Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Celkem rychlé vyřízení objednávky
    • Byla zaslána pouze jedna podnožka ze dvou objednaných a zaplacených.Proto označeno,že zboží ještě nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    skříňka přišla s poškozenými dvířky. Reklamaci jsme neuplatňovali, protože bychom stejně nedokázali, že naštípnutý roh jsme si neudělali sami, ale zboží tak dorazilo od výrobce. Roh jsme se snažili opravit, ale myslím, že si necháme předělat dvířka. Nechceme se dohadovat a otravuje nás posílání sem tam a kdo ví s jakým výsledkem. Příště už raději ne.

    Reakce obchodu SB Nábytek

    Paní Ludmilo, dobrý den, mrzí nás, že skříňka přišla poškozená. Bohužel u nábytku se to při přepravě stává. Můžeme to vyřešit vrácením zboží a zasláním nového. Ozvěte se nám. Tým SBNábytek.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    První zkušenost s obchodem, komunikace s obchodem dobrá, rychlost doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprosto spokojen

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá komunikace, rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Všechno korektní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic nepřišlo i když peníze byly poslány ihned.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo v pořádku.
    • Zboží bylo ze skladu vydáno po 13 dnech místo 5-10, které jsou uvedeny na webových stránkách. Bez toho aby se někdo ozval kvůli zpoždění a museli jsme se sami dotazovat telefonicky, jestli zboží vůbec přijde.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží bylo poškozené

  • Čekam na skřin ješte nedo je to moc smutnýco mam hodnotit když zboži nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdá se, že je to začínající obchod a nemá jasno v obchodování.

    Obj. jsem zrušila, na stránkách bylo zboží skladem, ale ve skutečnosti nebylo. Uvedla jsem platbu dobírkou a přitom jsem dostala odkaz, že se mi nepodařilo zaplatit kartou a k tomu jejich číslo účtu a jiné.
    Sice slušně reagovali a snaží se podmínky a způsob prodeje vylepšit.