• Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání zboží a velmi příjemné jednání se zákazníkem.
    • Rychlé dodání objednaného zboží.

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za kladné hodnocení, těší nás, že jste byla s jednáním našich pracovníků spokojená.

    S přáním krásného dne
    SenzaNábytek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    v pohodě

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za doporučující recenzi a přejeme, ať Vám nový slunečník dobře slouží.

    S pozdravem
    SenzaNábytek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše OK

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za doporučující recenzi a přejeme, ať Vám nové poličky dělají radost.

    S pozdravem
    SenzaNábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybná nabídka, zboží nebylo.

    Nabízené zboží nebylo.

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    omlouváme se, Vámi objednané zboží měl bohužel dodavatel vyprodané a neinformoval nás o tom.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za doporučující recenzi a přejeme, ať Vám nová dekorace dělá radost.

    S pozdravem
    SenzaNábytek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Možnost vybrat zboží z pohodlí domova
    • Možnost zaplatit zboží při převzetí
    • Moznost výběru místa doručení z poměrně velkého množství možností
    • Zbož přišlo poškozeno, část stolní desky byla ulomena

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    omlouváme se za Českou poštu, že Vám poškodila při přepravě zboží. V takových případech stačí kontaktovat naše reklamační oddělení a vše co nejrychleji vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S přáním krásného dne
    SenzaNábytek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za kladné hodnocení a přejeme, ať Vám nový servírovací vozík dobře slouží.

    S pozdravem
    SenzaNábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena
    • Zboží nepřišlo

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    pravděpodobně se jedná o nějaký omyl. U nás jste objednala 2 kusy židle ve II. jakosti, u které bylo uvedeno, že máme 1 kus. Poté jsme se Vás ptali, zda chcete 1 kus nebo máme objednávku stornovat, přála jste si storno, tudíž Vám žádné zboží nebylo odesláno.

    S pozdravem
    SenzaNábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od té doby co jsem to objednal tak mi ještě žádné zboží nepřišlo.Pritom u zboží bylo napsáno že by mělo přijít do sedmy pracovních dnů ale nic jsem neobdržel.

    Reakce obchodu SenzaNábytek

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění, z důvodu koronaviru dodavatel pracuje v omezeném režimu. Tento týden Vám bude zboží odesláno, o odeslání budete informován emailem.

    S přáním krásného dne
    SenzaNábytek