Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Rychlost dodávky
    • Zájem o kurýr ze strany vedení Rohlíku...

    Zajímalo by mě, zda se také někdo zabývá podmínkami pro kurýry. Aby kurýr byl trestán odebranim odměny za to, že může onemocnět - a tím myslím opravdu, prokazatelně nebo za to, že se předem omluví z důvodu PLÁNOVANÉ návštěvy úřadu, soudu a pod. mi přijde naprosto nehorázný způsob jednání ze strany vedení rohlíku. Zajímalo by mě, zda vedení má vůbec představu, co tato práce obnáší v reálu. Probrat třeba 8 tašek, kartony s mlékem, vodami, prací prostředky, 10 kilove pytle granulí pro psy a pod. Problém s parkováním, jízda po Praze, vynášet nákup třeba až do 6 patra bez výtahů, apod. Škoda, že, když chce rohlík prosperovat a přiblížit se zákazníkům až do rodiny, jak sám uvádí, že to také neudělá v první řadě vůči svým kurýrům!!!Pánové by si měli práci vyzkoušet a zjistit, jak jejich požadavky lze plnit v praxi. Škoda, že nejde o lidi.... jak o zákazníky, tak o kurýry!

  • 10 %

    Včera jsem si poprvé u této firmy objednala zboží. Dodáno bylo dnes , jak jsem si přála, ale požadovala jsem 24 minerálek a bylo dodáno jen 23! Účtenka byla na 24 ks.
    Nějak nechápu, co je složitého na tom , připravit kurýrovi 4x6 lahví (4 kartony).
    Zjevně tento problém není ojedinělý (jak čtu v ostatních recenzích), dovedu ,,pochopit" že se do nákupu omylem vloudí chyba v podobě jedné chybějící housky, nebo bagetky ale 4 celé kartony snad není takový problém .
    Celou záležitost jsem vyřešila okamžitě s kurýrem , který mi za 1 nedodanou minerálku vrátil peníze.
    Kdysi jsem pracovala u jednoho dodavatele, který když získal nového zákazníka, tak v prvních závozech se hlídal kdejaký ,, podružný" detail.O tom, že by řidič přivezl v přepravce o bochník chleba méně se neuvažovalo ani ve snu a jsem přesvědčená, že pokud by se mu cestou třeba koláček ,, vypařil" tak, že by to snad odnesl vyhazovem.
    Byla to totiž povinnost řidiče překontrolovat co přebírá!!
    Nějak jsem nenašla v tomto obchodě nic pozitivního.

  • 20 %

    • Milý vstřícní kurýři
    • Doslova mrtvá zelenina
    • Nedodane zaplacené zboží

    Na rohlík.cz jsem nakupovala již několikrát s žádným problémem , vše bylo jak má být ale již předposlední nákup byl v nepořádku ! Objednala jsem si bazalku v květináči a to co přišlo jen stěží připomínalo bazalku , byl to pouze květináč s hlínou , ze které se tycilo par klacicku ! Říkala jsem si , ze nikdo není neomylny a věřila jsem , ze se to stalo velkým nedopatřením a ze se to již nebude opakovat ,ale v hlavě mi začaly běhat recenze , které jsem si dříve četla , než jsem začala nakupovat na rohlíku . Dnes jsem si objednala opět nákup a při vybalovani zboží jsem zjistila , ze místo 4 bagetek mám jen 3 a se zdesenim v očích jsem se podívala na fakturu kde ovšem byly započítány 4 ! Nyní je to otázka do 50 Kč ale co to bude příště ?! Losos za 500 nedorazí ale zaplatím ho ?! Nedoporučuji již nikdy více !!!

  • 100 %

    • Kvalitní zelenina
    • velký výběr surovin
    • rychlé dodání
    • příjemný kurýr
    • nemusím se tahat s těžkým nákupem
    • přinesou až před dveře domu
  • 100 %

    • rychlé dodání
    • dodáno vše v pořádku
    • milý kurýr
  • 20 %

    • Není.
    • Okrádání zákazníků!! Chybějící položky v nákupech!
    • účtují 2x ty stejné položky
    • Velké zklamání!!!!!

    Rohlik nevozí nákupy kompletní! Nedodané položky jsou ale i přesto zaúčtované ve fakturách. Když se ozvete, aby Vám objednané a zaúčtované zboží obratem přivezli, tak Vám na to už jednou zaúčtované a nedodané zboží vystaví novou fakturu, kterou po vás budou chtít zaplatit, i když vás předtím na zákaznické lince ujišťují, že ji platit nemusíte!
    Jako omluvu za "nepříjemnosti" nabízí kompenzaci ve formě kreditů, které jsou naprosto k ničemu v ten daný moment.
    Dle dalších recenzí nejsem jediná, kdo má s Rohlíkem takovou zkušenost. Kdyby se stalo jednou, že v nákupu nějaká položka pochybí, tak to ještě pochopím....ale to, že Rohlík opakovaně těm stejným zákazníkům nedodává všechny položky a i přesto si je nechávají zaplatit, to už je vrchol a cílená strategie! Nákup u nich rozhodně nedoporučuji!!!!

  • 50 %

    • Milý kurýr
    • Rychlost dodání
    • Zelenina a ovoce katastrofa
    • Velmi neekologicky zabalený nákup

    Na rohlíku jsem nakupovala poprvé, vše balené bylo ok, zelenina a ovoce katastrofa, pomeranče měly plesnivou kůru, bio citróny už taky na hraně, za dva dny v lednici dva začaly hnít, hrušky taky ošklivé, takže už si z rohlíku nikdy nic čerstvého neobjednam, pečivo a maso raději už ani zkoušet nebudu, je to dobrý jen na nákup baleného zboží, když se člověku nechce nebo nemá čas na osobní nákup, jinak...měla jsem nákup do jedné tašky, dovezli to ve 3 papírových taškách a každé ovoce zabaleno v papírovém sáčku a ještě nějaké věci ve spoustě sáčků, naprosto zbytečné a neekologické...

  • 10 %

    • Milí kurýři
    • Občas shnilotina
    • 115% marže

    Nedoporučuji

  • 20 %

    • zboží, které "běžný supermarket ani nezná", jak zní jejich reklamní slogan
    • Otřesná kvalita ovoce a zeleniny.

    Na Rohliku nakupuji přes dva roky, několikrát týdně. Za poslední rok se kvalita ovoce a zeleniny stále snižuje. Jen tento týden jsem reklamovala shnilý salát, shnilou bazalku a dva plesnivé pomeranče. I když není O/Z vysloveně na reklamaci, má svoje lepší dny za sebou. Výjimkou je nákup bez závad.
    Veškerá kompenzace je vrácení peněz (ovšem formou kreditů na příští nákup) a plky o zpětné vazbě a jak si dají příště záležet, vždyť to znáte. Nějaká snaha o dodání zboží znovu nula, snaha o udržení poškozeného (už mockrát) zákazníka nula. Už aby začaly trhy...

  • 20 %

    Dříve dobrý, nyní se služba o dost zhoršila. Vždy něco chybí, třeba položka za 49 korun. Nabídnuté body, ale po pár dnech se vymazaly, jsem nucena tedy objednávat, i když nechci. Vrácení láhví, to bylo také story, nejdříve místo 4 korun za jednu napočítána 1 koruna za jednu. Po mé stížnosti přidány 2kč místo 10Kč. Okrádají lidi. Nedoporučuji.

  • 10 %

    • Nemusím tahat těžký nákup
    • Velký výběr
    • Milý kurýři
    • Obrovské množství zbytečných obalů
    • Nezodpovědní k životnímu prostředí
    • Vysoké ceny
    • Neochotní na zákaznickém centru

    Na rohliku.cz je skutečně velký výběr. Kurýři jsou sympatičtí.
    Co mě ale naprosto šokuje je, v kolika taškách a různých pytlících nákup dorazil. Měla jsem naprostý pidinákup. Použili na něj ale neuvěřitelných osm tašek, pět igelitových tašek a nepočítatelné množství malých pytlíků. Každá věc byla zabalena a některé následně vloženy do samostatných tašek. Na zubní pastu v krabičce byli dokonce použity dvě igelitky. Volala jsem na zákaznické centrum, kde jsem se dozvěděla, že se jedná o hygenické předpisy. Toto je jejich absolutně zvrácený výklad.

  • 100 %

    • Rychlý výběr
    • Bio maso, bio sýry
    • Platba kartou při předání
    • Zelenina i maso čerstvé. Pečivo ok.
    • Papírové tašky.
    • Když výrobek nebyl, kontaktovali mě a nabídli alternativu.

    Vše korektní, za mě dobrá alternativa, když se mi nechce se dvěma dětmi do obchodu. Zboží mi přijde cenově srovnatelné. Chybí mi některé Lidl výrobky

  • 10 %

    • milý kurýr
    • množství obalů
    • shnilá zelenina
    • tvrdé pečivo

    Potraviny jsou drahé, přičemž kvalita je velice podprůměrná. Část objednané zeleniny dorazila nahnilá. Největším mínusem je pro mě množství obalů, ve kterých je nákup zabalen. Veškerá zelenina je zabalena po kusech do plastových tašek, které jsou dále dávány do tašek papírových. Některé položky byly dokonce zabaleny ve dvou plastových + jedné papírové tašce. Šílené, nesmyslné plýtvání. Už nikdy víc.

  • 50 %

    • Úspora času, nemusím tahat těžký nákup.
    • Staré pečivo, které je druhý den tvrdé.
    • Plesnivé ovoce. Váha ovoce neodpovídá tomu, co zaplatíte. Je ho méně.

    Zkusila jsem párkrát a tentokrát už to bylo naposledy. Raději obětuji čas na nákup a vyberu si čerstvé ovoce a zeleninu, čerstvé pečivo.
    Navíc jsou potraviny na rohlíku dost drahé a co se týče kvality složení, tak to není žádný zázrak. Za ty ceny koupím lepší kvalitu v jiných obchodech.

  • 10 %

    • Úspora času
    • Stále chybějcí věci v nákupu
    • Schnilé ovoce a zelenina
    • Smradlavé maso
    • Ze 100 nákupů bylo tak 10-20 v pořádku

    Po poslednim nákupu u mě definitivně skončili! Čekal jsem na kurýra 5 hodin s tim, že určitě přijede, ale veme nás jako posledního. Kurýr nepřijel a na infolince mi řekli, že mám smůlu a mám si udělat objednávku na další den. Objednával jsem 3x týdně 2 roky a takových problémů co jsem s nima již měl ani neni možný. Objednat s u nichi věci na večeři a oni nepřivezou maso neni vůbec ojedinělí. Žádná omluva nic. Maximálně dají pár kreditů do dalšího nákupu, ale to že neni na večeři co jíst je nezajímá.
    Lidi kašlete na ně a bud zkrachují, nebo zlepší svoje služby.

  • 10 %

    • rychlé dodání, intuitivní web, informace v sms o doručení
    • nedodané zaplacené položky, okrádání kleinta

    Od rohlik.cz jsem objednávala často, jelikož se mi libi jejich web a jsem spokojena s casy dodani. Ale v minulosti se mi párkrát stalo, ze objednavka nedorazila cela i když byla nauctovana. Proto jsem presla na kosik.cz Ale jelikož měli delší casy dodani, rozhodla jsem se k navratu k rohliku. Jaka chyba. Objednávky bezne kolem 1500,-, nikdy mi nedorazily kompletni. Ridic (pochopitelne) vždy specha, takze nemam prostor a cas kontrolovat jednotlive zbozi. Ale opet chybely nektere objednane položky, coz bych pochopila jednou, ale nikoliv opakovane. Proto usuzuji, ze je toto ohavna taktika velke spolecnosti, která se spoleha na to, ze klienti nebudou overovat kazdou jednotlivou položku...Vracim se ke kosiku a radsi si pockam o hodinu dele se zárukou kompletni objednávky..

  • 10 %

    Veľká nepsokojnosť a určite veľké sklamanie.

    Nákupy na Rohlik.cz som využívala pomerne často a bola som s nákupmi spokojná. Ale až do dňa, kedy som potrebovala spraviť vačší nákup lebo mi mala prísť rodina. Pri dokončení nákupu nastala nejaká chyba, ktorá hlásila "něco se nepovedlo, skuste později". Tak som objednávku ešte vyskúšala niekoľkokrát odoslať (priznávam, moja chyba), ale nákup sa stále nedal zrealizovať, tak som "nadšená z nákupu" rohlik.cz zavrela. Až za pár dní som si na svojom účte všimla niekoľko nezaúčovaných transakcií v celkovej hodnote okolo 12000kč! To už som do rohlíku volala a pán na druhej strane ma informoval, že v takejto situácií som nemala skúšať zrealizovať nákup viackrát. Čo ok beriem, ale ja som vtedy nedostala žiadnu informáciu o zrealizovaní platby alebo uskutočnení nákupu!! Pán na zákaznickej linke ma uistil, že zadržiavanú čiastku mi obratom posiela na moj účet. Čo ma zarazilo je to, že ak by som do rohlíku nezavolala, tak by mi nikto nikdy sám od seba peniaze neposlal naspať! Od tohto momentu nasledovalo ešte niekoľko telefonátov a mailových komunikácií kým som dostala svoje peniaze spať. A celá táto zaležitosť trvala 3 týždne! Nezarábam toľko, aby mi taká suma 3 týždne nechýbala. Nemala som ani na nájom. Ešte že moj prenajímateľ dokázal pochopiť situáciu.

    A perlička. Keď som od rohlíku požadovala nejakú kompenzáciu
    bolo mi ponúknutých 50kč na ďalší nákup. 50kč!!!

    Ďakujem, neprosím. Už nikdy viac

  • 90 %

    • Úspora času a energie
    • User friendly web
    • Předpokládaný čas doručení splněn na 100%
    • Potraviny naprosto v pořádku, včetně ovoce a zeleniny
    • Vše perfektně zabaleno v papírových taškách, sáčcích
    • Příjemný kurýr
    • Dárek k nákupu
    • Funguje pouze ve velkých městech
    • Některé zboží je až o třetinu dražší než v kamenných obchodech, ale většinou se najde nějaká alternativa, která je naopak levnější

    Poprvé jsem nakupoval na Rohlik.cz, a upřímně nechápu, jak sem mohl bez této služby vůbec existovat :-D To pohodlí je prostě k nezaplacení. Dle zdejších recenzí jsem se trochu obával o kvalitu potravin, která však nakonec byla naprosto v pořádku (a to jsem každé zboží kontroloval opravdu pečlivě). Moc sympatický kurýr. Předpokládaný čas doručení do Plzně seděl. Rohlik.cz mohu tedy s klidným svědomím každému doporučit a sám budu služby i nadále hojně využívat.

  • 30 %

    • skvělý koncept dovážky potravin do domu v krátkém čase
    • široký a velmi zajímavý sortiment
    • tvrdé pečivo
    • občas ne úplně 100% kvalita ovoce/zeleniny
    • nedodané, ale naúčtované zboží (opakovaně)

    Rohlíku jsem velmi fandila. Taky jsem mu věřila, a proto jsem dodaný nákup nekontrolovala. Až do okamžiku, kdy jsem náhodou přišla na to, že mi něco v nákupu chybí, ale je to naúčtované. Když se to opakovalo, začala jsem každý nákup pečlivě kontrolovat. V poslední době asi z 5 nákupů ve 3 něco chybělo. Naposledy dnes jsem místo 28 přesnídávek jich dostala jen 27 a místo 20 bulek jen 15. Začínám v tom spatřovat úmysl. Je pravda, že pokaždé, když zavolám a stěžuji si, ochotná slečna mi nabídne vrátit peníze formou kreditu nebo rovnou na účet, omluví si, řekne, že to předá do skladu a výsledek: další nekompletní nákup.
    Proto radím všem: kontrolujte své nákupy, je možné, že když pracovníci zjistí, že jim to neprochází, přestanou to dělat. Jsem totiž přesvědčena, že to není náhoda...

  • 30 %

    • Hodnej kuryr ,který donesl tašky až před vchod
    • Viz.shrnuti

    Objednavala jsem poprvé a naposledy.Ovoce a zeleninu jsem mohla druhy den vyhodit.Kvetiny(Chrysantema)po vyjmutí z celofánu jsem mohla taky vyhodit,ptz. všechny kvítky (ono celkově ta chrysantema moc ani kvítku neměla )byly polámané,vajíčko rozbité (to by ještě člověk zavřel oči ),zadala jsem dovážku až mezi 8-9 ,přišla mi i sms,ze bude zboží dodáno 8-9.V půl 8 už bouchal kuryr na dveře.(nákup vyzvednul bratr ,který měl zrovna výjimečně volno ) Já nebyla doma . Velké zklamání a podruhé již neobjednám.