Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádná
    • nenechá mě zaplatit novou kartou, prostě šmejd obchod
  • 10 %

    • Nedodané zboží
    • Objednávka se potvrdila s neúplnou adresou
    • Správce webu nereaguje na hlášené potíže
    • Zboží se po 14 dnech automaticky potvrdí jako dodané

    Objednal jsem luxusní zapalovače tak aby byly dodané před vánocemi. Komunikace s dodavatelem anglicky je možná, ale podává nepravdivé informace. Sledování zásilky potvrzuje jen objednání předpavy a žádný další vývoj. S dodavatelem jsem trval na dodání zboží, ale nikam to nevedlo. Je konec únoru a mám od dodavatele souhlas s refundací, netuším zda peníze zpět získám. Od počátku jsem s rizikem počítal a tak jsem neinvestoval kolik bych nechtěl ztratit. Zboží pořídím na ověřených portálech, ale 2x dráž a jen podobné. Škoda, na ty zapalovače jsem se těšil. Mají v sortimentu zajimavé unikáty.

  • 10 %

    • Nízké ceny
    • Nesedící velikosti oblečení a bot
    • Neschopná podpora kupujících při problému

    U většiny zboží nižší ceny, samozřejmě je to dáno také nižší kvalitou. Pokud máte štěstí a vše funguje, je to bez problémů. Nakupoval jsem tam dost často. Celní prohlášení jsem vyplňoval jen jedou u nabíjecích baterií do solárních lampiček - vše v pohodě.
    U posledního nákupu došlo ke sloučení 11 položek různých prodejců do jednoho balíku. Při jeho doručení jsem zjistil, že jedna položka chybí. Prodejce tvrdí, že zboží odeslal. Aliexpress, že dle sledování byl balík doručen (ten vícepoložkový), to, že jedna položka chybí je nazajímá, prý byla doručena a papírově byla součástí vícepoložkového balíku. Důkaz, že jsem ji nedostasl jsem prý nepředložil (nabízel jsem jim fotografii prázdné ruky, jinak nevím jak dokázet, že něco nemám). Tímto oželím ušeřené peníze a končím s Aliexpressem.

  • 10 %

    • Široká nabídka zboží, které vám nikdy nemusí dorazit
    • Dorazí pouze tak 1/3 z celkově objednaných věcí.
    • Šíleně dlouhá doba dodání
    • Pokud zboží nedorazí, tak nechtějí vrátit celou původní zaplacenou sumu
    • Podpora komunistického režimu
    • Neexistující zákaznický servis

    Před covidem stránky fungovaly docela spolehlivě. Může se stát, že prodejce odstraní svůj účet a vy tak příjdete o záruku. Prakticky neexistuje zákaznický servis. Vše je podřízeno komunistické mentalitě Číny. Když něco dorazí v termínu a je to k užitku, jedná se pomalu o zázrak. Je lepší si připlatit za dopravu se sledováním.

  • 100 %

    • levné ceny
    • dodací doba

    Já nevím jaký špatný zkušenosti mají ostatní z Aliexpresem, ale já s nima mám zkušenosti dobrý. Uskutečnil jsem na jejich platformě rádoby stovky obchodů a zatím musím říct, že všechno dobrý. Za prvé neobjednávám nic drahýho, telefony počítače drahou elektroniku. Na to mám obchody se stejnými cenami u nás, kde na to dostanu i záruku. Posílat nějakou elektronuku na reklamaci zpět přes půl světa se prostě nevyplatí a ta k to člověk musí brát, když nakupuje z Číny. Umím anglicky, takže se domluvím se supportem. (Kdo neumí, má dost omezené možnosti reklamace).Taky se v případě sporu nevybavuji s prodejcem (velice málokdy). Oni v drtivé většině anglicky neumí, všechno si hážou do překladače a odpovídají nesmysly, ať už záměrně či nikoliv. Vždy se bavím s Aliexpress podporou, která má na prodejce páky jak z nich vyrazit prachy, aby jste dostlali peníze zpět. Pokud něco přijde poškozený, stačí jedna fotka poslaná na podporu a prachy máte bez keců zpět. Dále musíte být trpělivý, kolikrát se protáhnou dodací doby i za hranici toho co slíbí prodejce. Pak otvírám spor o nedodání věci a většinou se domluvím s prodejcem o prodloužení dodací doby, ono to totiž nakonec v 90% případů dojde ještě třeba i s 14 dením, měsíčním zpožděním. A když ne, tak jsem byl vždycky refundován. Nikdy se nedívejte a neřiďte tracking informacemi na Aliexpressu. Je to nefunkční zpožděný, píše to totální nesmysly. Při cestě zásilka změní několikrát tracking číslo, takže se nedozvíte nic kloudnýho. Poslední dobou (píši to 7.10.2021) se však nákupy na Alíku stávají méně výhodnými díky vybírání daně. Za to ale může EU a celní úřad a taky díky 4 násobnýmu nárustu ceny dopravy po Coronaviru. Takže ceny z Aliexpressu začínají vypadat dost podobně jak ceny v našich obchodech. Každý si musí zvážit jestli chce, či se mu vyplatí za podobnou cenu jako u nás čekat pak na zboží v průměru 2-3 měsíce, a že zboží je bez záruky (protože zpět to posílat nikdy nebudete).

  • 10 %

    • Něco jsem tam nakoupil OK
    • Okrádají
    • Již nikdy!

    Alliexpres je sice E-shop, ale jsou to šmejdi, že jim není rovno. Pár objednávek došlo OK. Ale jinak? Reklamace jsou nemožné, musíte zahájit spor s dodavatelem a to také nemá cenu. 3 objednávky a jen mě okradli. Zpětná zrcátka - přišlo jiné zboží, boty Puma přišly místo velikosti 45, tak 43 a měly pro jistotu odtržené štítky s výrobcem a velikostí. Stropní osvětlení k zadním dveřím 3ks a bočním šoupacím dveřím 2ks nepřišlo vůbec. Nakonec se ukázalo, že je zde, ale pošta dostala pod tím jejich číslem zcela jinou zásilku a zcela jinou adresu.
    Viz já a pošta:
    Dobrý den,
    ztratili jste mi můj balíček RV546814521CN.
    Říkáte mi, že nebyl na mé jméno, ale v Číně by si určitě přesnou adresu na zcela jinou prahu (Praha 6) nevymysleli.
    Prostě jste zřejmě dali mému balíčku jiné přidělené podací číslo v České republice: RR985082020VV.
    V každém případě jde ztráta mého balíčku za Vámi a já žádám nápravu.
    Důkazy viz přílohy.

    "Dobrý den,
    velmi lituji, ale dle dostupných datových záznamů byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla určena jinému adresátu.
    Je možné, že při podání zásilky v zemi původu došlo k záměně podacích čísel, nebo Vám odesilatel omylem sdělil jiné číslo (k těmto jevů dochází poměrně často).
    Pro vysvětlení uvádím, že Česká pošta dodává zásilky podle adresních údajů, které jsou uvedeny odesilatelem přímo na adresní straně zásilky.
    Doporučuji Vám proto kontaktovat odesilatele a dodání Vašeho zboží (obsahu zásilky) reklamovat."

    A ten jejich slavný spor:
    Zboží považují za dodané. Litujeme, pro tuto objednávku nemůžete zahájit spor.Spory lze zahájit pouze do 15 dnů poté, co potvrdíte přijetí svých položek. Potvrzení objednávky o přijetí je: Čt 1. dubna 18:49:06 PDT 2021
    Spor ohledně objednávky můžete zahájit do: Pá 16. dubna 18:39:06 PDT 2021
    Takže čekáte na dodání a spor pak nemůžete otevřít.
    Ono to ani nejde, když jej odkliknete, tak se vám zobrazí stránka, kde se nedá nic dělat. A to nejlepší na konec, například na WISCH (y) se domluvíte přímo a okamžitě a není problém, ale na Alliexpress nemáte nikde dovolání, nebo je to tak složité, že to prostě nejde.

    Několikrát jsem psal každému obchodníkovi a naprosto nic.
    Několikrát jsem kontaktoval e-mailem Alliexpress a podával stížnost/reklamaci a naprosto nikdo se nebtěžoval odepsat ani čárku.

    Závěr je takový:
    JSOU TO LUMPOVÉ A PODVODNÍCI VŠICHNI DOHROMADY. nAKUPUJTE NA JYNÝCH OSVĚDČENÝCH E-SCHOPECH

  • 50 %

    • Dobrá cena, ale musí se dobře hledat
    • Dlouhé dodání, žádná záruka,

    Nakupuji teprve prvním rokem. Myslím si, že žádné negativní recenze, nikoho neodradí na Aliexpressu nakupovat, dokud si sám tím člověk neprojde. Lačnost levnějšího zboží je lákavá více než varování nějakého pisálka. Vše je jen o štěstí najít dobrého prodavače (není vždy zárukou). Modlit se, aby zboží dorazilo, nebyla ho polovina a po otevření balíčku nemít oči pro pláč. Měla jsem u většinu zboží štěstí, že balíčky dorazily a jejich obsah nebyl hadr na podlahu. Věci které jsem objednala nebyly vždy podle očekávaní - balíček obsahoval polovinu zboží, další balíček laciný šmejd než bylo popsáno na obrázku. Další popletou nebo snad záměr hlavně, že se to tomu podobá. Oblečení téměř vždy s nějakou drobnou vadou. Oblečení už raději nenakupuji. Mám pocit, že prodávají druhou jakost., ale přesto inkasují nemalé peníze. Jsou i balíčky které mě mile překvapily např. stavebnice lego duplo, to doporučuji. Výhoda je kvalita , cena a velký výběr samostatných dílů.
    Proč se nám zdá z Číny zboží levnější ? Protože naši obchodníci prodávají to samé, jen s vysokou marží a s poštovným. Mám pocit, že nákupní horečka a zboží které je tam servírováno na zlatém podnose, ale s jehličím v zadku mě už pomalu opouští. Zůstanu jen asi u nákupu obalů na mobil.
    Pokud mohu poradit pravidelné nákupy jen v případě lepší angličtinou, jak dojde na spor, a že dojde, protože je to banda podvodníků, kteří drží při sobě a důkazy pro Aliexpress ne vždy uhájíte. Číně a Rusku už nevěřím.

  • 10 %

    • někdy levné, ale musíte se k výhodné nabídce doslova dlouho prodírat a nenaletět na předražené poštovné
    • jsme v číně, takže co je pravda, ve skutečnosti nemusí být pravda, právě naopak
    • veliká hrozná nejistota skoro ve všem

    Po mnoha letech mám s Aliexpressem odstrašující zkušenosti. Ten název Alibaba... platí - ale zdůraznil bych spíše mnohem víc, než čtyřicet loupežníků - jsou jich celé armády a jde jim o to získat mé peníze a moc přitom neztratit. Některé zboží ale zde v CZ neseženete, nebo je zde předražené (musíme živit víme koho), takže mne to přinutí tam stejně alespoň občas něco koupit. Někdy tam i padnu na slušného prodávajícího. Jinak jsou jejich lži a přetvářka běžným zjevem. Že vám i po ujištění pošlou úplně jiné zboží, i drahé, se běžně může stát. Chtějte pak náhradu podle práva, které si myslíte, že máte! Spory i o drobnosti řeší tak, že i když si vyhradíte právo zboží zpět neposílat a chcete pouze dílčí refundaci, ve sporu to jednostranně a násilným způsobem předělají na peníze vrátit, ale zboží předtím vrátit zpět do číny. Samozřejmě na adresu, která vypadá víc, než pochybně. Chcete posílat již své zaplacené zboží jen tak nějak za nezanedbatelné náklady do daleké úplně cizí země s jasnými riziky? Asi ne a tím oni zřejmě počítají. Spor je potom tak postaven, že couvnout z jejich nastrojené nekalosti nemůžete, zbývá vám to poslat, nebo na spor již nereagovat, případně přistoupit na jejich špinavou hru a zkusit jim vrátit podobně, je jasné jak. Někdy se to poslední vyplatí a pak máte zboží i plnou refundaci a je to tak dobře. Oni vás do takového způsobu vmanipulovali, není to o nějaké nemorálnosti kupujícího, bránit se. Další jejich nekalostí je mé podezření, že mají nějaký systém, podle kterého prostě některé zboží občas, možná častěji, prostě nepošlou zákazníkovi. U některých prý shopů se mi to stalo opakovaně a byl jsem tak o tom ujištěn. Někdo se o to, jesli mu zboží přijde prostě nestará, má toho třeba více a zapomene, nebo není schopen komunikovat. Na to oni ovšem čekají a pak mají stoprocentní zisk. Pokud to tak dělají systémově, přijdou si na docela slušný přivýdělek a nebojím se, že na to morálně nemají. Když se u nich o termín skutečného svého zaplaceného zboží začnete zajímat, bez vyzvání vám prodlouží ochrannou (a dodací) lhůtu a věřím, že doufají, že se již dále zajímat nebudete. Nebo vám hned bez dalšího nabídnou "sorry friends" - za to může pošta a nabídnou vám vrátit peníze, protože vědí, že ve vašem případě přestřelili a nemohou své nekalé kejkle na vás dále zkoušet a uplatnit. Malá exkurze do historie: prý někdy před několika sty lety čínský císař zakázal soukromým občanským lodím vyjíždět na moře, protože pirátství a přepadání se tak rozmohlo, že to bylo zcela nezvladatelné. Myslíte, že tyto lidské vlastnosti tam z genetického hlediska vymizely? A kam se asi přesunuly - na jaké "moře"? Vnímavým lidem to bude asi jasné. Dalším jejich nešvarem je šizení na délce nebo počtu kusů zboží. Nebo vám pošlou místo nerez rez - oni vůbec rádi všechno popisují jako stainless. Jeden z dodaných šroubků raději na zkoušku opiluji a dám do soli. Pak vím, jestli tam ještě budu kupovat. Někteří prodávající jsou velmi zlostní, když jim na jejich rejdy přijdete. Už mi i písemně hrozil "kulku pro tebe" a věřím, že se svou asijskou povahou by toho byl klidně schopný. Někteří naopak ze sebe dělají mrtvé brouky a zapírají podle pravidla jednoho českého psychiatra. Samotný Aliexpress je asi jen nějaká agentura, která toto pouze zastřešuje, jde jí hlavně o hrabání svých provizí od uvedených obchodníků. Samozřejmě největší delikty občas spravedlivě vyřeší, ale po skušenostech věřím spíše v náhodu. Říká se: co peklo schvátí... a tady se mi to jeví podobně. Na nějakou pomoc "help" po zkušenostech nevěřím, zažil jsem jen popotahování. Tak nakupujte a uvidíte sami.

  • 10 %

    • Vypadá to že všechno funguje, Bohužel to tak není
    • Kupujete li silonky nebo háčky dokuchyně asi dobré :)
    • Pokud budete nespokojeni, mluví svámi automat, až po delší době člověk, který řekne že se všechno vyřeší a že si vás váží :) Ale skutek je uplně jiný!
    • Reklamace, že to není to co jste si objednali nefungují a snaží se hrát stále na čas a za 15 dní už neuděláte nic smůla žádná reklamace žádné možnosti nic...
    • Komunikace s prodejcem kterou stále propagují, je "Ne PANE prudkt DOBRY DOBRY NENE DOBRE!!! žádná diskuze ukázak certifikace nebo proákázní kvality. Poslat jim obrázky s důkazem obchodníkovy nejde.
    • Dospěl jsem k poznání, že u nás koupít věci v te kvalitě a bez zaruky za podobné ceny .. a nebo lepší kvalitu s 2 letou zárukou a možnost se domluvit za něco málo více.. a navíc fakt nevíte co vám dojde
    • žádná záruka a nedomůžete se jakékoliv satisfakce.. jen vám budou říkat že si to nezasloužíte a udělají maximum
    • Nekupovat, NEKUPOVAT raději nic!!!!
    • Jak vidíte zde v recenzích níže, anonym hodnotí OK a lidé co se pod to podepsali zase tak zelení nejsou :) Asi jsi jasný obrázek.
    • Já u nich nakoupil min +10000 celkem...

    Je to blamáž, a koupit si tam silonky asi jde ale elktronika křehčí a dražsí věci je vyhození peněz z dlouhodbého hlediska pokud to chcete mít na delší dobu.
    Oblečení často chodí malší a to ikdyž si koupíte XXXL. Elektronika neodpovídá parametrům a křehké zboží často je špatně zabalené a přijde rozbité a pak se hádejte... :)

  • 10 %

    • zloději
    • lháři

    Zloději a lháři. Tvrdí, že když bude nějaký problém, vrátí peníze. Ve chvíli, kdy problém nastane, odmítnou ho řešit. Nedoručili mi zásilku a odmítli peníze vrátit s tím, že podle sledovacího čísla byla zásilka doručena. Což je lež české pošty, protože zásilka doručena nebyla. Chyba se může stát, pracují tam jen lidi. Ale zákazníkem české pošty nejsem já, ale aliexpress a ten to odmítá řešit jak s českou poštou, tak se mnou. Čili mě okradl aliexpress. Nikdy více. Těch pár úšetřených korun mi za to riziko, že zboží nikdy neuvidím, nestojí.

  • 80 %

    • Poloviční ceny oproti českým prodejcům toho samého zboží
    • Délka doručení a prakticky žádná záruka na zboží

    Při rozumném nakupování ne moc drahého zboží nejsou v celku žádné podstatné problémy s obchodem.

  • 10 %

    • no guarantee for the buyers

    I bought a MENEKE car player and it worked but completely drained my car battery in about 3 days (it drew about 0.5 A). I contacted the seller and wanted my money back - he refused the refund. I wanted to exchange it - he refused it. He only suggested buying some part for about $8.00 + S&H (NOT even for free for the defective product!!!) which I bought but it didn't solve the problem at all. So I just took it from the car and put back the old original radio.

    Bluetooth didn't work either at all and after about a month the colors on the screen somehow got much worse and they stayed like that.

    I will NEVER buy anything more than $10.00 at Aliespress.

  • 100 %

    • výhodné ceny
    • výběr zboží naprosto nesrovnatelný s obchody u nás
    • velmi seriózní a slušné jednání s obchodními partnery
    • Sledování zásilky garantované prodejcem končí na našich hranicích česká pošta se k těmto zásilka chová arogantne
    • Clo je legální krádež a to co není doručeno se krade právě u nás v těchto skladech
  • 90 %

    • Kvalita zboží
    • Ceny
    • "Vystelené" doručovací obálky bublinkovou fólií
    • Doručení zdarma
    • Doručovací doba 21-41 dní
    • Pouze platba kartou, ale když je doprava zdarma tak mi to je jedno

    Alixpress je super obchod, a pokaždé když si něco objednám tak mi dojde kvalitní zboží. Na zásilce je vždy vypsaná cena a občas i název zboží. U mě velice oblíbený obchod a za mě velké plus.

  • 50 %

    • Když obchod vyjde, může to dobře dopadnout.
    • Když máte smůlu, zapláčete a žádná jejich "ochrana zákazníka" vás neochrání.

    Kupuji tam roky a není to úplně vpohodě, jak ujišťují někteří moudří. Došel jsem k závěru, že tamní obchodníci jsou pěkně slizký. Bylo by to na dlouhé povídání. Znáte vietnamské kšeftaře? Tak to je podobná sorta. Alíbabaexpres a tisíc loupežníků. Teď přešli na taktiku, že spor přepnou na vrátit peníze i zboží - do Číny, když zboží je třeba potlučené kvůli jejich lajdáckému (ne)zabalení. Zkuste si takové poštovné zaplatit. A na tom vás dostanou a zůstane vám zmetek za plnou cenu. Někteří lžou, jak když tisknou a setkal jsem se běžně s neposláním, tedy posláním jen naoko, nebo s dodatečným vymáháním poštovného u objednaných freeshipping zásilek, jinak že prý to nepošlou. Několikrát jsem prokazatelně byl zkrácen na množství u metráže a vícekusového zboží. Tam normálka. Ala myslím, že málo lidí to kontroluje přeměřením dělky, jsou třeba ošizeni a ještě jim udělí spokojený feedback. A posuzování jejich judgementu - to mi někdy hlava nebere a nazval bych to čínskou logikou. U oděvů mi přišly menší velikosti mebo hrozná kvalita nebo to vůbec nepřišlo. Nic dražšího bych tam raději nekupoval - je to risk. Ale zkuste a třeba uvidíte :-) Já jsem objem nákupů snížil.