Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost, rychlost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a doporučení našeho obchodu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojeni s naší spolehlivostí a rychlostí. Vaše spokojenost je naší nejvyšší prioritou. Rádi bychom se dozvěděli více o Vašich zkušenostech s našimi produkty a jestli je něco konkrétního, co bychom pro Vás mohli udělat lépe.

    Máte nějaké další dotazy nebo potřebujete další informace o našich produktech či službách? Jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrá orientace na webové stránce
    • Aktuální sleva 20% se moc hodila
    • Body z nákupu k uplatnění na příští nákup
    • Rychlé dopravení

    Žádná

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Romano,

    děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi a jsme rádi, že jste s nákupem u nás byla spokojená. Vaše spokojenost a pozitivní zkušenosti jsou pro nás velmi důležité. Těší nás, že Vám naše webové stránky poskytly pohodlný zážitek a že jste využila naší aktuální slevu. Bylo něco konkrétního na našem webu nebo v naší službě, co Vám udělalo zvlášť radost, nebo máte nějaké další připomínky, které by nám pomohly v dalším zlepšování?

    Doufáme, že bonusové body, které jste získala, Vám udělají radost i při Vašich dalších nákupech.

    Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Můžeme Vám ještě s něčím nyní pomoci?

    Děkujeme, že nakupujete u nás a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena, rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Jiří,

    děkujeme Vám za vaši pozitivní zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojen s rychlostí dodání a cenou našich produktů. V Samsungu si velmi ceníme Vaší důvěry a snažíme se neustále inovovat a zlepšovat naše služby, abychom Vám i nadále poskytovali nejlepší možný zážitek.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit.

    Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost

    Ryclhé dodání,
    záruka výrobce.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Vážený pane Karlosi,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a doporučení našeho obchodu. Jsme velmi rádi, že jste spokojen s rychlostí doručení svého nového produktu. V Samsungu neustále pracujeme na tom, abychom naše služby a produkty vylepšovali, aby Vaše zkušenost s námi byla co nejlepší.

    Pokud máte jakékoli konkrétní dotazy nebo potřebujete asistenci s nastavením Vašeho zařízení, jsme Vám k dispozici pro okamžitou pomoc. Prosím, sdělte nám, co konkrétně bychom pro Vás mohli udělat, nebo jaké kroky byste potřeboval provést. Naším cílem je zajistit, že budete s Vaším novým zařízením plně spokojen.

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK, dobrá komunikace a rychlé dodání zboží. JR

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a za doporučení našeho obchodu.

    Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání a kvalitou komunikace. Pro nás je velmi důležité, aby naši zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni, a Vaše slova nám dávají jistotu, že jdeme správným směrem.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy nebo potřeboval další asistenci, neváhejte nás kontaktovat.

    Těšíme se na Vaše další nákupy u nás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Az na dodani bez jakehokoliv českého navodu.. naprosta spokojenost! :)

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi a jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojený. Je nám líto, že jste nedostal český návod k Vašemu novému produktu a děkujeme, že jste nás kontaktoval.

    Návod v českém jazyku je dostupný ke stažení na stránce podpory v odkazu https://www.samsung.com/cz/support/user-manuals-and-guide/. Rádi Vám také pomůžeme s nastavením produktu nebo zodpovíme jakékoli další dotazy. Neváhejte nás v tomto směru kontaktovat na našem e-mailu [email protected].

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalitní a spolehlivý obchod
    • Dobré ceny
    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme opravdu rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání, cenami i celkovou kvalitou našeho obchodu. Oceňujeme, že jste si našel čas nám toto sdělit a vážíme si Vaší loajality.

    V Samsungu se snažíme neustále inovovat a zlepšovat naše služby, a rádi bychom Vás informovali o možnosti využívat věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body za nákupy produktů Samsung. Více informací najdete na https://www.samsung.com/cz/rewards/.

    Můžeme Vám ještě nějak pomoci, nebo máte další dotazy k některému z našich produktů či služeb? Neváhejte se na nás obrátit.

    Děkujeme, že jste s námi a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše rychle a v pořádku

    Doporučuji

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a za to, že jste si vybral Samsung pro nedávnou objednávku.

    Jsme velmi rádi, že jste spokojený s rychlostí dodání. Vaše doporučení si velmi vážíme a je pro nás zásadním ukazatelem, že děláme svou práci dobře.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro vás.

    Děkujeme, že jste součástí Samsung komunity. Těšíme se na Vaše další nákupy!

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • 10 %

    • Nic
    • Všechno! SAMSUNG objednávky a zdražování produktů během "slevových" AKCÍ!

    Rozhodně nedoporučuji. Absolutně nechápu systém objednávek na oficiálních stránkách Samsungu. Postupně jsem vytvořil jsem 2 objednávky, kdy na jedné z nich byl termín dodání do 3 dnů od objednávky, což samozřejmě nebylo dodrženo a po 15 dnech mi napsali, že nemají jeden produkt z objednávky a zda chci čekat nebo stornovat objednávku.
    Vytvořil jsem si tedy jinou objednávku CZ240409-87868111_1712638899404 na pračku a sušičku, bohužel mi selhala platba kartou. Při opětovném pokusu mi bylo asistentem z eshopu řečeno, že přestože mám rezervaci objednávky na 10 dnů, ale nepodařilo se mi zaplatit kartou objednávku na první pokus, tak již není jiný způsob, jak objednávku zaplatit a že za 10 dnů bude objednávka automaticky stornována. Bylo mi doporučeno, ať si udělám novou objednávku, což bych i přes velké nepříjemnosti udělal, ale bohužel jeden z produktů (pračka) již není skladem. Bylo mi tedy doporučeno, že mám čekat až někomu, stejně jako mě skončí rezervace objednávky, protože mu také neproběhla platba kartou na první pokus.
    Samsung "tleskám" vám za systém objednávek a vaše podpora v 21. století. Hlavně, že při každém přihlášení do účtu ze zařízení přijde email o tom, že jsem byl přihlášen z jiného zařízení.. opravdu užitečné :-) A to ani nemám chuť rozepisovat se ohledně navyšování cen produktů během různých akcí skokově až o 5 tisíc u praček a sušiček.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás nesmírně důležitá. Mrzí nás, že Vaše zkušenost s objednávkami na našem e-shopu nebyla dle Vašich očekávání. Ocenili jsme Vaše upozornění na potíže s platbami a dodacími lhůtami, stejně jako Vaše postřehy ohledně cenové politiky během slevových akcí.

    Chceme Vás ujistit, že na zlepšení procesu objednávek a zákaznické podpory intenzivně pracujeme. Rádi bychom Vám nabídli individuální pomoc s řešením této situace. Prosím, kontaktujte nás v tomto směru na [email protected].

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v produkty Samsung.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Druhý den mi volali jestli vše proběhlo hladce k vůli zpětné vazbě, kterou jsem tam zanechal po zeptání obchodu.
    • Nešlo zaplatit kartou, byl problém u kombinace s body Rewards, musel jsem vybrat hotovost+body.

    Kupoval jsem jen microsd kartu, tak nemůžu hodnotit jiné velké věci co prodávají, ale jinak bych byl spokojen.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Vážený pane Dušane,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a že jste si pro svůj nákup vybral Samsung. Jsme opravdu rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání Vaší microSD karty.

    Velice nás mrzí technické potíže, které jste zažil na našem e-shopu při platbě kartou v kombinaci s body Rewards. Chceme Vás ujistit, že na odstranění tohoto problému jsme pracovali s maximálním úsilím a nyní můžeme s potěšením potvrdit, že metoda platby je plně funkční. Pro budoucnost jsme také zavedli opatření, aby se podobné situace neopakovaly.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo byste potřeboval další pomoc, prosím, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro Vás, abychom zajistili, že Vaše zkušenost s Samsungem bude vždy jen ta nejlepší a bez jakýchkoli komplikací.

    Děkujeme Vám za Vaši důvěru v Samsung.

    S pozdravem,
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží přímo od výrobce

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a jsme velmi potěšeni, že jste byl spokojen s rychlostí dodání a tím, že jste obdržel zboží přímo od nás, výrobce. Vaše spokojenost a důvěra v naše produkty jsou pro nás nesmírně důležité.

    V Samsungu neustále pracujeme na tom, abychom našim zákazníkům poskytovali nejen inovativní produkty, ale také vynikající služby. Vaše pozitivní zkušenost je pro nás důležitým potvrzením, že jdeme správným směrem.

    Rádi bychom Vás také informovali o možnosti využívat věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body za nákupy produktů Samsung. Více informací najdete na https://www.samsung.com/cz/rewards/.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jistota správnosti informací
    • opakovaná zkušenost s včasným doručením

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Martine,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme nesmírně rádi, že jste s našimi službami opakovaně spokojen. Vaše uznání správnosti informací a včasného doručení nám dělá velkou radost a je to pro nás závazek udržet tento vysoký standard i nadále.

    V Samsungu si vážíme každého zákazníka a snažíme se nabízet nejen inovativní produkty, ale i výjimečný zákaznický servis. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a inspiruje nás k dalšímu zlepšování.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na další příležitost Vám opět poskytnout výjimečnou službu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V okamžiku objednání bylo zboží skladem. Obchod objednávku potvrdil a nechal mě ji zaplatit. Po dalších 4 dnech objednávku potichu zrušil, aniž by se obtěžoval mě o tom informovat. Objednané zboží je od té doby nedostupné.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Milane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zrušením Vaší objednávky. Plně chápeme Vaši frustraci a cítíme s Vámi. V Samsungu si vážíme každého zákazníka a usilujeme o to, aby naše služby byly co nejpříjemnější a nejefektivnější. Občas se mohou vyskytnout komplikace, ale naše priorita je reagovat na ně rychle a efektivně.

    Rádi bychom Vám nabídli alternativní produkt, který odpovídá nebo překračuje specifikace vaší původní objednávky, a to za speciální cenu jako vyjádření naší omluvy. K tomu přidáváme voucher na slevu pro Vaši příští objednávku. Prosím, dejte nám vědět, jestli máte zájem o tuto možnost nebo jak jinak Vám můžeme být nápomocni.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení. Těšíme se, že Vám budeme moci opět prokázat kvalitu a servis, jaké si zasloužíte.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Moc velká spokojenost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Tomáši,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a jsme velmi rádi, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Vaše spokojenost je pro nás opravdu nejvyšší prioritou. Rozumíme, že každý nákup je důležitý, a snažíme se poskytovat nejen kvalitní produkty, ale i vynikající zákaznický servis, který odpovídá Vašim očekáváním a potřebám.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy nebo potřeboval další podporu, neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme zde pro Vás, abychom zajistili, že Vaše zkušenost s našimi produkty a službami bude vždy pozitivní.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízí instalaci techniků od Samsungu
    • Technici nezkontrolovali zda drží držák ve zdi a druhý den jeden šroub povolil a televize visela nakřivo a málem se poškodila.

    Komunikace byla od samého počátku v pořádku.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Vážená Michaelo,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a litujeme potíží, které jste zažila s instalací Vaší nové televize. Vaše bezpečnost a spokojenost jsou pro nás nesmírně důležité. Chceme Vás ujistit, že touto situací se budeme náležitě zabývat.

    Nabízíme Vám bezplatnou kontrolu instalace servisním technikem, abychom zajistili bezpečné upevnění Vaší televize a předešli jakémukoli dalšímu poškození. V případě, že bylo Vaše zařízení poškozeno, okamžitě nás prosím informujte, abychom mohli situaci řešit opravou nebo výměnou.

    Prosím, kontaktujte nás na zákaznické lince Samsung na e-mailu [email protected], kde Vám náš tým může podat bližší podporu a bude Vám k dispozici pro další asistenci.

    Oceňujeme Vaši pozitivní zpětnou vazbu na naši komunikaci a jsme odhodláni poskytnout Vám tu nejlepší možnou podporu.

    Děkujeme za Vaši důvěru v produkty Samsung a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti. Jsme zde pro Vás, abychom zajistili, že Vaše zkušenost s našimi produkty a službami bude vždy na nejvyšší úrovni.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • 10 %

    Slibovaná promoakce pro studenty nebyla funkční. Tento problém jsem řešila s podporou tak dlouho, dokud akce neskončila a ani potom mi po týdnu slibů o urgování mého případu nedokázali její výpadek nijak kompenzovat. Na to, jak se Samsung snaží propagovat svůj e-shop, se mu to s takovým ostudným přístupem dařit nebude. Pokud se to vyřeší, ráda napíšu pozitivní recenzi.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za sdílení Vašich zkušeností. Velmi nás mrzí, že jste se setkala s obtížemi při využívání naší studentské promoakce. Vaší situaci chápeme, cítíme s Vámi a upřímně se omlouváme.

    Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně, a proto bychom Vás rádi ujistili, že Váš případ již řeší s maximální pozorností náš tým zákaznické podpory. Konkrétně zajišťují možnou kompenzaci v rámci individuálního posouzení uvedené akce. Naše úsilí je nyní zaměřené na to, aby bylo vše vyřešeno k Vaší plné spokojenosti.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala. Naším cílem je, aby každá Vaše další interakce s námi byla plně odpovídající Vašim očekáváním.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Je ještě něco, s čím Vám můžeme zde pomoci?

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • K mobilu měly být jako dárek sluchátka ( špunty do uší), které s ním nepřišly. Stejně jako reklamuji Fakturu-Daňový doklad.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že Váš nákup nesplnil očekávání.

    Chápeme, že situace s registrací pro získání sluchátek může být frustrující. Jsme zde, abychom Vám s registrací pomohli krok za krokem. Pro získání Vašich Galaxy Buds FE prosím postupujte podle jednoduchých instrukcí v aplikaci Samsung Members v sekci 'Výhody'. Další informace najdete uvedené v odkazu https://www.samsung.com/cz/bonus-galaxy-a/ . Pokud byste chtěl, rádi Vám s procesem pomůžeme přes telefon nebo chat.

    Ohledně Vaší faktury jsme připraveni zajistit rychlou opravu. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] s Vaším požadavkem a my se postaráme o vše potřebné.

    Váš komfort a spokojenost jsou pro nás prioritou. Budeme Vás informovat o každém kroku řešení a jsme zde pro jakékoli další dotazy nebo obavy.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo hladce od výběru, platby,až po doručení. Nemám žádnou výtku.
    Syn je s dárkem spokojený a chválí jak design,tak funkce.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Věříme, že dárek bude synovi spolehlivým pomocníkem i dobrým společníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super cena, rychlé vyřízení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky