Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Paní je uplná píča volala mi ohledně barvy krytu a kontaktoval jsem ji emailem a telefonicky zpatky uz se neozvala svine

    Kundy

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Zde nějak rozumně reagovat nemá smysl. Opravdu budeme raději, když si příště vyberete nějaký jiný obchod na své výlevy .... ale i tak přejeme hezky den a komunikovat jde uplně slušně, že?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zrušení osobního odběru

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, pane Bero,

    udělal jste si objednávku na brněnskou pobočku, kde je možnost osobního vyzvednutí POUZE na zboží KLIM, což je všude uvedeno. Po emailové dohodě a vysvětlení, jsme Vám zboží zaslali, jak jste si sám přál přes zásilkovnu.
    Proto nechápeme Vaši negativní reakci a mrzí nás, protože komunikace proběhla, tak jak má a snažili jsme se Vám vyjít vstříc i nabídkou storna.

    Hezký den
    Tým Rockway

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno , nedoruceno a nikdo nic neoznamil

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, pane Rajtmajere,

    hned jak to bylo po svátku, kdy jsme měli zavřeno a stěhovali prodejnu, možné, jsme si to vysvětlili a omluvili se za prodlení. Zboží samozřejmě už máte.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že stěhovat se už jen tak nebudeme a tak podobné prodlení se určitě nebude opakovat!

    Krásný víkend
    Tým Rockway

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Otrzymałem inną część niż potrzebuję

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den,

    je nám líto, v tomto případě se stala záměna už u dodavatele, obratem jsme Vám zaslali správný díl a údaje k zaslání nesprávného dílu na naše náklady zpět.
    Díl ani žádnou odpověď od Vás už jsme bohužel neobdrželi.

    Tým Rockway

    • Doba dodání, komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20 dnů a objednavku nemam.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednávám zde poprvé - zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den. U výrobku byla uvedena dostupnost "objednáme pro Vás" . Psali jsem Vám mail i volali na telefon. Bohužel bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Aj po žiadosti o zaslanie zálohovej faktury mi nebola dodnes zaslaná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na e-shopu mají opravdu vše a mnohdy za skvělé ceny
    • po mé první výtce (viz Heureka 28. 7. 2021) alespoň malinko zlepšili komunikaci.
    • výhodou asi může být, že zjistíte co je na trhu a co si můžete objednat JINDE :) za lepší peníz
    • další výhodou je, že když vám někdo drží peníze 7-8dní, máte spoustu času na to rozmyslet se, jestli to, co jste si naklikali opravdu potřebujete :D
    • zboží, které jsem objednával svítilo na e-shopu jako SKLADEM (v e-shopu)
    • druhý nákup ze dvou celkově a obě dvě zkušenosti na prd (viz moje recenze z 28.07.2021)
    • peníze za zboží jsem poslal 16.02. a dodnes (23.02. 19:00) je nemám zpět
    • zboží stejně objednávají jinde, nechají si jej poslat k sobě, naúčtují si marži a pošlou k Vám. Není lepší to udělat bez nich a levněji? Tak jako jsem to udělal já 28.07. , kdy jsem objednal zboží přímo od výrobce a i s poštovným ze Španělska mě vyšlo o pár korunek levněji než od těchto budižkničemů ?
    • jsou vysoko ve vyhledávání na googlu a tak si pohodlný nedočkavec jako já rád naběhne...
    • nejde dát méně než půl hvězdičky

    Na e-shopu mají opravdu vše a mnohdy za skvělé ceny, realita oproti e-shopu je ovšem jiná. Toto byl bohužel můj druhý pokus o nákup v tomto obchodě a druhý dopadl neslavně.
    Naklikáte zboží "skladem v eshopu" (nikoli "skladem u dodavatele", nebo "skladem v externím skladu" a podobné jiné SKLADEM triky, tento je nový :), zaplatíte ihned platební kartou, protože to zboží chcete samozřejmě co nejdříve a ... zboží nedostanete, peníze na potencionální nákup jinde mají oni... a vy tak máte alespoň čas se podívat po netu a váš zbrklý nákup si pořádně promyslet :)
    Jak to celé probíhalo?
    16.02. naklikáno zaplaceno (až v noci)
    17.02. přijde série e-mailů mimo jiné s textem "Vaše zboží jsem objednali u dodavatele nebo výrobce. Pokud byla dostupnost "skladem s eshopu" bude expedováno následující den. " Takže pouze přeprodejce všeho co lze nalézt na internetu. :(
    18.02. volá paní z ROCKWAY a omlouvá se, že zboží u dodavatele není a nebude. Náhrada je sice k mání, ale o více jak 60% dražší. Protože nejsem u PC požaduji zaslání náhradní nabídky na e-mail, že se finálně rozhodnu až to uvidím.
    18.02. 22:30 žádný mail, tak žádám písemně storno objednávky a vrácení peněz
    19-20.02. byl víkend, to se samozřejmě nepracuje :(
    21.02. 13:54 přišel omluvný e-mail s nabídkou alternativního zboží (o 60% dražší než objednané) To samozřejmě už nechci a tak žádám opět o storno
    21.02. 15:00 přichází tedy oficiální storno objednávky s tím, že peníze dorazí "do 3 pracovních dní" za to sice obchod až tak úplně nemůže (samozřejmě jsou možnosti, ale proč je využívat a jít tak zákazníkovi vstříc, že ano)
    23.02. přichází mail s výzvou k hodnocení... Je 19:00, peníze ani zboží nemám, tak co ještě napsat? :(

    Doporučení potencionálním zákazníkům? Vyhněte se tomuto "přeprodejci" a zkuste zboží chvíli pohledat na internetu, určitě naleznete, tak jako já. Já bohužel až po spálení se... dvojnásobném! :D

    Doporučení pro ROCKWAY? Asi se na to úplně vy*erte a běžte raději dělat za pokladnu do Lídlu. Jako jestli máte v roce 2022 e-shop, kde musíte ručně aktualizovat stavy "skladu", převody peněz vám trvají 3 PRACOVNÍ dny, na e-maily reagujete s 3 denním zpožděním a dvě ze dvou mých zákaznických zkušeností stály za vyližprdel.... Tak Vám i nám bude opravdu lépe, když ty servery vytáhnete ze zásuvky, vypnete notebooky, zrušíte si IČO a budete se na nás usmívat zpoza pokladny v některém z dobře platících supermarketů. ;)
    Už se těším jakou reakci obchod vymyslí... Výmluvy na pandemii? Minule to byla dovolená, teď to bude víkend a nespolehlivý dodavatel? Zlé banky, kterým trvá poslat peníze? Jak je možné, že u jíných obchodníků to jde okamžitou platbou do 1minuty.... ? Hmm... nechám se překvapit :)

    Snad tato recenze alespoň někomu otevře oči.
    Howgh!

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Vážený pane Ouhrabka, děkujeme za rady co máme a nemáme dělat. Ale nechte to na nás. To, že jste si objednal výprodejovou položku s 50% slevou, kde bylo uvedeno skladem v eshopu, znamená že se jedná o položku kterou má dovozce skladem, né my na prodejně, to že dovozce to měl špatně uvedeno, je samozřejmě špatně a naše chyba, ale bohužel to nastat může, naštěstí se to děje jen velice zřídka. Vše ostatní co zde píšete už komentovat nemá smysl, protože objednávku jste vytvořil 16.2 večer, čtvrtek a pátek jsem se snažili pro Vás najít náhradu, což u něčeho co je ve výprodeji s 50% slevou jde velice těžko, a u Vás byla cena rozhodující. Na jiném výrobku jsem se nedohodli, a tak Vám byly peníze vráceny 21.2 na kartu. Zkuste tedy příště objednávat přímo ve Španělsku a budeme spokojeni obě strany. Neříkám, že se nám vždy vše povede, ale opravdu se budeme raději věnovat našim normálním zákazníkům, pro které se snažíme udělat vždy maximum, a s rozumným člověkem vždy řešení najdeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo skladem. Prodejce nabídl v záměnu úplně jiný produkt, na základě čeho jsem zrušil objednávku. Vrácení platby do 14 dní.

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, ano bohužel objednal jste si zboží které nebylo skladem, a bohužel výrobce v dnešní době nebyl schopný dodat. Bohužel je to tak v dnešní době se spoustou položek, byl nabídnut jiný produkt, který jste nechtěl. Doporučuji vybírat produkty jde je uvedeno skladem. Pěkný den přejeme.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    zboží není

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, objednal jste si pneumatiky, kde v dnešní složité době distributoři nemají a nebo neumí vůbec odhadnout kdy daný rozměr bude. Tímto se za komplikace omlouváme

  • Zboží nedorazilo, ani jsem nedostal info, kdy dorazí.

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, vaky na palivo výrobce z Jihoafrické republiky neměl, a nyní v prosinci už naskladnil a bude nám posílat objednávku, kterou jsem dělali u něj v létě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetovych strankach meli vse co jsem potreboval
    • Jak se rika "papir snese vse" v nasem pripade obrazovka vaseho monitoru snese vse (viz negativa)
    • Na webu pisou "Odešleme během 3-5 dnů" Pche! Zaplaceno kartou online 18.07. Dnesnim dnem (28.07.) je to 10dni a jeste neprislo ani avizo od dopravce, ze by prevzal balik.
    • Cekal bych alespon komunikaci od obchodu ve stylu "Hele nemame to skladem, bude to za 14 dni, pockate nebo si to chcete objednat jinde?" Tak jako to delaji jini... bohuzel.

    Nedodrzeni avizovane lhuty odeslani zbozi.
    Zadna proaktivni komunikace ze strany e-shopu.
    Za me proste spatny. Ja uz zde nenakoupim, ostatni necht si udelaji vlastni nazor.

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, ano u zboží je uvedeno že není skladem, dodací doba 3-5 dní. Bohužel na straně španělského výrobce došlo ke zdržení, zboží dorazí až koncem tohoto týdne. Z důvodů dovolených u nás, Vám tato informace nebyla předána, za což se omlouváme to je naše chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Solidní komunikace
    • Nekonečná doba dodání - na zboží čekám už více než měsíc

    Objednáno 1.5. Zatím stále nedorazilo

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den, objednal jste si zboží, kde je uvedeno v dostupnosti "objednáme pro Vás", takže nebylo na skladě u nás v ČR. . Pumpy Oberon se vyrábějí v Anglii a my musíme počkat, pokud ji nemá výrobce na skladě vyrobenou, až ji vyrobí. Chápu že chcete jezdit, ale my to opravdu neurychlíme, a určitě tady pumpu spojky neschováme na skladě abychom Vás potrápili. Dobrou zprávou je, že zásilku už odeslali a až tedy projde celnicí, což od nového rolu zboží z Británie musí, bude poslána k Vám.

    • Žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • nejlevnější cena za to, co jsem hledal
    • vedení vyřízení objednávky
    • špatné balení zboží

    Bohužel nemohu chválit ani doporučit když se stalo co se stalo. Nejdřív neměli barvu zboží, které stále visí na eshopu jako skladem. Změnil jsem tedy barvu dle jiné, kterou tvrili, že mají skladem. Slib, že mi zboží přijde do týdne. Přišlo dokonce potvrzení ale opět s původní barvou na dodáku. Po 14ti dnech jsem se JÁ musel dotázat a obchod začal teprve dohledávat. Druhý den jsem se dozvěděl, že ani tu alternativní barvu vlastně nemají a výrobce by ji dodal až za 3 měsíce. Takže opět změna barvy. Pak už zboží došlo za čtyři dny, ale v totálně roztrhané krabici. Dítě na základní škole by to zabalilo lépe. Ta byla 2x větší než zboží, částečně rozřezaná, žádné upevnění nebo vypolstrování aby se uvnitř zboží minimálně hnulo. Ještě, že šlo o železný stojan a ne něco křehkého. Barva na několik místech dodřená, ale řešit to nehodlám. Dopadlo by to stejně, nebo ještě hůř. Není to designovka, takže si to radši přetřu barvou sám. Faktura žádná a ani dodací list. Nechal jsem si dodat do zaměstnání. Řidič tu roztrhanou krabici raději nechal na přijmu a odjel. Následně jsem měl problém přes vrátnici neboť pracuji ve firmě, kde se dělá se železem a já neměl jak dokázat, že nekradu firemní materiál (respektive z něj něco vyrobeno). I kdybych si vytiskl fakturu ze soukromého mailu (na který bohužel v práci nemám přístup) tak na ní je uvedena původní barva, která samozřejmě neodpovídá. Za mě tedy dost velké zklamání :-(

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den pane Škop, na eshopu nebylo uvedeno skladem ale odešleme během 3-5dní. Máte pravdu, že jsme to nestihli z důvodu vybrané barvy. A je nám líto, že jsme nebyli schopni dodat barvu co jste si vybral. Tento stojan předního kola se nevyrábí v Čr, a i my ho tedy objednáváme u zahraničního dodavatele. První změnu jsme s Vámi řešili v den přijetí objednávky, druhou když dodavatel oznámil, že měl chybu v systému a není ani ta druhá co jste si vybral u nich skladem. Ano tam byla naše chyba, že jsem to s nimi neřešili rychleji a čekali až se ozvou oni. Zabalit 10kg železný předmět členitého tvaru, by jsem asi taky uměli lépe, ale doposud to přepravce vždy zvládnul přepravit v pohodě, bez poškození, pokud teď obal roztrhal cestou, to nás mrzí. Faktura chodí všem zákazníkům do mailu, takže i Vám. To že jste si to nechal poslat do práce bylo přeci Vaše rozhodnutí, to že jste s tím měl problémy už mi bohužel vyřešit neumíme. Děkujeme za reakci a vezmeme si z ní poučení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud není zboží skladem, musíte se spokojit s vyrozuměním o tom, že zboží je objednáno a kdy dorazí nevíme, je to věc dodavatele.

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Vaše zboží bylo objednáno v JAR, a bylo už výrobcem odesláno. Doba přepravy je ale v této Covidové době těžko přesně plánovatelná. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhé vyřízení objednávky
    • zaslané na jinou adresu, než bylo požadováno

    Reakce obchodu ROCKWAY

    Dobrý den , zboží bylo odesláno na adresu kterou jste uvedl v objednávce tak nerozumím Vašemu problému s adresou. Objednal jste 13.9.2020 a odesláno bylo 23.9. Ano je to celých 10 dní, v dnešní době různých omezení a uzavřených hranic mohou mít některé položky o malinko delší dodací lhůtu. Tímto se tedy omlouváme, pokud Vám to způsobilo nějaké problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • slibují, ale nic nedodají

    Nikdy více. Chtěl jsem bundu nebo funkční bundu od Revitu do 7.7.. Jistě není problém, zboží je v Holandsku u dodavatele, za pár dní ho budeme expedovat k Vám. Pochvala, že vážně volali zpět a informovali.
    Objednáno 22.6.. Do dnešního dne ani obraz ani zvuk. Už se nikdo neozval. Kdyby na férovku řekli, sorry, nemáme/ neumíme dodat, tak slušně poděkuju a rozloučím se. No, takhle nezbývá než varovat před obchodem. Pokud něco potřebujete na termín, tak zkuste jiný obchod. Tady riskujete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedodano
    • Obchod nereaguje
    • Nekomunikujena mail