Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Naprosto špatná komunikace
Špatný obchod
-
Nedoporučuje obchod
- nic nedodali nikdo se neozval
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace mizerná,
Reakce obchodu Rovus.cz
Dobrý den Magdaleno,
mrzí nás, že nejste spokojená s naší komunikací, nicméně kromě zákaznické telefonní linky, která bývá bohužel často přetížená, můžete využít i emailovou adresu [email protected] nebo online chat na našich webových stránkách.
Děkujeme.
Radomír, Rovus od Studio Moderna -
Nedoporučuje obchod
- nestandardní komunikace
Reakce obchodu Rovus.cz
Dobrý den,
rádi bychom se Vás zeptali, s čím konkrétně jste byl/a nespokojen/a v oblasti našich služeb? Co pro Vás můžeme do budoucna vylepšit?
Můžete nás kontaktovat na emailové adrese [email protected], abychom se podělili o Váš názor a zpětnou vazbu, což jsou pro nás velice důležité aspekty. Děkujeme.
Radomír, Rovus od Studio Moderna