-
Inzerují kvalitu, prodávají šméčka. Komunikace obchodu je nulová a vzhledem k tomu, kolik mají "super" recenzí, si je píšou sami. Takže za mě absolutně nedoporučuji.
-
Balíček přišel po platbě do 2 dnů. Prvním dojmem vypadal, že ho balilo prase. Balík jsme rozbalil, založen stolek rybářský byl krabicema od džusu. Vyndal jsem stolek, strany byli zohýbané, v rohu mezera, jeden roh byl zcela ohnutý. Ze spodu byl poškrábany a ještě šíleně zaprášený. Nechápu, jak si toto můžou dovolit odeslat. Nemám čas chodit na poštu a posílat ho zpátky a ještě platit poštovné. Bojím se ho vrátit, abych peníze ještě někdy viděl! Musím říct hnus a jsem pěkně znechucený!!! Od této firmy již nikdy nic neobjednam!!! A doufám, že reklamace proběhne v pořádku, tak jak je jejich povinností. Obracím se následně i na ČOI, aby toto už se nikomu nestalo! Hnus mám to nafocene, nechápu jak si toto můžou dovolit!!
-
Od těch koko_ů už si nikdy nic neobjednám. Objednávka ve středu ráno a ihned zaplaceno kartou. Pro jistotu napíšu mail, jestli stihnou odeslat ještě ten den. Odpověď - do 5 prac. dnů!! Chápete? Já ne! To už můžu rovnou objednat v Číně. Český shop, všechno zboží skladem a ti demen_ti nejsou schopní odeslat pár křápů ani po čtyřech prac. dnech!! Reakce na maily žádná. Takže na dovolenou jedu bez vybavení!! Doufám aspoň, že z nich vytáhnu zpět moje peníze.
Od teď objednávám zásadně na dobírku a pokud balík nepřijde max. třetí prac. den, nepřebírám. Nejen já jsem si totiž všiml, že když zaplatíte předem abyste nákup urychlili, často dosáhnete opačného efektu - obchodnický zmr_d už penízky má, takže nikam nemusí spěchat... -
Milan Plecháč: Vrácení peněz proběhlo v pořádku. Obchod začal komunikovat. Děkuji tímto za kladné vyřízení mého odstupu od smlouvy. -->DOPORUČUJI<--
-
Dne 05.03.2018 mi dorazilo objednané zboží. Postupné rozbalení balíku jsem dokumentoval. Následně jsem volal na e-shop s tím, že nejsem spokojen s dodaným zboží a odstupuji od smlouvy (ze zákona odstoupení 14 dnů bez udání důvodu). Vyplnil jsem formulář na odstoupení od smlouvy a zaslal tentýž den zboží zpět na jejich adresu. K tomuto jsem napsal 2 x e-mail, kde jsem připojil svoje číslo účtu plus daňový doklad za poštovné. 2 pracovní den nikdo nereaguje na e-mail. Vrácený balík měl již dorazit! Uvidíme jak se k tomu e-shop postaví.!!!!! ZATÍM NESPOKOJENOST !!!! (v případě další dobré spolupráce a vrácení peněz zpět na účet sem napíšu, jak to celé dopadlo).
-
Dobrý den mrzí mě, že udávané zboží není skladem a to už od Února 2016 jak mi bylo zděleno paní která mě kontaktovala telefonem dne 26.8.2016 při objednávce podvodní kamery.
Nechápu proč je daný výrobek stále na internetových stránkách obchodu a na stránkách portálu Heuréka podle mého by to mělo být dávno staženo nehledě na fakt že jsem i kvůli tomuto výrobku navštívil obchod osobně a jel zbytečně 80 km chtěl bych tímto varovat ostatní kupující, že co se tváří jako dostupné, né vždy je pravdou. -
Nejsem spokojena s obchodem, jejich informace jsou skreslené a vždy nepravdivé!!!! Objednala jsem návazcové šňury které byly skladem s poznámkou že zboží odešlou do 24hod.!!!!!! a to bylo 5.10.2015 a to jsem to nechala poslat ještě jako BALÍK DO RUKY!!!! po týdnu když se nic nedělo jsem volala do obchodu a tam mi bylo zděleno že to pošlou až do 5pracovních dnů,a teprve včera 15.10.2015 mi pošta hodila do schránky lístek že mám na poště DOPORUČENÉ PSANÍ!!!! a to byla objednávka z Braunstar. A to nejlepší na konec - objednané návazcové šňůry dle e-shopu stály 270,-Kč a když mi přišly tak na nich byla nalepená cena 202,-Kč tak to už je vážně vrchol co si obchod dovolí!!!!!! Takže na zboží sem čekala dva týdny a ještě si účtují co chtějí a nedodržují ujednané podmínky doručení, já si objednám balík do ruky a zaplatím za to a přijde mi doporučené psaní!!!!! Takže už nikdy více!!!!!
-
Nejsem spokojen s obchodem.dlouhe dodaci lhuty vice jak 3 dny i vic.uz k nim nejdu
-
Nejsem spokojen obchodem.dlouhe dodaci lhuty vice jak 3 dny 8 vic.uz k nim nejdu
-
reakce na recenzi z 20října 2014. Musím konstatovat že jsete pěkní LHÁŘI !!! Pokud řeknete "A" je třebe říci i "B" a neuvádět jento co se vám hodí a staví vás do pozitivního světla!!!!
Tak za prvé - je pravda že objednávka byla vyřizována na splátky, ovšem v domění že splátky budou bez navýšení!!!! což máte i v baneru vašeho eshopu i dnes (7.11.2014) a to i přes několikeré upozornění, já jakožto zákazník nemohu vědět že toto již neplatí a byla to jen určitá časová akce, která ovšem není NIKDE UVEDENA!!!!!! Lež je i to,že jste mne kontaktovali VY, kontaktoval jsem vás jako první Já, a to poprvé formou dotazu v SMS, a následně druhý den telefonicky, kdy dotaz zněl jakou formu splátek vybrat aby byla platná forma "bez navýšení", na SMS žádná reakce a telefonicky mi bylo sděleno že to dotyčný neví že se musi zeptat že tohle nedělá. Načež už se NIKDO!!!!!!!!! neozval až po udělení hodnocení na heurece.Kde měla ještě paní tu drzost mě přesvědčovat že žádný baner cetelemu "splátky bez navýšení" u nich na eshopu není -jak jsem výše uvedl byl a je tam i dnes 7.11.2014 v levé spodní části!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
za druhé - objednávky byli celkem tři, ta druhá která není nikde vydět byla strornována, nejsem si jist ale jestli si dobře vzpomínám šlo o to že ačkoli jste udávali zboží skladem tak jste jej zrovna vyprodali a již jej nejste schopni sehnat.
a za třetí - a tady vám děkuji za upozornění protože jsem si toho ani nevšiml jaký lehký podraz jste na mne udělali, ano šlo o udávaný echolot ovšem neodcházel obratem ale až po druhém emailovém dotazu na dodání tady dokládám kopii vaší odpovědi ze dne 14.10 2013 "Dobrý den,
termín dodání jsme opravdu nemohli nijak ovlivnit, jak jsme si několikrát dopisovali, a opět se ještě jednou velmi omlouváme.
Návod zasíláme.
S pozdravem Braunstar "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
objednávka na sonar byla vytvořena 20.09 2013 sonar jsem obdržel někdy kolem 12.10.2013 tak tomu jako říkáte obratem?!?!?!?!?!?!?!?! a tady je ten zminovaný podraz , až nyní jsem si všimnul na faktuře že datum vystavení je 21.09 2013 čili ano den po objednávce ale celé TŘI TÝDNY před dodáním zboží!!!!!!!!!!! a pro úplnost první dotaz na dodání zboží jsem vám zaslal emailem 26.09 2013 a druhý 04.10 2013. (emaily mám samozřejmě uloženy a snadno je doložím)
Takže závěrem lodičku jsem sice u vás nakonec zakoupil a to za "hotové" protože splátky jsem byl ochoten realizovat pouze bez navýšení což jaksi nebylo možné. Dále je nutno dodat že lodku i sonar jsem obdržel bez českého manuálu!!!!!! k sonaru na vyžádání dodán slovenský a k lodce jsem si musel sehnat sám.
Úsudek si tedy udělejte sami. Reakce obchodu mě tedy "nadzvedla ze židle" a donutila mne vytvořit tento diskuzní příspěvek. Protože to co jste napsali jako reakci na recenzi byla jen snůška lží, polopravdy. Což je velmi smutné.
-
Hajný 007: Posíláme Vám slevový kupon alespoň jako omluvu. Nebyl to úmysl, pokud bychom si té poznámky všimli, uznali bychom Vám slevu zpětně i když jste na ní již neměl nárok.S pozdravem Braunstar s.p.
-
Dobrý den,tak to se omlouvám,myslej jsem,že to bylo napsáno mailem.S pozdravem Braunstar
-
Vrátím se zpět k hodnocení vašeho obchodu z 11.4.kde jste mi odepsali že nejsem jediný který slevu nestihl a že selhala technika - je zajímavé že to bylo napsáno v komentáři objednávky a ta přišla bez problému tak blbce si dělejte z někoho jiného a nebo napište výnluvu která bude aspoň za něco stát s pozdravem dlouholetý zákazník
Pavel Marko