Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krásné látky

    1.6 jsem zaplatila objednávku, ve středu jsem kontaktovala prodejce s tím že v emailu je uvedena doba dodání 1-3 dny. Mezi tím upravili na eshopu tuto dobu na 5 pracovních dnů. V tomto termínu se však sami neozvali s omluvou nebo s informacemi o odeslání. Bylo mi sděleno, že doba se počítá od následujícího pracovního dne a jestli se mi to nelíbí mohu objednávku zrušit. Takže doporučuji všem, obrnit se trpělivostí a připravit se na personál, který zákazníky rozhodně nehýčká. Je to škoda, luxusní obchod kazí špatný servis.

    Reakce obchodu SARTOR BOHEMIA

    Dobrý den,

    je nám moc líto vaší nepříjemné zkušenosti s nakupováním u nás. V době, kdy jste u nás objednávala, probíhal velký výprodej látek, který, musíme se sklopenou hlavou přiznat, nás překvapil vskutku enormním zájmem. A ač jsme se snažili a střihali a balili od rána do večera včetně víkendů, nemohli jsme splnit naši běžnou dobu dodání 1-3 dny, kterou si v normálním režimu hlídáme a plníme. Neseme si tak velké poučení pro příští výprodeje a upřímně se moc omlouváme za případné komplikace, které jsme vám způsobili.

    Děkujeme a přejeme pěkné dny,
    Sartor tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    vychází to sice jakžtakž na 50%, ale velké zklamání, dva objednaný kusy v pořádku, ale prý balíčky s překvapením = nepoznala jsem co mělo být to překvapení, jestli to, že došlo něco jiného než bylo nabízeno, ale vzhledem k tomu, že šiju, tak to možná někdy použiju, nyní zaplním "syslírnu", ale ani cenově to tedy vůbec neodpovídá = už vím, že už nikdy balíčky s překvapením