Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání, perfektní popis u zboží, odpovídá realitě, žádný zádrhel
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široká nabídka jarních cibulí a hlíz
    • rychlé vyřízení objednávky
    • výhodná cena dopravy PPL
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,komunikace vše výborné

    S obchodem jsem byla velmi spokojena a snad i rostlinky mi ze semínek vzejdou

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku, obchod určitě dopoledne

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nádherně zabaleno, skoro mi to až vyrazilo dech. Byla jsem mile překvapena a potěšena.
    Vše perfektní.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Vysoká cena

    Dobrá klíčivost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V tomto podniku nenakupuji poprvé. Tentokrát jsem přistoupila k této pozdní objednávce semen z důvodu vymrznutí ostálky a afrikánů - mráz pod deset stupňů zaúřadoval i ve skleníku. Hned jsem objednávala nová semena a zde mi vyšli velmi rychle vstříc.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Výhodou je rychlost dodání a komunikace. Kvalitu sazenic bude možno posoudit až po začátku jejich růstu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z třiceti koupených semínek Paulovnie za 250Kč vyklíčily pouze tři. Požádal jsem obchod o návrh řešení. Odkázali mě na všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád. Podle očekávání jsem zjistil, že úspěšně reklamovat tento druh zboží je nereálné a upozorňují na klíčivost 50%. V mém případě to bylo 10%. Samozřejmě je to velice mrzí a nabídli mi slevu na další nákup ve výši závratných 5%. Že bych si koupil další tři semínka se slevou 5%… to asi, stejně jako nikdy nic s'dalšího v tomto obchodu.

    Reakce obchodu Semena.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Bohužel se často setkáváme s jednostarným posouzením situace.
    Každému, komu semena nevyklíčí nebo jich vyklíčí velmi málo, vidí hned problém v samotných semenech.
    Na výsledek má však vliv velmi mnoho faktorů, jak každý kdo pěstuje ze semen dobře ví.

    Opravdu není možné na základě e-mailové zprávy vracet platbu nebo posílat nová semena.
    Nejsme si jisti, jaké řešení si představujete, abyste byli spokojeni.

    Zkuste se na to prosím podívat i z naší strany. Kdybychom prodávali nekvalitní semena, byli bychom sami proti sobě.

    Protože je u semen reklamace opravdu trochu problém, snažíme se navrhnout i alternativní řešení, ale sleva pro Vás zase není dost vysoká.

    Opravdu nás to, jak uvádíte mrzí, ale i my budeme rádi, když si příště objednáte u jiného obchodu.
    Tak nakonec budeme všichni spokojeni.

    S pozdravem

    tým Semena.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Informovanost byla super. Dárek také potěšil. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalitní balení. Nabídka široká

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Širokej sortiment.
    • Nízká cena pošty
    • Rychle dodáno

    Dobrej obchod, našla jsem věci, které třeba jinde nemaj. Příště rovnou nakupuju tady

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    POHODA

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    V pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ryrche vše vyřízeno-naprostá spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlost,kvalita,žádné přehmaty = naprostá spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání , pěkná nabídka

    Dodané zboží došlo v polovičním množství. Reakce obchodu - vyfotografujte balíček a podívejte se , jestli obsah není v pořádku.
    Sáček jsem vyhodil a do 2 počítat umím...............

    Reakce obchodu Semena.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Jednalo se o hlízy a objednali jste si dvě od stejného druhu.

    Pokud se tak stane, balíme cibule i hlízy od stejného druhu dohromady, abychom šetřili obalový materiál a tím i přírodu. Tuto informaci máme uvedenou i na webových stránkách. Většina zákazníků očekává dva sáčky a hned nás kontaktují, že jim chybí zboží.
    Náš požadavek je podle nás na místě, na obalu píšeme počet cibulí, hlíz.

    Zkontaktujete nás, abychom vzniklou situaci řešili a když jsme si vyžádali dodatečné informace, přerušili jste s námi spojení. Pokud chcete něco řešit, je třeba spolupráce obou stran.

    S pozdravem

    tým Semena.cz