Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, ale asi jste přehlédla zprávu od nás.

    Vaše objednávka přišla 24.10. v 9:03, reakce od nás odešla 24.10. v 9:34 s informací, že Vámi objednané zboží je skladem a je připraveno k Osobnímu vyzvednutí, dle Vaší volby.

    S pozdravem

    David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží s dostupností skladem - skladem nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hračka byla nefunkční, zaslala jsem jí zpět, protože mluvící čertík mluvil pouza cca na každé 10. stisknutí hračky, a to tak, že dítě by to vůbec nedokázalo uvést do provozu, obchodem mi bylo doporučeno v nové! hračce vyměnit baterky, což jsem vzhledem k tomu, že se nejednalo o klasické tužkové, které mám doma, neudělala. Nehodlám investovat další peníze do nefunkční hračky. Je vizitka obchodu, jaké zboží zasílá. A přitom stačilo jediné stisknutí pracovníka, který zboží balil, aby vadu odhalil.

    Pro mě bohužel neseriózní, byla jsem hodně zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    to co deklarují jako skladem neměli

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Dobrý den, Petře,

    díky za Vaši zpětnou vazbu na objednávku v našem internetovém obchodě. Rád bych, ale uvedl na pravou míru pár nepřesných informací, které ve svém komentáři uvádíte. Zboží nebylo označeno jako "Skladem", ale bylo s dostupností 5 dní. Náš dodavatel nahradil starší verzi výrobku novější stavebnicí Seva, což nám bohužel uniklo. Z toho důvodu jsme Vám navrhli náhradní stavebnici, která byla o něco dražší. Po vzájemné dohodě jsme Vám jako kompenzaci odpustili Platbu za dopravu i za Dobírku.

    Věřím, že stavebnice bude dobře sloužit. S pozdravem

    David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží, které není sklade jsou dodací lhůty např 5 dní, ale e-shop zboží nemá ani po 10 dnech od objednání. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • q
    • q

    q

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    dovolte mi krátkou reakci za obchod - jak je patrné, objednávka přišla 22.11.2015 20:43, byla expedována 23.11.2015 službou DPD a pak po skoro roce taková smysluplná recenze.

    Díky!

    S pozdravem David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání zboží, příznivé ceny.
    • Zboží, které je určeno pro malé děti dorazilo značně zaprášené. Přímo části se kterými si děti hrají jsem musela vyčistit. To by se nemělo stávat, z toho důvodu již znovu obchod nepoužiji.

    I když jsou ceny nízké a dodání rychlé nejsem spokojena s dodaným zbožím z důvodu zašpinění, které bylo způsobeno zřejmě špatným skladováním.

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že zboží nebylo v odpovídajícím stavu. Měla jste nás kontaktovat, zjednali bychom nápravu. Všechno zboží skladujeme v čistých prostorách a při balení kontrolujeme.

    Pokud byste změnila názor a vrátila se s další objednávkou, nabízíme Vám slevu, zadejte do poznámky v objednávce "Sleva_a číslo této vaší faktury".

    Ještě jednou se omlouváme za pochybení.

    David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • dostupnost

    Objednala jsem zboží, které mělo být skladem, nebo s max dodáním týden, po nějaké době jsem se dozvěděla, že zboží bude cca za 3 týdny. Nesnáším klamavé informace!!!!!!

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Jak píšete - nesnášíte klamavé informace, které také nemám rád, dovolím si reagovat na Váš komentář.

    Vaše objednávka byla vytvořena 26.4.2016 ve 13:10 pod číslem 310742.

    Objednávka měla dvě položky, jedna byla dle inforamcí poskytnutých na webových stránkách skladem, druhá s dostupností 7 dní. Formou poznámky i telefonického rozhovoru jste nás informovala, že objednávku potřebujete mít vyřízenou do určité doby.

    Obratem jsme proto ověřili dostupnost u výrobce, který nás bohužel informoval, že položka bude dostupná za 2 týdny (doprodáno v Čechách, výroba v zahraničí).

    Tuto informaci jsme Vám obratem předali 26.4. ve 15:01.

    Snažíme se vyjít naším klientům maximálně vtříc, informace poskytujeme obratem zpět. Také nemáme rádi klamavé informace.

    S pozdravem

    David Rozenský



  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Cast moji objednavky nebyl na sklade, i kdyz pri zakoupeni bylo vse oznaceno jako dostupne.. Misto toho, aby cast nakupu obchod odeslal a zbytek poslal pozdeji, moje jedina moznost byla bud zrusit cast objednavky (nedostupne zbozi), rozdelit dodavku na dve casti (s dvojnasobnym postovnym) nebo uplne pockat s celou dodavkou.
    Prijde mi absolutne neprijatelne, aby mi bylo postovne uctovano dvakrat, kdyz je to jejich problem, ze zbozi ktere si objednam a ktere je oznaceno jako na sklade, neni dostupne - postovne opozdene polozky by melo byt hrazeno na naklady obchodu!
    Neprijatelne sluzby

    • nabízí zboží, které nemá a mít prý ani nebude

    Nebyla jsem spokojená, po objednání zboží mi do e-mailu hned přišlo, že zboží je nedostupné, mít ho nebudou a nejsou schopni ho dodat, proč ho tedy mají v e-shopu??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepřehlednost dodacích podmínek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízel zboží, které nebyl schopen dodat. Po objednání jsem dostal email že zboží už nemají a nic mi nepošlou. :-(

    Obchod nabízel zboží, které nebyl schopen dodat. Po objednání jsem dostal email že zboží už nemají a nic mi nepošlou. :-(

  • Uváděli zboží skladem a po objednání odpověděli že ho nemají na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Maximálně přehlednost a zajímavé ceny. Ale jinak nic navíc nevidím
    • Zobrazení u zboží že je skladem a při tom realita je jiná. Bohužel sem objednal u nich, objednávku jsem nakonec zrušil celou, i když neměli jen jednu položku. Nakonec sem koupil jinde

    Hlavně si dávat pozor a spíš si před objednávkou ověřit, že je zboží opravdu skladem a není to jen tah, abych si opravdu objednal

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Pane Marku,

    ještě jednou se omlouvám za nedostupnost zboží, které jak správně uvádíte bylo ve chvíli Vámi poslané objednávky označeno příznakem "skladem".

    Bohužel jsme v daný moment zaregistrovali několik objednávek na stejnou položku (reklamní položka), což způsobilo neaktuálnost dostupnosti uváděné na webových stránkách. Vykrytí objednávek tedy probíhalo dle přijetí objednávek v čase.

    Hezký den

    David Rozenský



    • veľký výber
    • slabá komunikácia
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neinformovanost zákazníka o stavu objednávky

    Vzhledem k tomu, že mám hodnotit obchod 10 dní od odeslání objednávky a zboží zatím nebylo doručeno, hodnotím negativně. Ne z důvodu, že zboží nedorazilo, ale proto, že za deset dnů jsem z obchodu dostala jen poděkování za objednávku první den a dále nic, žádná komunikace, žádná informace o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Vážená paní Rybářová,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Na Vaši objednávku ze dne 18.11.2014 v 00:57 jsme odpověděli nejdříve automaticky generovaným potvrzením objednávky a následně (stejný pracovní den) i zprávou o aktuální nedostupnosti jedné z položek Vaší objednávky (Ravensburger Dinosauři 200d ), včetně termínu jejího naskladnění - přibližně 30.11.2014.

    Je nám velmi líto, že tento email unikl Vaší pozornosti. V souladu se slibeným termínem, tedy nyní budeme Vaši objednávku expedovat. Pevně věřím, že i přes negativní hodnocení budou hračky z objednávky hezkým vánočním dárkem.

    S pozdravem David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízené zboží není v nabídce jeho dodavatelů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod uvádí zboží skladem, což se ukázalo jako nepravdivá informace, s prodlevou mi oznámili, že zboží skladem nemají, prostě nespolehlivý

    Reakce obchodu Rozinka.cz

    Dobrý den paní Martincová, děkujeme za Vaši reakci, která však není přesná. Vaši objednávku jsme přijali v sobotu 23:38, ihned po zpracování předchozích objednávek - přesně tedy následující den - neděle 15:30 jste od nás obdržela informaci, že hra Metro (jedna položka z Vaší objednávky o 3 položkách) byla bohužel doprodána (v objednávkách těsně před Vámi) a již ji není možné dodat. Dále jste s námi již nekomunikovala. S pozdravem David Rozenský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neaktuální stav zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednané zboží bohužel nedorazilo,kladně mohu snad hodnotit komunikaci obchodu,který se včas a řádně omluvil...