Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Po objednávce nepřišlo žádné potvrzení z obchodu. V domění, že jsem objednávku neprovedl dobře jsem učinil novou (a zaplatil) a zese bez reakce. Zboží jsem si tedy objednal na Mall.cz (bez problému dorazilo za den) a následně mi přišlo zboží ze Sage. Mám ho tedy zbytečně dvakrát.

    Reakce obchodu Sage-eshop.cz

    Dobrý den, evidovali jsme od Vás 2 stejné objednávky založené v různých časech. O objednávkách a jejich vyřízení jsme Vám odeslali několik emailů. Vzhledem k duplicitním objednávkám jsme se Vám snažili 2 dny dovolat, abychom si je upřesnili, ale hovor jste nepřijímal. Proto jsme odeslali obě objednávky. Jestliže nemáte o zboží zájem, můžete do 14 dnů od kupní smlouvy odstoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • k objednanému zboží byl dárek. jednalo se o keramický kuchyňský nůž ,který ale dorazil poškozený, to se asi může stát, nicméně se na telefon uvedený na faktuře nelze dovolat. šafář

    Reakce obchodu Sage-eshop.cz

    Dobrý den,
    zaznamenali jsme od vás jeden zmeškaný hovor a druhý mimo pracovní dobu. Snažíme se přijímat všechny příchozí hovory, ale stane se, že je linka přetížena a nějaký hovor nestihneme. Stále však byla možnost se na nás obrátit emailem.