Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dotazník Heureky na spokojenost nebo nespokojenost s nákupem v obchodě přichází zákazníkovi pouze v případě že nakoupil a vybral zboží právě přes Heuréku. Dotazník chodí v odstupu 10-14 dnů od vyplnění objednávky. My jako obchod Schipro Vám žádný formulář poslat nemůžeme, nelze zasahovat do dotazníků Heureky.
    Aktualizace prodejců a grafů cen je též v kompetenci správce Heuréka cz.
    Jinak velice děkujeme za snahu vyjádřit svůj názor a chválu.
    Tým Schipro s.r.o

  • Zdravím Vás dobří administrátoři serveru Heuréka.
    Rád bych projevil potažmo podal ostatním potencionálním zákazníkům svou spokojenost s obchodem Schipro. Poněvadž se mi však nedaří nalézt předmětný webový formulář, chtěl bych Vás požádat o poskytnutí pokynů, jež by mou snahu zprůchodnily.

    Přeji Vám nadále pokračující úspěch ve Vaší přínosné činnosti, a k tomu možná někdy poněkud více aktualizovanou inzerci prodejců a přesněji prezentované cenové grafy.

    S úctou

    Petr Laierman