Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zajímavé ceny
    • Spousta dílů skladem
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • k dispozici některé díly které jsou v česku špatně dostupné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá expedice
    • Sortiment komponent, které se jinde těžko hledají
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé dodání
    • sortiment
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OL

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé odeslání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, profesionální jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super profesionální tým , pořadí upozorní na nevhodný produkt doporučuji správný super jednička doporučuji všem
    • Neni

    Jednička doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Levná doprava
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Perfektní, rychlý a bezproblémový nákup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • O žádné nevýhodě nevím.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Výborné hledání
    • Skutečné foto dílu

    Objednáno a doručeno velmi rychle a bez problémů. Rozhodně doporučuji obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super cena
    • Dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široký sortiment rychlé dodání
    • výborná domluva s paní v účtárně
    • mnoho inzerovaných položek dlouhodobě nemají
    • chybné popisy rozměrů položek
    • neaktualizovaný sklad, několikrát vraceli peníze protože položka na skladu nebyla i když eshop ji vykazoval jako nenulovou.
    • poslední reklamace s poměrně arogantním pánem

    Měl jsem ten obchod rád , fungoval téměř bezvadně a v případě problémů byla výborná komunikace. Bohužel se něco změnilo, tak už ani poslední reklamaci neuplatním, protože poštovné zpět by mi těžko někdo uhradil. A najdu jiný zdroj dílů. Mrzí mě to , ale chci upozornit ostatní kupující, dobře si prověřte zdali popis a parametry odpovídají skutečnosti.

    Reakce obchodu SEMA-FOR

    S tímto zákazníkem jsme řešili jedinou reklamaci a to v roce 2020 (vadný díl, vyřešeno výměnou). Uváděná "poslední reklamace" byl telefonát, kdy se pán s kolegou hádal o tom, že jsme u objednané položky vyměnili fotky. Kolega to pánovi odmítl, podíval se do historie úprav a žádná změna tam nebyla. Pán trval na svém. Když nyní víme, že se mu nechtělo zboží vracet, je otázka, jak jsme mu mohli po telefonu vyhovět... Vždy rádi pomůžeme, když to lze. Dřívější objednávky zákazníka byly často takové, že si naklikal skladové i neskladové zboží, zaplatil a protože to byly drobnosti, volalo se mu jestli chce čekat na naskladnění a když nechtěl, peníze se vracely a objednávky posílaly - na tom je něco špatně?

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vyhověli mi, jak jen mohli

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • díl inzerovali jako skladem, po měsící slíbili, že pošlou příští týden, emailem se omluvili, že díl nemají a pokusí se jej sehnat, pak jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu SEMA-FOR

    Díl nebyl inzerován jako skladem - zákazník si jej jako neskladový už objednal. U těchto objednávek předpokládáme, že zákazník umí číst a ví, že si objednává neskladové zboží. Během telefonického dotazu zákazníka jsme chybně informovali o naskladnění. Za toto jsme se následně (v řádu hodin) omluvili a nabídli alternativní produkty, na což zákazník reagoval zrušením objednávky.