-
Opět spokojenost.V letě jsem kupovala rostoucí židličky Pedro.Po 4.m se rozbil mechanismus a musím říct,že to je první obchod se kterým jsem se setkala,který vše vyřídil bez zbytečných průtahů a neskutečně rychle. Moc děkuji a za mě jen doporučuji!
-
Nevím jak vepsat recenzi, proto píšu sem do diskuze.
Objednala jsem dětskou otočnou židličku, ptala jsem se, zda je dodací lhůta opravdu 3 týdny nebo je možné židličku dodat do cca 4 pracovních dní. Pan Nevídal chvíli poté volal, omlouval se, že židlička není skladem. Ještě týž den odpoledne volal, že židlička dorazí jak jsem potřebovala. Židlička už dobře slouží.
Děkuji za skvělý servis, určitě vás doporučuji! :)
Petra Goldammerová -
Dobrý den, upřesňujeme, že se jednalo o poškozený laťkový rošt. Poškození spočívalo v přetrhaných textilních spojích mezi jednotlivými laťkami roštu. Tyto textilní proužky plní pouze funkci volného spojení laťek roštu. Pokud je tedy rošt správně vložen do postele, nemůže dojít k několikanásobnému přetržení spojů a to na více místech jako ve Vašem případě. Děkujeme za pochopení. Metoděj Nevídal - ROSTOUCÍ NÁBYTEK.eu
-
Dobrý den, zboží může být poškozeno už od výrobce nebo od přepravní společnosti. Obě možnosti vyřizujeme velmi rychle ke spokojenosti každého našeho zákazníka. Veškeré potřebné a přesné instrukce, jak postupovat v případě poškozené zásilky, máte uvedeny v potvrzovacím emailu, který odesíláme a také v obchodních podmínkách. Také nás můžete kontaktovat telefonicky pro rychlé vyřešení vzniklé situace. Nic z toho jste bohužel nevyužila a proto nás mrzí Vaše hodnocení. Váš ROSTOUCÍ NÁBYTEK.eu presne co jsem cekala hodi vynu na vas ze jste slozila postel spatne jak rikam nedoporucuji