• Nedoporučuje obchod

    10 %

    zadřela se hřídelka hned při prvním použití, Hodil jsem ho do šrotu a koupil mixér značky ETA

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že se zboží ihned po prvním použití pokazilo.
    Také nás mrzí, že jste zboží nakolik šlo o nový produkt přímo od výrobce a jeho poškození s námi neřešil a rovnou vyhodil, nakolik by jsme se s Vámi jistě dohodli na vhodném řešení.
    Pokud ještě zboží máte prosím, tedy aby jste nás neváhal kontaktovat, abychom vše dořešili k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fotografie produktu naprosto neodpovídá realitě.Foto i částečný popis iniciuje domění že se jedná o produkt čtvercového průřezu ,ve skutečnosti jde o výrobek jako jiný nabízený jen asi o 2 cm kratší což u pekáče nehraje až tak velkou roli

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že je negativní.
    Bohužel od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikaci o vzniklé situaci abychom všem ohl iřádně prověřit.
    Fotografie jsou ilustrační a rozměry výrobku uvádíme v popise zboží. Omlouváme se tedy za vzniklé komplikace, věřím však, že na funkčnosti nemá trochu jiný tvar než na obrázku vliv a zboží je plně funkční a bude Vám dělat radost.
    Samozřejmě se s Vámi ještě spojíme a celou situaci prověříme a dořešíme k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sada hrncu obsahovala pokličky s thermo control to znamena teplomer v poklicce ktery ma ukazat teplotu v hrnci bohužel ani jedna hlavice s thermo control ani na jedne poklicce nefunguje. V jednom hrnci se po prvním uvareni na dne udelali cerne tecky bohužel nejdou umyt ani nijak odstranit a to ani dle navodu. Na telefonni lince prodejce operator ani nevi co prodava nedokazal vůbec sdelit jak zboží ktere prodava vlastne funguje. Jelikoz jsme naivne verila tomuto obchodu tak jsem stare a poskozene hrnce vyhodila do sberny nyni mam jen hrnce od teto firmy resit to reklamaci kde musim vrátit všechny hrnce je skutecne skvely napad varit budu asi tak v cem pane operatore? Hlavne ze jste do telefonu zboží chvalili do nebes nez jsem ho od vas zakoupila. Takova je moje zkušenost.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí negativní hodnocení.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným produktem, nakolik jste měla zakoupenou novou sadu hrnců, kdy tato sad aje dodána přímo od výrobce.
    Dle informací z telefoního rozhovoru kteé jste předala operátorovi a z uvedených infromací z vaší recenze se dle prvotního ověření jedná o chybu přímo z výroby, kdy jszte zakopupila novou sadu hrnců.
    Mrzí nás vzniklé komplikace, kdy jsme Vám nabídli možné řešení vzniklé situace , ale bohužel již od vás neevidujeme žádnou odpověď, abychom celou situaci mohli dořešit k vaší spokojenosti, kdy spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Místo objednaných šedých keramických pekáčů jsem obdržel plechové černé mramorované.....fuj hnus.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Bohužel neevidujeme od vás žádnou emailovou komunikaci, ž by došlo jiné zboží než jste měl objednané a tak se nedokážeme přesněji k celé situaci vyjádřit.
    Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě a tak se s Vámi spojí naši pracovníci zákaznické podpory a celou situaci s Vámi dořeší k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    Peníze za zaplacené zboží stále nemám zpět.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, i když nás mrzí, že je negativní.
    Dle kontroly na našem oddělení účetnictví platba byla již zaslána a již tedy byla částka připsána i na váš účet.
    Prosím tedy o znovu zkontrolování vašeho účtu, věříme, že platbu od nás dohledáte.

    Mockrát děkuji za pochopení.
    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám dobrou zkušenost. Bez mého vědomí zrušili mou zaplacenou objednávku. Skoro měsíc řeším vrácení peněz. Objednávka ze 27.12.- dnes je 24.1. a peníze nikde.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení.
    Bohužel začátkem Nového roku jsme přecházeli na Nový objednávkový systém, po kterém následovala inventura. Následně jsme v našem systému neevidovali vaši objednávku jako zaplacenou a následně jsme vás tedy prosili o uhrazení nebo bude vaše objednávka stornována a jak se tedy stalo. Následně jste nám zaslala potvrzení o zaplacení ale bohužel jsme již zboží neměli skladem a tak jsme Vám tedy nechali zaslat peníze na účet na zpět.
    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    Přesto,že mi byl zaslán dotazník již před 9 dny,zboží fosed NEDORAZILO.
    Kde to vázne?

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení, které nám ubírá na pozitivním hodnocení, které jsme do teď měli.
    Bohužel začátkem roku jsme přecházeli na nový objednávkový systém a tím došlo ke zdržení dodání objednávek. Následně jsme Vás také informovali, že stále nemáte uhrazenou vaši objednávku a pokud jí neuhradíte do určitého data budeme nuceni vaši objednávku stornovat.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamava reklama
    • Eshop nabízel výrobek na svých stránkách, aniž by, se obtěžoval sdělit, ze mají vyprodáno. Objednávka proběhla normálně a ticho. Po mém dotazů na, stav objednávky se teprve omluvili, ze vznikla chyba. Ovšem, kdybych se já neozvala první, čekala bych stále na zboží. Takhle se nejedná.

    Špatná informovanost a klamava reklama ze strany obchodu.
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení.
    Bohužel došlo k větší poptávce na Vámi objednané zboží a naše skladové zásoby se vyprodali rychleji než jsme očekávali. Z tohoto důvodu se Vám podařilo objednat zboží, které jsme již v danou chvíli neměli skladem a za což se Vám velmi omlouvám. Následně jsme zboží objednali u našeho dodavatele a následně jsme Vás také informovali o celé situaci na váš email.
    Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží nejvíce a tak nás tedy velmi mrzí, že jste s naším obchodem nebyla spokojena.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba doručení, nekomunikace po emailu

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší doručovací dobu. Bohužel jsou nyní před Vánoci přepravci enormně vytíženi, proto se drobné zdržení může objevit. Na email jsme Vám odpovídali. Prosím mrkněte se i do šložky spamu zda tam email nemáte zapadlý.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží super ale až na jednu pokličku která přišla totálně rozbita takže bude chybět k vaření

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    to nás mrzí. Bohužel k poškození muselo dojít nešetrnou přepravou ze strany přepravní společnosti. Takovou situaci nedokážeme plně ovlivnit. Pokličku Vám můžeme určitě vyměnit pokud budete mít zájem.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod prodává zboží bez českého návodu.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás toto negativní hodnocení. Návody lepíme na stranu krabice, bohužel tedy muselo dojít ke ztrátě při přepravě. Návod Vám však rádi dopošleme znovu, stačí nás pouze kontaktovat na emailu [email protected]

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží absolutně neodpovídá fotografiím a popisu.
    • Nejedná se o žádné švýcarské nože, ale čínský šmejd.
    • Kufřík byl odřený a pravděpodobně i plesnivý.
    • Některé kusy ze sady vypadaly, jako by je někdo už použil.

    Rozhodně nenakupovat!
    Po dlouhém dohadování peníze vráceny - raději je příště hodím do kanálu.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Avšak v takovém špatném stavu v jakém popisujete Vám zboží nedorazilo. Zároveň se ani nejedná o "čínský šmejd" jak zde popisujete. 2.8.2021 jsme od Vás zboží obdrželi zpět, peníze jsme Vám tedy vraceli až po obdržení zásilky.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupila jsem si sadu hrnců "Švýcarskou kValitu" a po půl roce začal mizet "mramorový povrch" i když jsem používala na míchání plast nebo dřevo. Reklamaci neuznali a nádobí si ani neprohlídli a poslali zpět.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    reklamaci posuzoval odborný servis, který potvrdil známky mechanického poškození. Není tedy pravda, že by se na zboží nikdo nepodíval. Na základě posouzení bylo potvrzeno, že došlo k mechanickému narušení povrchu a následnému loupání/dalšímu narušování vrstvy.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • K první reklamaci se postavili čelem a do týdne dodali nový kus. Bohužel stav se opakoval.
    • Robot byl dodán dvakrát ve zcela mokré krabici s plesnivým návodem. Druhá reklamace se řeší.

    Názor si udělám po druhé reklamaci robota. Dvakrát přišel zcela mokrý. Vlastně jsem jej ještě neviděla. Dvakrát jsem ho z té mokré a plesnive krabice ani nevyndala. El. spotřebič namočený prostě nechci a rozhodně ho nehodlám zapojit do El. sítě.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás pokud k takové situaci došlo. Celou situaci budeme přednostně řešit a zjistíme příčinu tohoto problému. Reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo poškozeno a vypadalo trochu rozdílně než na obrázku, zničeno na více místech a nemožno tak věnovat k Vánocům. Dne 20.12. zaslán email, že zaslané zboží bylo převzato ve špatném stavu včetně fotodokumentace, zatím se nikdo neozval. Zboží vracíme do 14 dnů. Zboží zabaleno ve fólii, kterou musíte při rozbalení zničit, takže nutnost při vrácení řešit vlastní obal a plus poštovné, což mě při poškozeném zboží štve.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    pokud byla zásilka poškozena, tak k tomu bohužel muselo dojít při přepravě. Jakmile zboží převezmeme, tak zkontrolujeme jeho stav a budem Vás informovat o dalším postupu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboži přišlo bez črskeho navodu bez faktury..Hlavné že je tam spousta navodu činsky atd,ale česky ne!!Take byl slibený bonus ktery tam nebyal!!Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    fakturu máte na emailu. Všechny faktury jsou totiž zasílány elektronicky na zákazníkův email, který si zvolí v objednávce. Zároveň návody lepíme na stranu krabice, proto se prosím mrkněte na původní obal od výrobku, kde by měl být návod přílepen z boku krabice.

    Pokud myslíte bonusem kuchařku, tak je všude jasně uvedeno, že kuchařku nezasíláme s produktem, ale je volně ke stažení u produktu a na našich stránkách. Je tam také přiložen odkaz.

    Toto hodnocení nás tak mrzí a není úplně adekvátní, jelikož z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemůžu vyzkoušet něco co ještě nepřišlo. Takže mi to moc mrzí, když jsem s tím chtěla dělat cukroví.

    Za 16 dní nepřišlo nic a prý to zasilkovna vrátila, kvůli hmotnosti, nevím jak těžký je mixér, že ho zasilkovna nebere? Příště si to raději koupím v obchodě. Už by to bxlo doma.

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    mrzí nás tato komplikace. Bohužel zásilkovna zboží vrátila aniž by nás, nebo Vás kontaktovala a proto je jediná možnost jej odeslat jiným přepravcem.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    rychlé dodání

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    toto hodnocení nás mrzí, jelikož zboží bylo dodáno rychle a bez problému. I tak jste udělili hodnocení, že obchod nedoporučujete.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu Royalty Line

    Dobrý den,

    Vaši objednávku evidujeme již jako vyřízenou/odeslanou. Zjistíme její aktuální stav a proč Vám ještě nebyla doručena.

    S pozdravem
    RoyaltyLine

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.