Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • atraktivní ceny
    • seženou i zboží, které přímo nemají na eshopu, ale spadá pod nabízené dodavatele
    • bezproblémová a korektní komunikace
    • omezený sortiment
    • delší dodací lhůta u zboží, které nemají normálně na eshopu

    Vybral jsem si tento eshop kvůli atraktivním cenám, sortimentu a bezproblémové komunikaci před vlastním nákupem, byť mne trochu odrazovaly zdejší recenze. Z toho důvodu jsem se rozhodnul podělit se o moji zkušenost - normálně recenze na obchod nepíšu.

    Byl jsem opravdu příjemně překvapen, ochotou sehnat zboží mimo standartní nabídku a celkově komunikací. Na email obchod reagoval vždy do 24h a když bylo potřeba, zavolali a domluvili jsme se.
    Dodávka kvůli nestandartním položkám trvala trochu dýl - něco přes 14 dní, ale tak to bylo přislíbeno na začátku (naskladnění do 14 dní) a s podmínkama jsem souhlasil.
    Zboží bylo dobře zabaleno, a tak Geiss doručil zboží v pořádku.

    Škoda, že mají jen omezený sortiment na rozvaděčové položky, ale možná i díky tomu mají dobře optimalizované ceny. Nenašel jsem např. běžné CYKY/CyKyLo kabely, instalční krabice apod. Koupil jsem jinde.
    Instalace dělám jen příležitostně, víceméně po rodině či blízkých známých. Ale rozhodně se v případě potřeby, teď již s důvěrou, rád vrátím.
    Za mne palec nahoru.

  • 10 %

    • Cena - ale za jakou cenu
    • Objednávka vytvořena 28.6. a vše bylo skladem v dostatečném počtu. Když jsem volal 3.7. kde je zboží skladem, tak mi řekli, že ho nemají a nechávají si ho stahovat a že přeci na to mají 3 pracovní dny. Tak jsem odpověděl, že dnes to je třetí den a zboží nikde. Přišlo až 11.7.
    • Další problém nastal, když jsem odkontroloval kompletnost zásilky, Zboží bylo nekompletní, tak jsem ho reklamoval i s fotodokumentací. A na to jsem se dozvěděl, že zboží mi odeslali kompletní a reklamaci neuznávají - toto rozhodnutí učinili, bez jakéhokoliv důkazu jen na základě jejich přesvědčení. Tak že pozor jsou dokonalí a nedělají chyby a když ji udělají, tak si ji ani nepřipouštějí. Nedoporučuji tento eshop : tato zkušenost mne stála 1200,-Kč + Dph.

    Nedoporučuji tento eshop : tato zkušenost mne stála 1200,-Kč

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • netuším
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nízké ceny, výborná komunikace, umí sehnat i spoustu věcí, které nejsou v nabídce na webu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • reklamace

    Kvalita obchodu se pozná až při reklamaci a zde je to naprosto tragické, posuďte sami:
    21.3. jsem objednal rozvaděč. Hned po objednávce následoval telefonát, že rozvaděč není skladem, právě byl vykoupen a zda mohu týden počkat na nový. OK, vydržím.
    30.3. byl rozvaděč odeslán
    31.3. v poledne jsem si jel pro rozvaděč do skladu Geis, protože doma nikdo nebyl. Na místě jsem zjistil poškození obalu a zapsal to jako výhradu do přepravního listu. Rozvaděč jsem po práci odvezl na stavbu, rozbalil ho a zjistil, že jsou tři rohy čela uhnuté, z toho jeden opravdu hodně.
    1.4. následovala komunikace ohledně vrácení rozvaděče. ELEP prý potřebuje protokol s tou výhradou o poškození obalu. Tak jsem si ji z Geisu vyžádal a zaslal, i když toto poškození obalu-dirka uprostřed-neměla s ohnutými rohy nic společného. Ohnuté rohy čela byly způsobeny jak asi špatnou přepravou, tak špatným balením. A že bez protokolu nelze nic řešit, že to jsem si pak musel způsobit sám a že od nich rozvaděč odcházel v pořádku. Ne, nezpůsobil, ok, posílám protokol.
    5.4. Geis přijel pro poškozený rozvaděč. Jednatel ELEPu slíbil, že jen co mu přijde rozvaděč, pošle dobropis a peníze. A že volal dodavateli/výrobci a že se někdy stává, že jak jsou rozvaděče nastohované na paletě, tak ty spodní jsou někdy ohlé. Že oni to nekontrolovali, ale jen přeposlali dál. "Aha, neříkal jste, že od vás odešel v pořádku?"
    11.4. mail, jak to vypadá s dobropisem a penězi. Odpověď: "očekávám jen vyjádření a tento týden dáme vše do kupy". Mezitím jsem si rozvaděč koupil o cca 200Kč dráž v KV elektru.
    14.4. dorazil mailem dobropis. Jen za rozvaděč, částka za poštovné chybí. Sorry, ale sponzorovat vás nebudu.
    20.4. telefonuju jednateli, že stále nemám peníze. Prý jsem dostal dobropis, tam je nějaká splatnost a do té doby budu mít peníze na účtu. Na dobropisu je splatnost 27.4. Pan Libertín-jednatel hovor ukončil že další hovor je ztráta času. Takže jsem firmě půjčil na víc jak měsíc peníze a zpět zřejmě dostanu méně.

    Za mě tedy naprosto tragický přístup k zákazníkovi a tady si už nikdy nic neobjednám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dobré ceny, super komunikace.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Cena

    Rychlost vyřízení objednávky
    Cena
    Slušný výběr materiálu
    Vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cenu a kvalitu
    • neznám

    Okamžitá reakce na můj email telefonicky a vysvětlení podrobností, pro lajka oceńuji osobní kontakt byť telefonicky. Moc díky jste perfektní.