Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno před 14 dny. Obchodem odesláno Zásilkovnou a za uplynulých 14 dní nedoručeno…
    Komunikaci s obchodem i Zásilkovnou se rozhodně nedá nazvat vstřícnou k řešení!

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo k potížím při doručování Vaší objednávky a že náš obvykle spolehlivý dopravce tentokrát nesplnil Vaše očekávání. Zásilka je ale nyní označena jako úspěšně doručena a doufáme tedy, že je vše v pořádku. Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že se podobná situace nebude opakovat.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • podvod

    zakoupil jsem robotický vysavač s tím že mám také prodlouženou záruku na vrácení...zboží jsem ve lhůtě zaslal zpátky a z reklamačního servisu mi přišlo že jsem robota použil a byli přidány falešné fotografie jak je robot znečištěný uplně nesmyslně...např. prach z jedné poloviny robota a nebo na rotačním kartáči se drží prach,kdyby byl robot použitý tak to asi vysaje....po konzultaci s prodejcem jsme došli k názoru, že je to podvod a že se mám obrátit na jiný orgán že on s tím nic neudělá...raději nakoupím jinde ale tento obchod nedoporučuji....již řeším s ČOI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nejdou sehnat žádné náhradní díly

    Po několika telefonátech a emailech mě nebylo vyhověno a nejdou sehnat žádné náhradní díly, jako kryt na hlavní kartáč, nádobka na prach a vodu.
    už bych tento výrobek nekoupil.
    na jiné vysavače to většinou lze sehnat, tak to jen pro info pro ostatní.
    Vysavač Xiaomi X10 NE.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti, kterou bychom rádi uvedli na pravou míru. Je pravda, že náhradní díly nebyly zpočátku roku dostupné, avšak nakonec se nám podařilo náhradní díly v krátkém časovém horizontu sehnat a našim zákazníkům poskytnout. Doufáme, že tato skutečnost pomůže vyvrátit obavy a že se budete moci dlouhodobě těšit z Vašeho robotického pomocníka Xiaomi X10 .

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo poměrně rychle .
    Jen byly promáčklé rohy . Nevím jestli to byla chyba dopravce nebo schválnosti prodejce. Jelikož byla nepoškozena krabice tak se přikláním k druhé variantě.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    velmi si vážíme Vaší recenze. Tato negativní zkušenost nás velice mrzí a rádi bychom Vás ujistili, že bychom našim zákazníkům za žádných okolností vědomě neposlali poničené zboží. Pravděpodobně se jednalo o pochybení u našeho dodavatele. Pokud byste nás kontaktoval, Vaši stížnost bychom samozřejmě uznali a poskytli bychom Vám nový kus. Děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Následné jednání na prodejně bylo zcela na jiné úrovni (na co jsme se ptali, to nám bylo zodpovězeno včetně informací navíc), profesionální.
    • Odpovědi operátora neodpovídali požadavku

    Operátorem, který mi odpovídal na dotaz, mi bylo doporučeno jiné zboží, než jsem požadovala. Následně jsme zjistili, že jej vůbec nemůžeme použít.
    I jsme zjistili, že se jedná o značně poruchové zboží.
    Zboží jsme vrátili.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že byla Vaše zkušenost s naším operátorem neuspokojivá. Ujišťujeme Vás, že tato situace neodpovídá našim standardům a prověříme ji. Naší filosofií a cílem je našim zákazníkům vždy poskytovat kvalitní a odbornou pomoc a těší nás, že se to podařilo na naší prodejně. Rádi bychom Vás ujistili, že vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomůže nám zlepšit naše služby v budoucnosti.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

    • výrobek nebyl dobře popsán k čemu má sloužit .

    zboží jsem si představovala jinak a je mi k ničemu,
    nebudu ho tedy používat. Přemýšlím, jak a kde ho udat, protože
    abych ho znovu balila, přeposílala poštou a další tanečky
    kolem vracení, nehledě na to, že nemám tiskárnu, abych vytiskla
    a vyplňovala reklamační formulář jsou nad mé psychické síly.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojena s produktem, který jste u nás zakoupila. Pokud si přejete zboží vrátit, můžete navštívit naši prodejnu v místě Vašeho bydliště na adrese Hněvkovského 677/66A, 617 00 Brno - Komárov. Naši zaměstnanci vám ochotně pomohou s procesem vrácení a poskytnou vám veškerou potřebnou podporu.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce mrtvý brouk, nevim jestli po těch dvou měsících ještě hodlaj aspoň napsat že to zrušili nebo co..

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vaší objednávky a mrzí nás zpoždění a nejasnosti ohledně dostupnosti Vašeho zboží. Snažíme zajistit, aby zboží bylo co nejdříve k dispozici a budeme Vás co nejdříve kontaktovat o termínu naskladnění. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které tato situace způsobila, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a porozumění.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, dodáno chybné číslo banky, žádná snaha o nápravu.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nejasnosti týkající se úhrady Vaší objednávky, která proběhla přes portál Heureka. Problém tedy vznikl vznikl v komunikaci s jejich zákaznickou podporou. I když jsme v tomto případě "nevinní", přijměte prosím naši upřímnou omluvu za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Přístroj, robotický vysavač místo deklarovaných, až 120 minut provozu fungoval 20 minut!!! Za to ale prodejce nemůže, spíše výrobce "Šmejdi made in CHINA". Nikdo u nás netestuje výrobky dodávané z této ři*i!
    Bohužel, jako 80i letí důchodci si nemůžeme dovolit kupovat takový brak.
    Tedy dne jsem provedl vrácení výrobku v zákonné lhůtě 14 dnů a to po týdnu zbytečného zkoušení, jestli nechybujeme my.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zákaznický servis absolutně nefunguje, ani po vyzvání. Zboží, co mi bylo doručeno nefunguje a nebylo originální.
    • Knappová

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za sdílení Vaší recenze. Chceme Vás ujistit, že produkt, který jste od nás zakoupila, je zaručeně originální. Pokud máte s jeho funkčností nějaké problémy, rádi Vám zašleme postup, jak uplatnit nárok na reklamaci. Prosíme, abyste nás kontaktovala s podrobnostmi o zjištěné vadě. Děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • nefunkční zboží!
    • další náklady a čas na reklamaci zboží!

    Kupoval jsem prvně a naposledy. Hned první zboží bylo nefunkční, včetně aplikace k produktu, která po odhlášení a následném přihlášení nedokáže najít již jednou zadaný produkt.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Mrzí nás, že nastal s u nás zakoupeným produktem problém. Technici autorizovaného servisu provedli výměnu baterie a tím by tedy již mělo být vše v pořádku. Vzniklé náklady spojené s odesláním robota u nás můžete v případě uznané reklamace ze zákona nárokovat. V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ceny
    • na webu bylo jasně uvedeno, že zboží odešlou do 24 hodin, takže jsem tam objednala - bylo mi to urgentní. zboží bylo ale odeslano po více než 48 hodinách

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení našeho internetového obchodu. Velmi nás mrzí, že zboží nebylo doručeno ve slíbené lhůtě 48 hodin, ale o den později. Snad tuto malou prodlevu našemu dopravci odpustíte a jste se zbožím zakoupeným v našem obchodě spokojená.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na zboží čekám už více než 2 měsíce!

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový obchod. Mrzí nás, že jste na objednané zboží čekala o 3 týdny déle, než bylo při nákupu avizováno. Náš dodavatel nám bohužel nečekaně prodloužil termín dodání. Velice děkujeme za Vaše pochopení a doufáme, že Vámi objednané zboží slouží jak má.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ochota poradit

    nová neoriginální baterka do robotic. vysavače, kterou jsem objednala, přišla úplně vybitá. Doufám, že to nebude mít vliv na životnost baterie.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    velice Vám děkujeme za hodnocení našeho internetového obchodu a jsme rádi, že jsme naší ochotou poradit zanechali dobrý dojem. Objednaná baterie je dodávána přímo od výrobce, který zaručuje perfektní stav a spolehlivost. Jistě budete se zbožím zakoupeným v našem obchodě spokojená.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech výrobek nepoužitelný .. a neuznali reklamaci
    • Špatný přístup k zákazníkům ohledně reklamaci ,bohužel

    Nevyhovuje mi jejich jednání ohledně reklamace 14 denního používání výrobku

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový obchod. Vaše reklamace byla zamítnuta, protože u zakoupeného produktu došlo k mechanickému poškození. Naše reklamační oddělení se vždy snaží zákazníkovi vyhovět, ovšem zároveň je vázáno na obchodní podmínky a reklamační řád a zákon. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace obchodu nulová, po 4 měsících ještě zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový obchod. Velmi nás mrzí komplikace s dostupností Vámi objednaného zboží. Dodavatel nám bohužel nepředvídatelně posunul termín naskladnění. Jak vidím, bylo zboží doručeno právě v den přidání Vaší recenze. Doufáme tedy, že je vše v pořádku a jste se zbožím spokojen.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 777 810 810
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neustále zamotaný!,naráží do stěn a sstojí!!!

    Měl jsem za to že to bude makat lépe!Pískovka 5,6 kub.,takže je dost silná.Filtr čistý, a strašně dlouho stojí na místě a kola stojí???????????Nejsem nadšen.Omlouvám se.Čauky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si hepa filtry na vysavač. Přišlo mi potvrzení objednávky mailem. Druhý den mi přišel mail, že zboží, které jsem objednala nemají na skladě a zašlou mi ho, až dorazí. Přitom na e-shopu byl uvedený artikl stále k dispozici. Zboží jsem sice v pořádku obdržela, ale až za 14 dní a to jsem ještě kvůli tomu do e-shopu volala, kdy a jestli vůbec dorazí. Nemám ráda neférové nabídky typu, že na e-shopu je zvolený výrobek k dispozici a pak vám druhý den napíší, že není skladem. (Žádná informace o tom, že by zboží nebylo skladem tam nebyla). Pokud bych zde příště ještě něco nakupovala, tak jedině na dobírku. Nevím, proč bych měla platit kartou a pak 14 dní řešit, jestli mi zboží vůbec pošlou.

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho internetového obchodu. Velice se tímto omlouváme za vzniklé komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Dodavatel nám bohužel zaslal méně kusů než bylo avizováno a tím došlo k této nešťastné prodlevě v dodání. I díky Vašemu podnětu jsme zapracovali na opatřeních na našich webových stránkách, aby již nedocházelo k podobným nedorozuměním. Děkujeme za pochopení a věříme, že si do budoucna opět získáme Vaši důvěru.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 777 810 810
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo v úterý předáno dopravci a ještě nedorazilo

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho internetového obchodu. Velmi nás mrzí, že zboží nebylo doručeno ve slíbené lhůtě 48 hodin. Zpoždění bylo bohužel na straně dopravce. Snad nám toto pochybení odpustíte a jste se zbožím zakoupeným v našem obchodě spokojen.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po více jak dvou měsících nemám stále náhradní díl a dostanu dotazník o spokojenosti s nákupem???

    Reakce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení našeho internetového e-shopu. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel tento produkt je dlouhodobě nedostupný, o čemž vás kolegové několikrát informovali. Zboží, u kterého je uvedena dostupnost "Na dotaz", není skladem a je na objednáno u dodavatele. Dodací lhůta u dodavatelů jsou bohužel někdy delší, než bychom si sami přáli. O naskladnění zboží u nás vždy informujeme a zboží ihned expedujeme.
    Doufáme, že i přes tyto komplikace budete i nadále využívat našich služeb.
    Budeme se těšit na Váš další nákup u nás.

    S pozdravem, tým Robotworld
    Zákaznická linka: 220 770 770
    Email: [email protected]