Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nedodání kompletní objednávky
    • neřešení reklamací

    Neustále problémy, že něco nebylo dodáno nebo dodali úplně něco jiného. Naposledy polovina nákupu nebyla vůbec dodána a na reklamace nikdo nereaguje.

  • 80 %

    • Dovoz na čas
    • Velký výběr chutných potravin
    • Bezlepkové a bezlaktózové potraviny
    • Čerstvé pečivo
    • Některé produkty se na obchodě rychle vyprodají

    Z Rohlíku objednáváme pravidelně již téměř jeden rok a jsme velmi spokojeni. Bydlíme v malém městečku se 3.000 obyvateli a jsme za tuto službu neskutečně vděční, protože bez Rohlíku bychom museli jezdit nakupovat do supermarketů 15 km daleko; což je s našim zdravotním stavem velmi náročné. Nákupy jsme zatím měli vždy kompletní a občas jsme dostali i milý dárek. Pečivo a ovoce/zelenina byli vždy čerstvé a ve správném počtu kusů. Oceňujeme také rozšíření sekce hygienických potřeb a nyní i spojení s lékárnou. A co je na této službě nejlepší je, že kurýr jezdí vždy ve stanovený čas, nikoli hodinu před nebo po objednaném termínu jako nám to vždy dělalo Tesco, kdy mi pak nepříjemná paní pokaždé vyčinila do telefonu, jak si dovoluji nebýt doma ve 13:50, když mám nákup objednaný na 15:00 - 17:00.

  • 80 %

    • Dovezou domů - úspora času, nebo když nemáte k dispozici auto
    • 2 edice kondomů Durex jen na rohlíku
    • Možnost předplatné dopravy - služba premium
    • Plán rozvozu jen do měst nad 30 000 obyvatel
    • Vozový park jen menších aut

    Nákup není vždy kompletní. Občas schází směšné věci, třeba jeden rohlík nebo 1 přesnídávka. Jakmile jim to řeknete, hned vrátí kredity. Takže když už to znáte, tak se nemusíte rozčilovat. Když něco při kompletaci nemají skladem, tak nenabízí náhradu. Teda poprvé nabízeli telefonicky, poté už psali jen sms, že to nemají. Mají speciální edici kondomů, které jsem ještě v jiném obchodě neviděl. Mají hodně ryb, ústřic a krevet, které se v česku nevidí, od té doby, co zkrachoval Carefour. Množství tašek je opravdu nesmyslné. I tak se jim stane, že dají skleněné nádoby k bramborám a rozmačkají je. Vrátili kredity už když jsem jim psal, že jsou nějaké měkčí, a ještě mi nedošlo, jak se to stalo. Když jsem si objednal přesnídavky od každé příchutě 10 ks, nepřišly v balení po 10, ale přišla taška s jednotlivými 40 přestávkami, respektive 39, protože jedna scházela. Byla to otrava přemíšťovat do špajzu. Jinak nakupovat bylo lepší než v kameném obchodě. Je tam levnější hlavně zboží, které je v obchodech v předních regálech.
    Nejvíce mě mrzí, že k nám přestali dovážet.

  • 100 %

    • Koupím zde zboží, které v supermarketech nemají, např. německý Romadur, který mi kvalitou připomíná náš původní, za komančů vyráběný Romadur. Dnes se náš český nedá jíst, ať ho dáte uzrát do skleničky na 24 hodin nebo na 48, prostě s nekvalitním výrobkem nic neuděláte. Ale supermarkety jsou zřejmě finančně zainteresovány na tom, že jiný Romadur nekoupíte. Na Rohlíku ano.
    • Nebo německý Tilsiter. Jediný Tilsiter, který se dá jíst, prodává pouze Rohlik.cz. Vše ostatní je jen trapná napodobenina. Taky u nich kupuju holandskou Goudu, kterou sice mohu koupit i v Bille, ale na Rohlíku je bloček o 20 Kč levnější!
    • Nebo banány Chiquita. Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy viděla banány této značky na normální prodejně.
    • Další věc, která zmizela z kamenných obchodů - Kleenex Balsam + Menthol v boxu. Na Rohlíku ho mají.
    • Řidiči jsou dochvilní, vstřícní a příjemní. Ještě se mi nestalo, že by přijeli opožděně.
    • Také se mi nestalo, že by jedna jediná položka v nákupu chyběla! Nikdy!
    • Rovněž datum spotřeby je vždy vysoké. Při včerejším nákupu (12.10.) převážně sýrů je datum spotřeby u Tilsiteru 26.12. (je to polotvrdý sýr, takže podle mě spotřeba naprosto v pořádku, když jsem ho kupovala před měsícem, byla spotřeba do 28.11., z toho je vidět, že neustále doplňují čerstvé zboží), u Romaduru 8.11. (zrající sýr má trvanlivost 3 týdny, max. měsíc, takže tento je naprosto čerstvý!) u Bio mléka Olma je to 24.10., takže muselo být úplně čerstvé. Ještě jsem brala maďarský uherák Pick, u kterého jsem na netu našla trvanlivost 90 dní a skutečně datum spotřeby u něj bylo do půlky ledna 2019. Takže za sebe mohu říct, že Rohlík dodává ty nejčerstější výrobky! Kdo tu píše opak, bude nejspíš od konkurenční firmy.

    Nemám co dodat, vše jsem popsala shora. Za mě obrovská spokojenost. Pravda je, že pečivo, zeleninu a maso kupujeme v kamenných obchodech, takže v tomto ohledu nemohu hodnotit, ale já u nich nakupuju proto, abych dostala to, co jinde neseženu a ne proto, že bych byla líná si zajet do kamenné prodejny.

  • 40 %

    • Dobrý sortiment
    • Problém jen s trvanlivostí potravin a počtem objednaných kusů. Několikrát se mě stalo, že zelenina a ovoce byly za dva dny už špatné. Nedávno mě přivezli jogurty s koncem trvanlivosti již následující den a vykompenzované mě to nebylo. Taky jsem dostal jednou o jeden jogurt méně.
  • 20 %

    • Rychlost dodávky
    • Zájem o kurýr ze strany vedení Rohlíku...

    Zajímalo by mě, zda se také někdo zabývá podmínkami pro kurýry. Aby kurýr byl trestán odebranim odměny za to, že může onemocnět - a tím myslím opravdu, prokazatelně nebo za to, že se předem omluví z důvodu PLÁNOVANÉ návštěvy úřadu, soudu a pod. mi přijde naprosto nehorázný způsob jednání ze strany vedení rohlíku. Zajímalo by mě, zda vedení má vůbec představu, co tato práce obnáší v reálu. Probrat třeba 8 tašek, kartony s mlékem, vodami, prací prostředky, 10 kilove pytle granulí pro psy a pod. Problém s parkováním, jízda po Praze, vynášet nákup třeba až do 6 patra bez výtahů, apod. Škoda, že, když chce rohlík prosperovat a přiblížit se zákazníkům až do rodiny, jak sám uvádí, že to také neudělá v první řadě vůči svým kurýrům!!!Pánové by si měli práci vyzkoušet a zjistit, jak jejich požadavky lze plnit v praxi. Škoda, že nejde o lidi.... jak o zákazníky, tak o kurýry!

  • 10 %

    Včera jsem si poprvé u této firmy objednala zboží. Dodáno bylo dnes , jak jsem si přála, ale požadovala jsem 24 minerálek a bylo dodáno jen 23! Účtenka byla na 24 ks.
    Nějak nechápu, co je složitého na tom , připravit kurýrovi 4x6 lahví (4 kartony).
    Zjevně tento problém není ojedinělý (jak čtu v ostatních recenzích), dovedu ,,pochopit" že se do nákupu omylem vloudí chyba v podobě jedné chybějící housky, nebo bagetky ale 4 celé kartony snad není takový problém .
    Celou záležitost jsem vyřešila okamžitě s kurýrem , který mi za 1 nedodanou minerálku vrátil peníze.
    Kdysi jsem pracovala u jednoho dodavatele, který když získal nového zákazníka, tak v prvních závozech se hlídal kdejaký ,, podružný" detail.O tom, že by řidič přivezl v přepravce o bochník chleba méně se neuvažovalo ani ve snu a jsem přesvědčená, že pokud by se mu cestou třeba koláček ,, vypařil" tak, že by to snad odnesl vyhazovem.
    Byla to totiž povinnost řidiče překontrolovat co přebírá!!
    Nějak jsem nenašla v tomto obchodě nic pozitivního.

  • 20 %

    • Milý vstřícní kurýři
    • Doslova mrtvá zelenina
    • Nedodane zaplacené zboží

    Na rohlík.cz jsem nakupovala již několikrát s žádným problémem , vše bylo jak má být ale již předposlední nákup byl v nepořádku ! Objednala jsem si bazalku v květináči a to co přišlo jen stěží připomínalo bazalku , byl to pouze květináč s hlínou , ze které se tycilo par klacicku ! Říkala jsem si , ze nikdo není neomylny a věřila jsem , ze se to stalo velkým nedopatřením a ze se to již nebude opakovat ,ale v hlavě mi začaly běhat recenze , které jsem si dříve četla , než jsem začala nakupovat na rohlíku . Dnes jsem si objednala opět nákup a při vybalovani zboží jsem zjistila , ze místo 4 bagetek mám jen 3 a se zdesenim v očích jsem se podívala na fakturu kde ovšem byly započítány 4 ! Nyní je to otázka do 50 Kč ale co to bude příště ?! Losos za 500 nedorazí ale zaplatím ho ?! Nedoporučuji již nikdy více !!!

  • 100 %

    • Kvalitní zelenina
    • velký výběr surovin
    • rychlé dodání
    • příjemný kurýr
    • nemusím se tahat s těžkým nákupem
    • přinesou až před dveře domu
  • 100 %

    • rychlé dodání
    • dodáno vše v pořádku
    • milý kurýr
  • 20 %

    • Není.
    • Okrádání zákazníků!! Chybějící položky v nákupech!
    • účtují 2x ty stejné položky
    • Velké zklamání!!!!!

    Rohlik nevozí nákupy kompletní! Nedodané položky jsou ale i přesto zaúčtované ve fakturách. Když se ozvete, aby Vám objednané a zaúčtované zboží obratem přivezli, tak Vám na to už jednou zaúčtované a nedodané zboží vystaví novou fakturu, kterou po vás budou chtít zaplatit, i když vás předtím na zákaznické lince ujišťují, že ji platit nemusíte!
    Jako omluvu za "nepříjemnosti" nabízí kompenzaci ve formě kreditů, které jsou naprosto k ničemu v ten daný moment.
    Dle dalších recenzí nejsem jediná, kdo má s Rohlíkem takovou zkušenost. Kdyby se stalo jednou, že v nákupu nějaká položka pochybí, tak to ještě pochopím....ale to, že Rohlík opakovaně těm stejným zákazníkům nedodává všechny položky a i přesto si je nechávají zaplatit, to už je vrchol a cílená strategie! Nákup u nich rozhodně nedoporučuji!!!!

  • 50 %

    • Milý kurýr
    • Rychlost dodání
    • Zelenina a ovoce katastrofa
    • Velmi neekologicky zabalený nákup

    Na rohlíku jsem nakupovala poprvé, vše balené bylo ok, zelenina a ovoce katastrofa, pomeranče měly plesnivou kůru, bio citróny už taky na hraně, za dva dny v lednici dva začaly hnít, hrušky taky ošklivé, takže už si z rohlíku nikdy nic čerstvého neobjednam, pečivo a maso raději už ani zkoušet nebudu, je to dobrý jen na nákup baleného zboží, když se člověku nechce nebo nemá čas na osobní nákup, jinak...měla jsem nákup do jedné tašky, dovezli to ve 3 papírových taškách a každé ovoce zabaleno v papírovém sáčku a ještě nějaké věci ve spoustě sáčků, naprosto zbytečné a neekologické...

  • 10 %

    • Milí kurýři
    • Občas shnilotina
    • 115% marže

    Nedoporučuji

  • 20 %

    • zboží, které "běžný supermarket ani nezná", jak zní jejich reklamní slogan
    • Otřesná kvalita ovoce a zeleniny.

    Na Rohliku nakupuji přes dva roky, několikrát týdně. Za poslední rok se kvalita ovoce a zeleniny stále snižuje. Jen tento týden jsem reklamovala shnilý salát, shnilou bazalku a dva plesnivé pomeranče. I když není O/Z vysloveně na reklamaci, má svoje lepší dny za sebou. Výjimkou je nákup bez závad.
    Veškerá kompenzace je vrácení peněz (ovšem formou kreditů na příští nákup) a plky o zpětné vazbě a jak si dají příště záležet, vždyť to znáte. Nějaká snaha o dodání zboží znovu nula, snaha o udržení poškozeného (už mockrát) zákazníka nula. Už aby začaly trhy...

  • 20 %

    Dříve dobrý, nyní se služba o dost zhoršila. Vždy něco chybí, třeba položka za 49 korun. Nabídnuté body, ale po pár dnech se vymazaly, jsem nucena tedy objednávat, i když nechci. Vrácení láhví, to bylo také story, nejdříve místo 4 korun za jednu napočítána 1 koruna za jednu. Po mé stížnosti přidány 2kč místo 10Kč. Okrádají lidi. Nedoporučuji.

  • 10 %

    • Nemusím tahat těžký nákup
    • Velký výběr
    • Milý kurýři
    • Obrovské množství zbytečných obalů
    • Nezodpovědní k životnímu prostředí
    • Vysoké ceny
    • Neochotní na zákaznickém centru

    Na rohliku.cz je skutečně velký výběr. Kurýři jsou sympatičtí.
    Co mě ale naprosto šokuje je, v kolika taškách a různých pytlících nákup dorazil. Měla jsem naprostý pidinákup. Použili na něj ale neuvěřitelných osm tašek, pět igelitových tašek a nepočítatelné množství malých pytlíků. Každá věc byla zabalena a některé následně vloženy do samostatných tašek. Na zubní pastu v krabičce byli dokonce použity dvě igelitky. Volala jsem na zákaznické centrum, kde jsem se dozvěděla, že se jedná o hygenické předpisy. Toto je jejich absolutně zvrácený výklad.

  • 100 %

    • Rychlý výběr
    • Bio maso, bio sýry
    • Platba kartou při předání
    • Zelenina i maso čerstvé. Pečivo ok.
    • Papírové tašky.
    • Když výrobek nebyl, kontaktovali mě a nabídli alternativu.

    Vše korektní, za mě dobrá alternativa, když se mi nechce se dvěma dětmi do obchodu. Zboží mi přijde cenově srovnatelné. Chybí mi některé Lidl výrobky

  • 10 %

    • milý kurýr
    • množství obalů
    • shnilá zelenina
    • tvrdé pečivo

    Potraviny jsou drahé, přičemž kvalita je velice podprůměrná. Část objednané zeleniny dorazila nahnilá. Největším mínusem je pro mě množství obalů, ve kterých je nákup zabalen. Veškerá zelenina je zabalena po kusech do plastových tašek, které jsou dále dávány do tašek papírových. Některé položky byly dokonce zabaleny ve dvou plastových + jedné papírové tašce. Šílené, nesmyslné plýtvání. Už nikdy víc.

  • 50 %

    • Úspora času, nemusím tahat těžký nákup.
    • Staré pečivo, které je druhý den tvrdé.
    • Plesnivé ovoce. Váha ovoce neodpovídá tomu, co zaplatíte. Je ho méně.

    Zkusila jsem párkrát a tentokrát už to bylo naposledy. Raději obětuji čas na nákup a vyberu si čerstvé ovoce a zeleninu, čerstvé pečivo.
    Navíc jsou potraviny na rohlíku dost drahé a co se týče kvality složení, tak to není žádný zázrak. Za ty ceny koupím lepší kvalitu v jiných obchodech.

  • 10 %

    • Úspora času
    • Stále chybějcí věci v nákupu
    • Schnilé ovoce a zelenina
    • Smradlavé maso
    • Ze 100 nákupů bylo tak 10-20 v pořádku

    Po poslednim nákupu u mě definitivně skončili! Čekal jsem na kurýra 5 hodin s tim, že určitě přijede, ale veme nás jako posledního. Kurýr nepřijel a na infolince mi řekli, že mám smůlu a mám si udělat objednávku na další den. Objednával jsem 3x týdně 2 roky a takových problémů co jsem s nima již měl ani neni možný. Objednat s u nichi věci na večeři a oni nepřivezou maso neni vůbec ojedinělí. Žádná omluva nic. Maximálně dají pár kreditů do dalšího nákupu, ale to že neni na večeři co jíst je nezajímá.
    Lidi kašlete na ně a bud zkrachují, nebo zlepší svoje služby.