Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rozhodli jsme se, že si pořídíme závěsné WC s integrovaným elektronickým bidetem, objednané z tohoto e-shopu a za nás to byla rozhodně skvělá koupě. Je naprosto bezvadné.

  • Z tohoto obchodu jsem objednal a zaplatil strunu do sekačky. Dodání prý do deseti dnů. Po měsíci stále nic,ani žádná zpráva od obchodu. Musel jsem udělat storno. Už nikdy vic. Pro mě nesolidní obchod.

  • Z tohoto e-shopu jsem objednával několik baterií, jsou bezchybné, plánuji zde nakupovat znovu. Nemám co vytknout, super všechno i dodání i komunikace.

  • ze sanitina máme veškeré osvětlení v domácnosti. super kvalita, doporučujeme.

  • ...Sháněli jsme levnější gauč, který by byl zároveň i kvalitní a pohodlný, ten od vás vše splňuje, čili jsem rád... Super, doporučuji... Navíc dodání bylo také velmi rychlé, což je příjemný bonus...

  • Jsme velmi spokojeni, obývací sestava nám přišla před dvěma týdny. Už déle jsme po ní pokukovali na stránce a váhali jsme, jestli ji koupit nebo ne, ale cena byla skvělá, tak jsme objednali. Nelitujeme. Díky moc.

  • Široký výběr sortimentu a velmi dobrý poměr kvality a ceny. Doporučuji tenhle e-shop a celkem určitě ho ještě využiji:)

  • Se Sanitinem máme velmi dobrou zkušenost, objednávali jsme odsud všechny baterie, které doma máme :) Všechno super, i komunikace byla bezproblémová.

  • Máme od vás sprchu i záchod, vše funguje skvěle a bez problémů. Rychlé a bezplatné dodání je bonus, takže rozhodně doporučujeme. :)

  • Dobrý den, zakoupil jsem na e-shopu SANITINO sprchu. A po 7 měsících se nám poškodila, když jsem ji reklamoval, tak mi odepsaly, že je to špatnou údržbou. Následně jsem se ptal instalatérů a ti mi řekly, že se jim nic podobného ještě nestalo. Aby praskla hlavice na sprše a rozletěla se na tři části tlakem vody.

  • V říjnu 2021 jsme zakoupili koupelnovou skříňku Makala (výrobce Sapho). Skříňku jsme rozbalili o měsíc později v rámci dokončení rekonstrukce koupelny. Produkt byl dodán v jiném provedení (s bílou svrchní deskou). Na prezentační fotografii na webových stránkách je uvedena skříňka vždy s deskou v dekoru skříňky - stejně tak ji prodává i výrobce (mám písemně potvrzeno výrobcem), se svrchní bílou deskou ji ani nevyrábí. Pokoušela jsem se reklamovat, bylo mi sděleno, že jsme měli reklamaci řešit obratem. V lednu 2022 svrchní deska začala bobtnat a rozlepovat se v rohu, kde nepřijde do styku s vodou. Reklamace 2x neuznána, uznána až poté, kdy jsem se odkázala na to, že výrobce desku v tomto provedení nevyrábí a zda nám tedy nebyla dodána skříňka s jinou nekvalitně zpracovanou deskou. 1.3.2022 jsem obdržela informaci, že do tří týdnů bude vyrobena nová deska. Nainstalovat na skříňku si ji asi budu muset sama. Dnes je 5.5.2022, nemám ani desku, ani žádnou informaci od prodejce.

  • Objednáno zboží 28.11.2021, obvyklá doba dodání 25 dnů. Když jsem si zavolal 3.1.2022, tak mi bylo sděleno, že zboží bude naskladněno v květnu a červnu 2022. Takže, kdybych si nezavolal, tak budu čekat půl roku. Výsměch. Objednávka u nich už nikdy.

  • Katastrofálně zabalené zboží. Zboží poškozeno. Nutno opravdu zkontrolovat a rozbalit před řidičem. Pozdější reklamace není uznávána.

  • hodnoceni by bylo - 100

    balik prisel peclive za baleny. po rozbaleni bylo dle objednavky uvnitr asi 5 krabic se zbozim. Kdyz jsme robalili tu nejdrazsi, zjistili jsme, ze je zbozi poskrabane - uvnitr krabici. Ocividne mi poslali zbozi, ktere nekdo jiz mel a vratil, ale bez upozorneni na to ze mi posilaji 2. kvalitu. a ted mi odmitli vratit penize s tim, ze jsem nemela prevzit poskozene zbozi???? hrozne jednani.

  • spokojenost s jednáním ohledně dodání,ochota ...doporučuji

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Po nainstalování geberitu jsme chtěli zakotvit záchod a prkénko, ale zjistili jsme, že prkénko je rozdrcené na malé kousky- ihned jsme informovali obchod, ale dočkali jsme se jen velice nevstřícného jednání, že reklamaci nepříjímají, že za tento problém může PPL..prkénko v hodnotě minimálně jednoho tisíce korun je na vyhození

  • Rád bych se podělil o zkušenost s reklamací v tomto eshopu - vše bylo v naprostém pořádku do chvíle než potřebujete něco reklamovat. Výrobky Hansgrohe nepochází z oficiální distribce, takže reklamovat jdou pouze přes ně a na příjezd technika čekám po pravidelných urgencích už rok a půl (!).

  • Kučera: Rohové ventily s filtrem jsou důležité v případě absence jemného mechanického filtru na přívodu vody. Rozhodně doporučuji montáž mechanického filtru na hlavní přívod vody. Doporučuji filtry značky Honeywell.

  • Potřebuji rohové ventily s filtrem nebo postačí centrální filtr?