Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na této stránce jsem objednala prostěradla a povlečení, bohužel moc spokojenosti nebylo ani s jedním.
    Prostěradla objednány 90x200 (my máme matrace 80x200, bereme vždy větší pro jistotu) a tak tak jsme ho narvali na matrace, které jsou menší než rozměr prostěradla.
    Povlečení jsme měli bavlnu renforce, na dotek tvrdý drsný materiál (vsadila bych na umělinu, elastan, jelikož materiál byl i pružný, což bavlna nedělá), člověk se pod tím v noci šíleně potil, ještě bylo kratší o 30 cm. Výrazná změna byla po převlečení na naše klasické 100% bavlněné povlečení – žádné pocení jak v sauně bez vzduchu, a materiál na dotek hebký, měkký a příjemný.

  • Ani já nemohu firmu Rodinné balení doporučit - koupila jsem dceři sadu saténového povlečení s francouzskou dekou - po prvním vypráním - ještě před použitím jsem zjistila, že v povlečení na deku je díra - kus prostě byl tak špatně a křivě sešitý že jim to při šití vyjelo, co se týče polštářů tak u jednoho byl v zipu vypadlý zub, tak že nefunkční zip. A kvalitu saténu si tedy také představuji poněkud jinou.
    Za mně tedy rozhodně už nikdy.

  • Objednala jsem už několikrát a vždy spokojenost.!!Povlečení deky přehozy polštáře... Super rychlé dodání. Za sebe doporučuji

  • Dobrý den, v obchodě Rodinnebaleni.cz jsem v lednu t.r. zakoupila flanelové povlečení Šárka a béžové froté prostěradlo vyšší kvality. Vše vypadalo po nákupu velmi pěkně, ale již během cca týdne se flanelové povlečení zežmolkovalo a bohužel zabarvilo i prostěradlo do šeda. Povlečení bylo zelené se šedými kruhy. Pokoušela jsem se o reklamaci, resp. vlídný dopis s vysvětlením mého problému, ale nepochodila jsem. Je to pro mne ponaučení, že z tohoto obchodu již neobjednávat.

  • Dobrý den,objednala jsem si povlečení,které se mi moc líbilo. Tak jsem ho vyprala a když jsem začala žehlit povlak na polštář,tak koukám, že to je na jedné straně nějak křivě ušité. A ono to dokonce nebylo ani sešité. Tak jsem vytáhla šicí stroj a povlečení si musím přešít,protože na druhé straně to dokonce bylo nařasené. Jsem zklamaná a už si tu nic neobjednám.Zboží bych vrátila,ale to nejde, když jsem ho nejdřív vyprala a nezkontrolovala ho.Rodinné balení už nikdy. Svou špatnou zkušenost předám dál.

  • Dobrý den. Bohužel i já mám špatnou zkušenost. Mám ráda bavlněné věci, takže jsem si koupila povlečení a prostěradlo. Prostěradlo po vyprání je totální aušus. I jsem si chvíli myslela, jestli jsem se nespletla a nepovlékla jsem postel starým prostěradlem, ale opak byl pravdou. Samý žmolek, chuchvalce, je totálně sešlé, jako kdybych ho měla nejméně 5 let.. Povlečení o kterém píší, že je to 100% mikrovlákno nemá s tímto pojmem nic společného. Je to průsvitná látka, kterou když povléknu peřiny, tak div nevidím barvu peřiny a vůbec mě to nehřeje, o savosti nemluvě. A tu samou zkušenost mám s bavlněnými ručníky, které vůbec, ale vůbec nesají. Zajímalo by mě, co je to ve skutečnosti za materiál a odkud ho berou, protože i výrobek z Číny je kvalitnější než toto :-( už si zde neobjednám.Na obrázku to vypadá krásně, ale ve skutečnosti, ale hlavně po použití a vyprání je to hodně špatné. Jitka

  • Dobrý den,
    chtěla bych moc poděkovat. Objednané zboží je krásně a perfektní. Ale především za super rychlé doručení. Ve středu večer jsem objednala a v pátek byl balík na poště. Objednávala jsem již druhý balík a vždy jen spokpjenost.
    Moc děkuji!
    S pozdravem Klára Musilová

  • Přidávám se k nespokojeným zákazníkům. Povlečení je prý 100% bavlna. Nechápu, materiál je i po vyprání nepříjemný, drsný, škrábe. Neumím si představit, jak se v něčem takovém dá spát. Obchod odepsal, že zboží odpovídá popisu. NEDOPORUČUJI!!! Povlečení vyhodím, je nepoužitelné.

  • Pozor, 30.11. jsem objednal zboží a zaplatil. 2.12 jsem dostal zprávu- zboží se připravuje. odpoledne 2.12 jsem dostal zprávu vaše objednávka je vyřízena. Dnes je 8.12 a zboží jsem neobdržel a ani zprávu kde zboží se nachází. V republice je nouzový stav a tak různé firmy toho zneužívají, že nemůžeme chodit do obchodů , tato firma není dobrá.

  • Před časem jsem si koupila 3D povlečení. Obrázek kočky dodnes skvělý, spodní strana cíchy se od prvního povlečení neuvěřitelně "žmolkuje". Velmi nekvalitní materiál spodní části!!! Už si to nekoupím.
    Prostěradla -jedno perfektní - v druhém hned po prvním vyprání díry.

  • NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!!! 25.5.2020 Jsem nakoupil jsem 3 baličky roušek po 10ks. Jsou malé tak pro děti, nebo pro asiaty. Chybí vyztužovací drátek. Materiál je pofiderní. Vypadají jak použité. Gumičky malé. Prostě k ničemu. TENTO OBCHOD ANI PO 3 MĚSÍCÍCH NEDOKÁZAL ZAJISTIT KVALITNÍ ZBOŽÍ A ŠMEJDY PRODÁVÁ DÁL..

  • Určitě nedoporučuji. Že se barva nebo potisk na povlečení může mírně lišit od ilustračních obrázků, s tím asi tak trochu počítá každý. Materiál hruza, o blbém šití ani nemluvím a barva úplně něco jinýho než na obrázku. Zboží jsem vrátila a už nikdy víc.

  • Nakupovala jsem ochranné roušky 3x 2 kusy. To co mi bylo dodáno, je opravdu k ničemu. Roušky jsou malé . Hodně tlačí na obličeji. Na 2 kusech byly okraje slepovány nějakým lepidlem. Gumičky při malém natažení upadly. Velké zklamání. No prostě jsem naletěla na šmejd. V dnešní době, kdy je člověk již tak smutný, tak je ještě zklamanější. Rezáková

    • Dobrý den,

      tímto se velmi omlouvám jménem e-shopu Rodinnebaleni.cz za dodání vadných roušek. Ze všech sil jsme se snažili pokrýt nedostatek roušek a uspokojit tak poptávku našich zákazníků. Z hygienického hlediska nebylo bohužel možné každý kus kontrolovat a tak se do oběhu mohly dostat i vadné kusy. To jsme nedokázali ovlivnit. S dodavatelem roušek jsme již ukončili spolupráci. Jen nerada Vás musím informovat i o tom, že z hygienických důvodů bohužel nelze zboží reklamovat. Pro detailnější informaci se prosím obraťte na naše Reklamační oddělení, kde Vám jistě zodpoví veškeré dotazy.

  • Již dvakrát jsem objednala a za mě úplně super kvalita a i povlečení vypadá lépe než na fotce.Rychle dodani,takže za mě skvělý.

  • Nakoupili jsme přes tento eshop kompletní povlečení na postel. S dodáním a kvalitou zboží jsme byli spokojeni avšak po rozbalení jsme zjistili, že jedno z malých povlečení na polštář má špatný rozměr i přes to, že na balení byl uveden správný rozměr. Po zaslání dotazu s fotodokumentací na reklamační oddělení mi byl s omluvou a zdarma zaslán nový kus se správnými rozměry. Vše proběhlo rychle a bez problému, špatný kus nemusím nikam zasílat a vracet. S nákupem jsem byl tedy naprosto spokojený, mohu doporučit a určitě zde nakoupím i příště.

    Vojtěch Garba

  • Absolutně nedoporučuji. Zaradila jsem se do charity Jeziskova vnoučata a koupila pani do domova duchodcu novou deku z mikroplyse. Vedela jsem, ze objednavka stihne prijit a ja budu mit 2 dny na to darek zabalit, nachystat a jet pani odevzdat. Misto deky mi prislo priserne povleceni. Po telefonu mi bylo receno, ze okamzite odesilaji a dalsi den budu deku mit, abych darek stihla. Ko bohuzel krava po mailu pise neco jineho. Jeste ja jim mam balik posilat zpet a vyplnit papiry. Je to jejich chyba a nebudu uz nikdy v zivote od nich nic objednavat. Samozřejmě deku vracim a chci penize zpět. Vcetbe penez za dopravu. Chovani a jednani na urovni obsluhy v hospode.

    • Reagujeme na Váš příspěvek. V první řadě je nutné podotknout, že jste si objednávku vytvořila na poslední chvíli , vzhledem, že jste si neověřila dobu dodání. Naši chyby jsme si samozřejmě vědomi a snažili jsme se ji co nejrychleji napravit, což proběhlo v pátek dne 29.11.2019. Naše chování a jednání vůči zákazníkovu je vždy slušné a korektní, což se z vašeho hodnocení a Vaší emailové komunikaci říci nedá.

  • Objednala jsem si povlečení. Nejen že mi přišlo úplně jiné, to by mi snad ani tak nevadilo, i když nevím, zda mi nepřišlo levnější, ale když jsem ho vyprala, abych ho mohla použít, zjistila jsem, že je děravé. Otřesný. Nedoporučuji tento obchod.

    • Dobrý den, pokud Vám bylo doručeno nesprávné zboží, je potřeba kontaktovat naše call centrum a my by jsme zajistili výměnnou zásilku. Přijel by kurýr a přivezl by Vám správné zboží a vyzvedl by si zboží, které Vám bylo omylem doručeno. Pokud jste se rozhodla si zboží ponechat a našla jste na něm kaz, je tu pro Vás status reklamace. Rádi s Vámi situaci vyřešíme, ale je potřeba nám k tomu dát prostor. Pokud nám o tomto neinformujete, nemůže dám věci do pořádku.

  • Klamou klienty, aby z nich dostali telefonní číslo, které je k objednávce při dopravě Českou poštou irelevantní. Kdoví, co s těmi údaji pak dělají... Pokud odmítnete jim telefon dát a odůvodníte jim naprosto logicky vedenými argumenty založené na zkušenosti zaměstnance České pošty, tak především na člověku, který si objednává přes ČP a ví, jak to chodí, nebaví se s Vámi a storunují objednávku, nazdar. Naštěstí pro mě asi dobrý, protože to samé zboží jsem objednala jinde skoro o 150 Kč levněji.

    • Dobrý den, telefonní číslo je u nás povinným údajem a při způsobu dopravy Česká pošta balík na poštu je nevyhnutelný, protože ČP tam zasílá sms zprávu s kódem pro vyzvednutí, tak jak jste byla informována máme poslední dobou zkušenost s ČP, že email s touto informací nezasílá, ale že zasílám právě jen sms. Pokud nám nedáte správné telefonní číslo, tak by jste si vůbec zásilku nemusela vyzvednout. Podmínky pro nákup jsou u nás stanoveny a je vždy na zákazníkovi zda chce či ne tyto podmínky akceptovat a chce u nás nakoupit.

  • Objednala som si návliečky na posteľ z tejto stránky prvý a posledný krát. Nie len že sa vôbec nepodobajú na tie na obrázku ale ani materiál nesedí mala to byť bavlna ale to okolo bavlny ani nešlo takže za mňa veľké sklamanie a zbytočne vyhodené peniaze.

  • Zhruba před rokem a půl jsem si objednala povlečení,byla jsem strašně spokojená s kvalitou,dodání taky v pohodě,ted jsem si objednala totéž povlečení,ale kvalita votřesná,povlečení je průhledné,no jsem z toho votrávená.Takže s nákupem jsem zde skončila.