Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání, perfektní popis u zboží, odpovídá realitě, žádný zádrhel
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- široká nabídka jarních cibulí a hlíz
- rychlé vyřízení objednávky
- výhodná cena dopravy PPL
-
Doporučuje obchod
- Rychlost,komunikace vše výborné
S obchodem jsem byla velmi spokojena a snad i rostlinky mi ze semínek vzejdou
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku, obchod určitě dopoledne
-
Doporučuje obchod
Nádherně zabaleno, skoro mi to až vyrazilo dech. Byla jsem mile překvapena a potěšena.
Vše perfektní. -
Doporučuje obchod
- Vysoká cena
Dobrá klíčivost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
V tomto podniku nenakupuji poprvé. Tentokrát jsem přistoupila k této pozdní objednávce semen z důvodu vymrznutí ostálky a afrikánů - mráz pod deset stupňů zaúřadoval i ve skleníku. Hned jsem objednávala nová semena a zde mi vyšli velmi rychle vstříc.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Výhodou je rychlost dodání a komunikace. Kvalitu sazenic bude možno posoudit až po začátku jejich růstu.
-
Nedoporučuje obchod
Z třiceti koupených semínek Paulovnie za 250Kč vyklíčily pouze tři. Požádal jsem obchod o návrh řešení. Odkázali mě na všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád. Podle očekávání jsem zjistil, že úspěšně reklamovat tento druh zboží je nereálné a upozorňují na klíčivost 50%. V mém případě to bylo 10%. Samozřejmě je to velice mrzí a nabídli mi slevu na další nákup ve výši závratných 5%. Že bych si koupil další tři semínka se slevou 5%… to asi, stejně jako nikdy nic s'dalšího v tomto obchodu.
Reakce obchodu Semena.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Bohužel se často setkáváme s jednostarným posouzením situace.
Každému, komu semena nevyklíčí nebo jich vyklíčí velmi málo, vidí hned problém v samotných semenech.
Na výsledek má však vliv velmi mnoho faktorů, jak každý kdo pěstuje ze semen dobře ví.
Opravdu není možné na základě e-mailové zprávy vracet platbu nebo posílat nová semena.
Nejsme si jisti, jaké řešení si představujete, abyste byli spokojeni.
Zkuste se na to prosím podívat i z naší strany. Kdybychom prodávali nekvalitní semena, byli bychom sami proti sobě.
Protože je u semen reklamace opravdu trochu problém, snažíme se navrhnout i alternativní řešení, ale sleva pro Vás zase není dost vysoká.
Opravdu nás to, jak uvádíte mrzí, ale i my budeme rádi, když si příště objednáte u jiného obchodu.
Tak nakonec budeme všichni spokojeni.
S pozdravem
tým Semena.cz -
Doporučuje obchod
Informovanost byla super. Dárek také potěšil. Děkuji
-
Doporučuje obchod
Kvalitní balení. Nabídka široká
-
Doporučuje obchod
- Širokej sortiment.
- Nízká cena pošty
- Rychle dodáno
Dobrej obchod, našla jsem věci, které třeba jinde nemaj. Příště rovnou nakupuju tady
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Vše OK
-
Doporučuje obchod
POHODA
-
Doporučuje obchod
- Rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
V pořádku
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
- Ryrche vše vyřízeno-naprostá spokojenost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Rychlost,kvalita,žádné přehmaty = naprostá spokojenost.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání , pěkná nabídka
Dodané zboží došlo v polovičním množství. Reakce obchodu - vyfotografujte balíček a podívejte se , jestli obsah není v pořádku.
Sáček jsem vyhodil a do 2 počítat umím...............Reakce obchodu Semena.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Jednalo se o hlízy a objednali jste si dvě od stejného druhu.
Pokud se tak stane, balíme cibule i hlízy od stejného druhu dohromady, abychom šetřili obalový materiál a tím i přírodu. Tuto informaci máme uvedenou i na webových stránkách. Většina zákazníků očekává dva sáčky a hned nás kontaktují, že jim chybí zboží.
Náš požadavek je podle nás na místě, na obalu píšeme počet cibulí, hlíz.
Zkontaktujete nás, abychom vzniklou situaci řešili a když jsme si vyžádali dodatečné informace, přerušili jste s námi spojení. Pokud chcete něco řešit, je třeba spolupráce obou stran.
S pozdravem
tým Semena.cz