Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Nic
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zajímavé ceny
- Spousta dílů skladem
-
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení objednávky
- k dispozici některé díly které jsou v česku špatně dostupné
-
Doporučuje obchod
- Rychlá expedice
- Sortiment komponent, které se jinde těžko hledají
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlé dodání
- sortiment
- nic
-
Doporučuje obchod
Vše OL
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlé odeslání
-
Doporučuje obchod
Rychlé, profesionální jednání
-
Doporučuje obchod
- Super profesionální tým , pořadí upozorní na nevhodný produkt doporučuji správný super jednička doporučuji všem
- Neni
Jednička doporučuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Cena
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání
- Levná doprava
-
Doporučuje obchod
- rychlost, ochota
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Perfektní, rychlý a bezproblémový nákup
-
Doporučuje obchod
- O žádné nevýhodě nevím.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Výborné hledání
- Skutečné foto dílu
Objednáno a doručeno velmi rychle a bez problémů. Rozhodně doporučuji obchod.
-
Doporučuje obchod
- Super cena
- Dobrá komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- široký sortiment rychlé dodání
- výborná domluva s paní v účtárně
- mnoho inzerovaných položek dlouhodobě nemají
- chybné popisy rozměrů položek
- neaktualizovaný sklad, několikrát vraceli peníze protože položka na skladu nebyla i když eshop ji vykazoval jako nenulovou.
- poslední reklamace s poměrně arogantním pánem
Měl jsem ten obchod rád , fungoval téměř bezvadně a v případě problémů byla výborná komunikace. Bohužel se něco změnilo, tak už ani poslední reklamaci neuplatním, protože poštovné zpět by mi těžko někdo uhradil. A najdu jiný zdroj dílů. Mrzí mě to , ale chci upozornit ostatní kupující, dobře si prověřte zdali popis a parametry odpovídají skutečnosti.
Reakce obchodu SEMA-FOR
S tímto zákazníkem jsme řešili jedinou reklamaci a to v roce 2020 (vadný díl, vyřešeno výměnou). Uváděná "poslední reklamace" byl telefonát, kdy se pán s kolegou hádal o tom, že jsme u objednané položky vyměnili fotky. Kolega to pánovi odmítl, podíval se do historie úprav a žádná změna tam nebyla. Pán trval na svém. Když nyní víme, že se mu nechtělo zboží vracet, je otázka, jak jsme mu mohli po telefonu vyhovět... Vždy rádi pomůžeme, když to lze. Dřívější objednávky zákazníka byly často takové, že si naklikal skladové i neskladové zboží, zaplatil a protože to byly drobnosti, volalo se mu jestli chce čekat na naskladnění a když nechtěl, peníze se vracely a objednávky posílaly - na tom je něco špatně?
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Vyhověli mi, jak jen mohli
-
Nedoporučuje obchod
- díl inzerovali jako skladem, po měsící slíbili, že pošlou příští týden, emailem se omluvili, že díl nemají a pokusí se jej sehnat, pak jsem objednávku zrušil.
Reakce obchodu SEMA-FOR
Díl nebyl inzerován jako skladem - zákazník si jej jako neskladový už objednal. U těchto objednávek předpokládáme, že zákazník umí číst a ví, že si objednává neskladové zboží. Během telefonického dotazu zákazníka jsme chybně informovali o naskladnění. Za toto jsme se následně (v řádu hodin) omluvili a nabídli alternativní produkty, na což zákazník reagoval zrušením objednávky.