Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé bezproblémové

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Samsung
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem si zboží s doručením na prodejnu a platbu dobírkou. Na prodejně mi oznámili, že na dobírku to nejde, ačkoliv jsem to měl potvrzené v objednávce. Objednávku mi zrušili a to i přes to, že jsem nabízel okamžitou platbu. Musel jsem si objednat telefon ještě jednou, ale bohužel vrácení Samsung rewards bodů trvá 14 dní, tak jsem je při druhé objednávce nemohl použít. Pracovníci s minimálními kompetencemi cokoliv ovlivnit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé vyřízení objednávky
    • spolehlivý dopravce vč. komunikace s ním
    • někdy horší orientace v e-shopu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé a bezproblémové vyřízení objednávky
  • 10 %

    • Oficiální eshop
    • Dodací lhůta
    • Nepřehlednost eshopu
    • Nemají nic skladem, neustále, oficiální eshop!
    • Spedice
    • Podpora / automat
    • Cashback - extrémně dlouhá doba na vyplacení
    • Nefunguje přihlášení do zákaznického účtu, pokaždé musím dělat přes QR
    • Na chatu nikdo nic neví

    Určitě nedoporučuji nákup na tomto eshopu. Eshop je naprosto nepřehledný, pomalý, špatně se filtruje mezi produkty dle parametrů. Mají chyby i při vyplňování firemních údajů či tel. čísla a musí se to dělat na několik pokusů, strašný. Cashback trvá než zareagují na příjem starého zařízení, trvá než se objeví v aplikaci a poté trvá než vůbec něco vyplatí, raději to zlevněte hned, stejně si telefony neudrží hodnotu a už před oficiálním vydáním padá výkupní cena za ještě nevydané zařízení... Abych to shrnul tedy: Čekáte na naskladnění, proces nákupu je zdlouhavý, poté čekáte dlouho na produkt (spedice Gebrüder Weiss, Samsung odeslal čtvrtek ze skladu v Praze a zboží přišlo do Prahy na adresu v úterý!). Každý nákup na Samsung eshopu je fakt peklo!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše
    • Není co vytknout

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemná obsluha

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený. Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    1

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Exkluzivní barvy
    • Rychlé dodání zdarma
    • Exkluzivní barvy, které nelze vidět naživo ani ve značkových prodejnách
    • Vyšší cena

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Exkluzivní nabídky patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    V případě registrace je možné využívat i věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung v eshopu samsung.cz https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Body na příští nákup
    • Výkup
    • Doba čekání na výkupní bonus

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Originální výrobky, akce a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz. V případě registrace je možné využívat i věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung v eshopu samsung.cz https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Doba vyplacení bonusu se řídí podmínkami konkrétní akce. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost doručení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání a dobrá komunikace.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Samsung body
    • V rámci akci dobré ceny
    • Řada produktů není skladem
    • Stránky eshopu pomalé a interaktivita ne vždy funguje
    • Hledáni a porovnávání produktů je jen základní

    Produkty Samsungu mám rád a jsem s nima spokojený hlavně kvůli funkcím a platformě SmartThings. Jen mě nemile překvapuje (ne) funkčnost oficiálních stránek cz eshopu a častá skladová nedostupnost, zejména když by se mělo jednat o oficiální zastoupení výrobce...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Vaši zpětnou vazbu ohledně popisu výrobků a možností jejich filtrování předáváme kolegům jako podnět pro zlepšení a usnadnění výběru produktů ze strany zákazníka.

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    70 %

    když potřebujete s kurýrem promluvit, nerozumí Vám ani slovo, prostě totální fiasko, pouze opakuje 15 min, degeš ukrajinskej, nakonec po třech dnech doručování doručit až messenger

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Špatná zkušenost s dopravcem nás mrzí a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Předáváme ji kolegům jako podnět pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i budoucí objednávky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    super

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super všechno proběhlo velice rychle

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena - velká sleva pro studenty

    Čekala bych lepší popis produktu. Konkrétně, že pero je součástí telefonu (SG ultra 24) a nemusím si ho kupovat. To by mi ušetřilo náklady a čas na vrácení.
    Stejně tak bych očekávala, že tam bude popsaný postup vrácení zboží (resp. odkaz na konkrétní formulář), nikoliv jen odkaz na obecné kontakty.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Podrobné informace o produktech jsou vždy uvedeny na stránce produktu. Konkrétně pro Samsung Galaxy S24 Ultra v tomto odkazu https://www.samsung.com/cz/smartphones/galaxy-s24-ultra/ včetně informací o vestavěném peru S Pen.

    Obchodní podmínky a reklamační řád je ke stažení na našich webových stránkách a najdete jej v odkazu https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf . Součástí těchto obchodních podmínek je i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

    Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s podporou tragická

    Při objednávce mi byla chybně naúčtovaná cena rámečku na TV, kdy jsem hned kontaktoval podporu s žádostí o opravu nevyřízené objednávky. Vzhledem k tomu, že byla uhrazena on-line, tak objednávka nakonec dorazila a až následně za více jak týden zareagovali z podpory, že sice mám pravdu, ale pokud to chci opravit, tak mám CELOU objednávku vrátit, i když byla daná chyba jen u "nejmenšího" zboží z objednávky. A navíc televize 32 palců, kterou jsem původně koupil již nebyla skladem, tak mi navrhli že mám kompletní původní objednávku s menší TV vrátit a objednat si televizi 55 palců, která je skladem .... no comment a doufám, že nikdy více ....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky