým kódem! Což mi určitě fakt pomůže...

  • 20 %

    • velký výběr
    • ..věcí, které nemají na skladě, i když píší, že mají

    Zboží zaplaceno a pak sděleno, že zboží není. Takže místo toho, abych dostala zpátky peníze, tak mám voucher na nákup něčeho jiného, i když tam nic jiného nechci kupovat. Paráda. Už nikdy víc!!!

  • 20 %

    Doručení kurýrem bylo zklamáním. Objednávka byla zaplacena kartou, ale zboží nedostala. Kurýr neposlal zprávu, aní dopis na emailovou adresu. Na stránkách jsem našel informaci, že můj produkt byl vrácen odesílateli.

  • 40 %

    Sice jsem si (i sestra) několikrát u nich objednala a doručení a vše bylo v pořádku, ale nyní když mi chodili slevové kódy, tak nešli uplatnit (hlásilo to, že je kód již neplatný, i když pořád platil - byla jsem přihlášena a splňovala všechny podmínky a vše, co bylo i kódu třeba) - takže ztráta času u pokusu o nákup a o uplatnění kódů, které mi chodí ke kartičce na email.
    Navíc jsem před rokem viděla kauzu, jak Sephora v USA přijala nějakou influencerku, aby jim dělala reklamu. Když influencerka na sociální síti řekla, že bude volit Trumpa, tak ji už Sephora na základě toho nechtěla (neříkám, že mám ráda Trumpa, ale "vyhazovat" člověka jen na základě jednoho politického názoru mi přijde od obchodu trapné - samozřejmě na to mají právo, ale přijde mi to divné a nesympatické)

  • 20 %

    • Snad jen lakave ceny, ale ty jsou k nicemu kdyz se k veci nedostanete.
    • na ovladani neprijemne prostredi
    • skladove zasoby nejsou aktualizovane
    • nevidite, kde je produkt na sklade
    • nemoznost poslat vetsinu vyrobku domu

    Ztotoznuji se s hodnocenimi, udesny eshop. Pokud chcete stravit dlouhe hodiny klikanim ktere nikam nevede protoze vam objednavku zrusi, smele do toho. Uzivatelske prostredi na nic, neustale se prekryvaji prvky, nevidite kam klikate, stranka se posouva atd. Podpora naprosto k nicemu, odpoji vas kdyz nevi jak problem vyresit.

  • 10 %

    Po 3 dnech zrušená již zaplacená objednávka, která měla být zarezervována 5 dní? Pokud neplánujete plýtvat svým časem, doporučuji nakupovat jinde!

  • 10 %

    • Neznám žádnou výhodu
    • Nejhorší eshop s parfémy a kosmetikou, co znám

    Zkušenosti s tímto eshopem jsou šokující. Chtějí platit buď dopředu nebo kartou (na dobírku to nejde). Když si zboží objednám a zaplatím, tak objednávku potvrdí a za hodinu jí zruší z důvodu, že zboží nemají. Já pak musím deset dnů čekat, až se pánové uráčí a peníze vrátí zpět na účet. Docela hezký způsob financování... Podotýkám, že celou dobu je zboží inzerováno, že jej na prodejně mají, nikoli na skladě eshopu. Takže předpokládám, že takových, co jim sedli na lep jako já, bude jistě více. Za mě tedy, never more.

  • 10 %

    • Nefunkční e-shop
    • Nekomunikativnost
    • Nulová vstřícnost
    • Ignorace zákazníka

    Neznám horší e-shop než je e-shop Sephora. Udělat objednávku znamená mnoho tímto strávených hodin, doručení kurýrem se již 72 hodin vůbec nenabízí. Při volání na infolinku se hovor sám přeruší při zvolení možnosti hovoru s operátorem. Absolutně nedoporučuji, RYCHLE ODSUD PRYČ!

  • 100 %

    Po prečitaní recenzii som mala veľku obavu si objednať, avšak balíček mi prišiel super zabalený, celý, nepoškodený a môžem len odporučiť!

  • 10 %

    Jedna velká katastrofa. DPD mi rozbilo zaplacený balíček, dle informací z infolinky jsem balíček odmítla, protože by mi to pak prý nevyreklamovali. Po týdnu urgování nemám peníze stále zpět. DPD nekomunikuje, tak jsem napsala na sephoru, ať to zaurgují oni. Tam mi řekli, že DPD neumí kontaktovat, ať si zavolám na infolinku DPD a zaurguji si to sama. Pardon, ale peníze mám u sephory, ne u DPD, takže by určitě někdo měl být schopný to DPD zaurgovat a vrátit mi peníze. Určitě nic neobjednávat, nikdo Vám není schopný pomoci.

  • 10 %

    • Jediné plus vidím v tom, že stále seženu značky, které jinde nejdou, i když na eshopu je to velmi náročné.....
    • Sephoru jsem objednávala po několikáté. Opravdu mě hodně naštvalo, že se ne obtěžují poslat ani malý vzorecek něčeho k objednávce za 2 000. Dříve si na tom zakládali. Objednávání byla teď naposled katastrofa doslova.
  • 10 %

    Naprostá katastrofa, Sephoru ráda navštěvuji, ale jejich stránky vážně hrůza. U zboží psali skladem, akorát se nikde nedozvíte, že skladem ano, ale v jiné zemi. Takže, když mi balíček konečně dorazil, nebyl ani dárkově zabalený (zaškrtává se v objednávce) na e-mail nikdy nikdo nereagoval. Zároveň jsem při objednávce zadávala založení sephora klubu, to se taky nestalo.

  • 10 %

    Naprosto nepochopitelné popisky v eshopu. Moje žena chtěla nakoupit 7 produktů, ale jak se ukázalo, nebylo možné najít možnost dopravy (doručení nebo vyzvednutí), kde bychom všech 7 produktů vyzvedli. Jedinou možností bylo obejít dva obchody Sephory, nechat si poslat čtyři produtky a jeden produkt údajně skladem stále nedostaneme... Proboha! Proto je snad eshop, aby to zákazníci měli jendodušší a nemuseli obcházet obchody jak nadmuté kozy. Koupili jsme nakonec jen to, co šlo doručit a zbytek koupíme jinde.