Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kvalita neodpovídá ceně

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží vypadá jinak , než příjde ( barva )

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    opracování závěsné dřevěné dekorace je špatné a na stěně visí křivě

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velmi dlouhé dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nefungoval jim server k ověření mé identity, když jsem zboží vyzvedával v zásilkovně. Prý se to stává dost často.

    • Zbozi jsem nedostala. Na email mi spolecnost nereagovala. Bohuzel. Nemam zajem uz o zbozi. Nemam duveru.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že zboží nedorazilo, jak mělo. Vaše odpověď na automatický e-mail bohužel zapadla v systému. Již jsme s vámi mluvili a jsme rádi, že jsme si vše vysvětlili. V předvánočním shonu bohužel došlo k chybě na straně přepravce.
    Jako omluvu vám zasíláme vámi vybraný produkt zcela zdarma a doufáme, že na nás nezanevřete. Snažíme se pro naše zákazníky vždy dělat maximum a vaše spokojenost je pro nás moc důležitá.
    Pěkný den,
    Anna SB.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlá komunikace, velký výběr
    • Zboží vypadá na fotkách lépe než ve skutečnosti. Byla jsem trochu zklamaná- za tyto ceny jsem čekala trošku lepší zboží...

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den,
    spoustu zákazníků naopak chválí kvalitu. Pokud nejste spokojená, vrátíme vám peníze nebo vyměníme za jiné. Stačí dát vědět-zavolat či napsat e-mail. Jsme rychlí nejen v odesílání, ale i při reklamaci.
    Pěkný den,
    Anna, SB.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trvá dlouho než zboží dorazí, jestli vůbec dorazí.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den,
    28.9. jste si objednala a vybrala jste platbu převodem. Do dneška platba nedorazila na náš účet a ani jste nás nekontaktovala, abychom problém mohli společně vyřešit. Zboží máte již 14 dní připravené-u nás je vše v pořádku. Odesíláme do dvou pracovních dní nejpozději a děláme vše proto, aby naši zákazníci byli spokojeni. Ocenili bychom kdybyste vaší recenzi upravila, samozřejmě někdy můžeme udělat chybu, ale vaše hodnocení 10% opravdu není fér-na naší straně k žádné chybě nedošlo.
    Prosím, kontaktujte nás telefonicky či mailem, kontakty snadno najdete na našem webu. (+420 724 800 951, [email protected])
    Určitě vše vyřešíme.
    S pozdravem, Anna SB.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • je to levné
    • Zboží je na pohled hezké, ale opravdu velmi nekvalitní

    Závěsné skleněné lepené svícny zakoupené osobně odpadly po několika dnech od kovového úchytu, při pádu se sklo rozbilo. Navíc sklo nebylo obarvené, ale jen povrchově natřené barvou, která vlhkostí změkne a nepravidelně a nehezky se loupe. Sukně zakoupená osobně v kamenném obchodě za sucha barví ostatní oblečení i kůži. Vzhledem k tomu, že je sukně modrá, vypadá člověk po pár minutách jako mrtvola... dneska mi přišly svícny deklarované jako mosazné, a je to obyčejné železo.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den Moniko,
    moc nás mrzí, že jste nebyla spokojená. Určitě bychom situaci vyřešili, ale bohužel jste nás vůbec nekontaktovala a rovnou nám dala špatné hodnocení.
    Lepené skleněné svícny nejsou určeny k vystavení venkovním podmínkám a vlhkosti, jsou určeny do interiéru.
    Co se týká sukně, nesetkáváme se s tímto často, ale za sucha by určitě barvit neměla. Rádi jí vyreklamujeme nebo vyměníme za jinou.
    Svícny jako mosazné nedeklarujeme, je u nich uveden materiál kov a mosazná patina.
    Dle údajů přepravce (PPL) bylo zboží doručeno během tří pracovních dnů, takže vaše označení, že zboží dorazilo za 2 týdny, nás také mrzí.
    Rádi s vámi vše dořešíme, můžete nás kontaktovat na [email protected], případně na telefonních číslech uvedených na našem webu.
    Rachel za team SANU BABU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod absolutně nereaguje. Žádná zásilka mi doručená nebyla. Neodpovídají na emaily. Já bych za sebe vůbec tento obchod nedoporucila.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, tato recenze bohužel není pravdivá. Psala jste nám 29.12., že máme v nabídce prsten velikosti 55, ale chtěla byste jej ve vlikosti 53.
    30.12. jsme reagovali, že je bohužel poslední a ve vámi požadované velikosti ho nemáme. Jestli ho přesto chcete poslat.
    Ještě 30.12.jste reagovala, že nechcete, že by vám byl velký.
    Tím naše konverzace skončila a objednávku jsme stornovali.
    Mrzí nás, že jste nám dalal takto negativní hodnocení. :-(
    SANU BABU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy som nenakupoval v danom obchode. Niekto nakupoval s mojou emailovou adresou.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Chyba není na naší straně. ID objednávky, které u této recenze vidím vůbec není našeho obchodu. Takže proč vás systém přesměroval sem též nechápu.
    SANU BABU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    doručená sukňa prišla poškodená v látke bola diera a bolo to ručne zašité to znamená že predávajúci o tom vedel...

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, tak to nás mrzí, jestli sukně přišla poškozená. Muselo to být už od výrobce, kdybychom si toho všimli, tak jí určitě nepošleme. Omlouváme se za komplikace. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo značně znečištěné, póry byly zanesené mastnotou, špínou, nebo co to bylo. Musel jsem si to nechat vyčistit. Kdoví, jestli bylo vůbec nové. Ale byla tam možnost zboží vrátit, což jsem nevyužil. Chtěl jsem to co nejdříve poslat jako dárek

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, soška, kterou jste kupoval měla patinu, určitě to nebyla špína. Určitě byla nová, ale právě s antik patinou. Mrzí nás, že se vám zdála špinavá. :-(

  • po pár dnech mi napsali, že notýsek není a objednávka tím pádem byla zrušena...

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, velmi se omlouváme, ale zboží nám někdo z prodejny ukradl, což se děje sice výjímečně, ale občas¨se to stane. Objednávku jste si udělala v sobotu a my vám hned v pondělí psali mail, že zboží bohužel není dostupné. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3 x jsem objednávala zboží a naprosto nic!

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, vaší objednávku jsme prověřili a zadala jste si platbu na účet. Mail od nás jsme vám posílali a čekali na platbu, kterou jste ale neposlala. Proto jsme vám nemohli odeslat zboží. Kdybyste si zadala poslání na dobírku, zboží už by bylo odeslané. Takhle bohužel... :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Neodpovídající popis zboží.

    Nakupovat přímo v kamenné prodejně.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, mohli bychom vás poprosit, abyste nám napsal, co přesně bylo jinak oproti popisu na webu? Pošleme vám nějaký dáreček za vynaloženou námahu. Moc předem děkujeme
    Tak bohužel jste nám nenapsal ani na osobní mail, který jsme vám poslali, tak asi tuto recenzi nebudeme brát za směrodatnou. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • DObré zboží
    • V dnešní době jsou dva týdny na vyřízení a doručení objednávky opravdu příliš!!!

    Obávám se, že v Sanu Babu se uvedli do nirvány. Dva týdny na vyřízení a doručení objednávky znamená třeba pokažení dárku a tak. Za tu dobu by to snad dorazilo i z Tibetu...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Poškozené zboží

    Odesláno poškozené zboží.

    Reakce obchodu SANU BABU

    Dobrý den, během dneška se pokusíme vám zavolat. Poškozená vám přišla ta kamenná aromalampa?