Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Maximální spokojenost s nákupem. Rychlá komunikace. Na všechny dotazy mi přišla odpověď obratem a to i po zakoupení zboží. Zakoupené zboží jsem měl doma dříve ne za 24 hodin. Bezkonkurenční cena hodinek Garmin.

  • E-shop mohu doporučit!
    I když zboží nakonec nebylo dodáno (chyba na straně výrobce), tak jednak zaplacené peníze byly obratem zpět na účtu a hlavně po celou dobu e-shop velmi dobře komunikoval.

  • Chci varovat před nákupem u této společnosti, 4.6.2020 jsem si objednal pneumatiky které měli být skladem ale samozdřejmě nebyly, měli dojít další týden, po 14 dnech po mém telefonátu mi bylo sděleno že z důvodu zvýšení kurzu eura byla cena pneumatik zvýšena z 850Kč na 1299Kč a pokud je chci musím doplatit zbytek což jsem odmítl protože kupní smlouva byla uzavřena , zboží jsem zaplatil a podle zákona ho mají dodat na to mi bylo sděleno že to předají výš a ozvou se. Dnes je 22.7. 2020 nikdo se neozval, na maily nereagují, nemám zboží ani peníze a patrně budu muset podávat trestní oznámení a rešit to soudní cestou.

  • Když vyberete dopravu,tak vám tam hned naskočí dalších 20 kč balné,o kterém se dozvíte jen z obchodních podmínek.
    Jo jo,je třeba dřít zákazníky dokud platí.
    Pitra

  • Naprosti zoufalci, 19.7. objednano zbozi, zadna komunikace mimo potvrzeni objednavky do 29.7., kdy po urgenci slibili dodani do 7.8. Porusuji vlastni obchodni podminky. Takze koupeno jinde. Pokud neumite peovovat eshop tak si na to najmete profesionala!

  • Ač nerad, tak i já dnes musim přidat svou trošku krityky. V listopadu jsem zakoupil kempingovou skříň a po měsíci používáni v červenci se kupodivu rozbila. Důvodem, proč povolila bylo to, že si výrobce myslel, že 15 kilovou skříň udrží 4mm nýtek protažený přes tkaný popruh. Společnost Kobras se k reklamaci postavila jek jsem čekal a zamýtla ji. Čekal jsem to proto, že kdyz si prodejce posuzuje sam reklamace (bohužel jim to zákon umožňuje) tak se neda předpokladat, že by to dopadlo jinak. 20 dnu jim to leželo na prodejně a potom opsaly můj popis závady a nazvaly to zamýtavý posudek. Je to výsměch. Již od prvního pohledu je vidět, ze závada vznikla konstrukčni chybou, ale co se da dělat. Odchod možna dobrej, ale děste se nutnosti něco reklamovat. Bohužel musím vyzvat k opatrnosti pri nákupu.

  • Ostuda výrobců vozíků,v tomto př.za motocykl.Jsem majitelem přívěsu,který se v plném chromování prodával za cca.35 000,-Kč(ano, 35tis.kč).Je pravda že vozík je r.v. 2005,nicméně byl nevyužitý,zaparkovaný v suché garáži a najeto je jednou Chorvatsko a jednou Slovensko,v součtu do 3000km.Rám vozíku,který je za nehorázný příplatek pochromovaný,je takřka celý olezlý,z části orezlý.Při chromování byl technologický postup ošizen o předchozí nanesení mědi,které je nutné aby chromování na oceli drželo.Ostuda těchto"řemeslníků".

  • franta: V rámci objektivity doplním, že po kritice se ozval obchod a na základě rozhodnutí vedoucího pana vedoucího mi byla dnes umožněna výměna čerpadla za výkonnější bez srážky na ceně, tedy pouze formou doplatku rozdílu ceny.

  • Chtěl bych jen varovat před jednou nepěknou praktikou prodejce týkající se možností vrácení a výměny zboží. Byl jsem totiž panem vedoucím poučen, že pokud si zboží vyzkouším, tak zboží je považováno za použité a bude mi stržena částka, která se rovná ceně zboží. A to jsem si chtěl koupit výměnou dražší a výkonější čerpadlo, protože to zakoupené se ukázalo jako nedostatečně výkonné. To je vážení účelové obcházení zákona. To čerpadlo je jako nové, nenese žádné stopy opotřebení. Běželo minutu v nádrži s pitnou vodou. Proto ačkoliv jsem zde v minulosti nakupoval, nákup už nedoporučuji.

  • Pavel Pelikán: Ano, bude lepší diskuzi ukončit. Spokojený zákazník se moc neozývá, nespokojený se ale ozve vždy. I proto mě překvapuje, že těch údajných 14 nespokojených zákazníků se během těch pár hodin ozvalo zrovna vám a nikoliv nám, jako firmě, která jim škodu způsobila?? Nepřipadá vám to přinejmenším dost přitažené za vlasy? Máme tu na heurece v tuto chvíli 1040 recenzí, hodnocení 96%. V této diskuzi 3 nespokojené zákazníky servisu. Ano, každý někdy udělá chybu. Pokud jí uděláme, přiznáme jí. Záměrně se ale nikým poškozovat nenecháme.
    Hezký den.
    Radek Brunner

  • Pane Brunere, již při prohlédnutí této diskuse je zřejmé jak kvalitní je váš servis. To co jsem vám i do recenzí napsal je prokazatelné. To co vy jste mi odpověděl jsou bláboly, ale asi něco říci (napsat) musíte. Uvedl jste, že jste provedli 2378 oprav a úspěšně, proč mne tedy jen za včerejší den kontaktovalo 14 vašich bývalých zákazníků, že měli s vaším servisem podobnou zkušenost jako já. A to jsou jen ti co se ozvali. Už si s vámi nemám co říci (psát). Názor na vás jsem si já, i ti kdo si mojí zkušenost s vašim servisem přečetli, udělali.

  • Pavel Pelikán:
    Vážený pane Pelikán,
    vhledem k tomu, že jste zvolil strategii pomlouvání, musím reagovat. Zejména mě zaráží, že jste si vytvořil svojí pravdu a vynechal některé souvislosti a detaily . Asi jste zapomněl. Myslím, že by při vašem stěžování bylo fér napsat, že jste nakonec využil službu servisu, kde jste dostal zákaznickou slevu, kde vám například nevyměnili zadní skelet sekačky, což jste u nás požadoval, kde vám poškozený karburátor zkompletovali z jiného, starého a tak dále. Prostě oprava v jiném rozsahu,což sám dobře víte ale při psaní stížnosti jste na to asi zapomněl. O tom, že srovnáváte servis, který je na venkově a jeho náklady jsou trochu jiné než servisu v Praze asi nemá smysl hovořit. Na našem servisu stojí hodina práce 550kč s DPH, tam kde jste nechal opravit 320Kč s DPH. Vadné díly měníme za nové. Za rok 2014 prošlo naším servisem 2378 zakázek. Pokud bychom fungovali tak, jak prezentujete, bylo by tu 2378 stížností každý rok. Hezký číslo. Pane Pelikán, věřte mi, že každou stížnost zákazníka řeším, zabývám se jí a netěší mě. Proto jsem si detailně prověřil i tu vaší. Proto jsem mluvil i se servisem, který jste nakonec využil. A proto i vím, co skutečně na vaší sekačce opravovali a jaké díly měnili. A proto vím, že naše kalkulace na vámi požadovaný rozsah opravy byla v pořádku. Vaše sprosté maily, které jste mi zaslat beru jako únavu z pracovního dne. Je velmi snadné někoho v anonymním prostředí internetu napadnout.
    Mimochodem, jak jsem zjistil, provádíte zemní práce. Účtujete 800kč za m3. Před rokem jsem nechával bagrovat 30m3. Platil jsem 250Kč za m3. Připadá vám vaše cena fér, i když je 3x taková než jinde? Určitě ano, možná máte lepší bagr, možná pracujete precizněji, možná to umíte rychleji než konkurence… jen pro vaše zamyšlení. Hezký den.
    Radek Brunner, jednatel společnosti KOBRAS spol. s r.o.

  • Důrazně varuji před servisem firmy KOBRAS!!! Dal jsem k nim sekačku ALKO a po 3 dnech mi ji vrátili, že oprava by stála přes 10 000 Kč. Za to jsem musel zaplatit 300 Kč za diagnostiku. Ale dostal jsem info, že mají novou nyní v akci za 16000Kč. Samozřejmě jsem si mojí sekačku vzal a dal do jiného servisu ALKO. Tam jsem za úplně stejnou opravu, jakou jsem požadoval u Kobrase, zaplatil 2300Kč. Všechny vyměněné díly jsem dostal také. Z toho důvodu už do Kobras nejdu a důrazně varuji všechny ostatní. Pokud někdo bude chtít vědět spojení na TEN POCTIVÝ SERVIS, rád vám ho dám. !!!KOBRAS!!! NIKDY!!!

  • Hall: Dobrý den, můžeme mě prosím kontaktovat na mail [email protected] abychom zjistili, kde je u nás problém? Každopádně se Vám omlouvám za komplikace.
    Radek Brunner

  • Již několikrát jsem si ve Vašem obchodě objednal zboží
    s tím že mě o dostupnosti budete informovat, a to jak v prodejně v Praze tak i na pobočce v Benátkách, a přes opětovné ujišťování o sdělení dostupnosti či nedostupnosti zboží se mi nikdo neozval. A to jsem byl ujištován, že mnou žádané zboží není problém dodat.

  • Jinak jsem pilu dal do opravy jinam a zapalování po prověření bylo v pořádku, jen něco ohnutého... Oprava mě stála 380,- Kč... No je vidět, že to nejsou profesionálové.. Jsou to jen měniči díl za díl....

  • Příspěvek byl odstraněn administrátorem Heureka.cz z důvodu použitých vulgarismů.

  • Radek: Jen je smutné to, že ani na to při přijetí do opravy na to neupozorníte. Chápu, že technik něco stojí, ale nechápu když něco zničí, že na to neupororní, viz strhnutý šroub. Jinak od firmy Makita je k sehnání zapalování za cca 2000,- nikoliv za 3200Kč. No a oprava by mě u Vás vyšla na cca 4000,-

    Prostě to zkátím, k Vám do servisu už nikdy nepůjdu a nikomu to nedoporučuji......

  • Miloš Hájek: Dobrý den,
    celou tuto nepřijemnost jsem prověřil. Do servisu přijímáme pily v kompletním stavu aby bylo možné provést následné odzkoušení po opravě. Nicméně Vás na servisu neodmítli, pouze požádali o dodání lišty a řetězu následně. Zapalování na Vaši pilu není levná záležitost, to je pravda, v kalkulaci u zakázky je uvedena celková cena případné opravy 3200kč. Pokud při vzájemné komunikaci se servisákem došlo z naší strany k nepřesné formulaci a následným informacím ohledně ceny opravy, omlouvám se Vám. To už bohužel nezjistím. Pokud nefunkční stroj zákazník opravit nechce, necháváme ho v rozebraném stavu, aby bylo možné zákazníkovi ukázat závadu. Například zadřený motor zákazníkovi špatně ukážeme, pokud je motor zpět zkompletovaný. A k ceně 275kč, i demontáž a zjištění závady není záležitost minuty a něco stojí. V každém případě se Vám ještě jednou omlouvám za problémy, které jsme Vám způsobili.

    Radek Brunner
    jednatel spol.

  • Dobrý den, pozor na pozáruční servis na Praze 9, ulice Chlumecká 1502/21

    Přivezl jsem tam motorovou pilu značky Dolmar PS 500 a hned u paní Dvořákové jsem dostal informaci, že mi na pile chybí řetěz a lišta a já odpověděl, že mám rozbitou pilu a né lištu a bylo mi zděleno, že mi tu pilu takto nevezme. Tak jsem se sebral a jel jsem domů a znovu do servisu najel jsem navíc 40 km. Dodal jsem to 26.4. a 21.5. mi zavolal technik, že je vadné zapalování a že se díl blbě schání a že by oprava přišla na cca 4500,- a že se raději mám podívat po internetu a sehnat si to sám, že to vyjde levněji. Stím jsem souhlasil a nenechal pilu opravit. Dnes jsem si ji šel vyzvednout a zaplatil jsem 275,-Kč za zjištění závady. (nebyl jsem při podání do servisu informován).
    To ještě nebylo tak strašný, ale když mi technik ( pan Poul) ze skladu přinesl rozebranou pilu v krabici tak jsem jen čuměl. Bylo mi řečeno, že by mi musel účtovat další půl hodinu za práci, kdybych to chtěl dát do stavu v jakým jsem to přinesl. Přišel jsem domů, že vymontuju zapalování a ejhle šroub je stržený, tak že nejde povolit.

    Tak, že nikdy do tohoto servisu!!!!!. Dejte si opravdu pozor a je opravdu dost jiných perfektních servisů tak se rozmyslete kam si to dáte opravit, aby jste nedopadli jako já......

    S pozdravem Miloš Hájek