Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Veľký výber tovaru, ktorý nie je veľmi rozšírený
    • Veľmi pomalé - od nákupu až k spotrebiteľovi.Prešlo 10 dní a tovar mi ešte nebol dodaný a nebol mi zaslaný ani žiadny email, prečo sa dodávka ešte ani neexpedovala.

    Musíte mať veľkú trpezlivosť a veeeľa času na čakanie na tovar.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,

    po telefonické kontrole objednávky Vám byla zaslána faktura. Do dne, než jste zaslal recenzi se čekalo na přijetí platby. Následně se Vám volalo z jakého důvodu nedoporučujete náš obchod... Oznámil jste nám, že Vám nedošla na e-mail faktura... Následně bylo hned vše vyřízené!
    Mrzí mne Vaše hodnocení, ale pokud nastane nějaký problém je potřeba napsat e-mail, zavolat... :)

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • maju tovar co som nevedel inde zohnat. Ale asi ani nezozeniem dodnes mi nic neprislo!!!
    • Prisiel mi email o potvrdeni objednavky a o odoslani na moju adresu. Spolu s poznamkou ze ak mi zbozi nebude dorucene mam sa informovat na mojej poste alebo v depe PPL.
    • Za postovne spolu s dobierkou som zaplatil presne 6,99,- Euro. A ja sa mam chodit niekde pytat kde mam tovar...?
    • Nech sa zobudia!!! Zaplatil som postovne a teraz mam nahanat kde mam tovar? ked mi zaplatia postovne naspet potom mozno. Inak maju smolu. Nebudem vobec nic zistovat!!!

    asi by sa mali prebrat z toho sna. Za 6,99,- Euro mi nevedia dodat tovar tak nech mi vratia postovne a ja si to dodam sam aj za polovicu...
    Neodporucam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Camelbag MFH Extreme - nekvalitny tovar a vybavenie reklamacie
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost
    • nic

    OK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Chtěl jsem množstevní slevu a nic , takže za mě nuda . Prostě stačí dalších pár minut a jste v jiném obchodě .Pro tento případ miluji internet ( není v mém zklamání nic osobního ,kdyby mi vyhověli , tak bych je ohodnotil minimálně na 100% ). Takže momentálně za mě PALEC DOLŮ .

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane Martine,

    dne 23.4.2016 v sobotu jste si objednal 1x kraťasy.
    Dne 25.4.2016 Vám byla zásilka odeslána.
    Množstevní slevu?? Opravdu nechápu Vaše hodnocení!!

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žiadne..
    • dodanie tovaru

    ak nie ste z Českej republiky ani neobjednavajte

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane Olivere,

    Co se týká Vašeho hodnocení, tak pro Vás uvádíme.
    Dne 9.4.2016 v sobotu jste učinil objednávku, kde jste měl uvedenou platbu převodem.
    Dne 11.4.2014 Vás kontaktovala operátorka. Byla Vám zaslána na e-mail faktura a do dnešního dne nebyla uhrazena.
    Proto nechápu Vaše hodnocení. Než budete někoho hodnotit, prosím zkuste kontaktovat obchod, zda nenastal někde problém.

    Děkuji.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Že nemusím nikde jezdit - nákup z domu.
    • Objednal jsem si nůž s lesklou čepelí a přišla tmavá čepel !!!! Špatná nabídka obrázků !!!!!!

    Sice se mi na info lince pán omluvil, ale zaplatil jsem něco co jsem nechtěl!!!měl reagovat jinak - ihned poslat nůž správný, a nesprávný na svoje náklady dopravit zpět.
    Pracuji též v obchodě, člověk zřídka se také splete, ale musí chybu ihned napravit, aby zákazník byl spokojen a vracel se !!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednejte si co chcete, my vám pošleme co chce my!A jako kompenzaci za špatné zboží vám vrátíme pouze část 2x zaplaceného poštovného

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr

    Velice špatně, zboží změnili za jiné, musel jsem posílat zpět, platit poštovné ze svého. Poštovné nevrátili v plné výši, zboží nedorazilo ve smluveném terminu.... Špatná komunikace, prostě katastrofa

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane Ondřeji,

    omlouváme se, za zaslání jiné barvy u tašky. Jedná se o lidskou chybu skladníka. Nemělo by se stávat, ale je to jenom člověk.

    Dne 15.10.2015 ve 12:12 hodin jste učinil objednávku.
    Dne 15.10.2015 Vám byla zásilka odeslána.
    Dne 21.10.2015 se od Vás přijal baliček s reklamací (špatně zaslaná barva).
    Dne 23.10.2015 Vám byl balíček odeslán zpět a vrácená částka 93,-Kč na účet za poštovné.

    Nevím, zda je tak špatná komunikace a velká katastrofa služeb.

    Mrzí nás vaše hodnocení.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Nekontroluje zboží které odesílají

    Už si tam neobjednám nikdy nic!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V pátek 17.7.2015 jsem učinil objednávku v obchodě. Zboží jsem si vybíral podle dostupnosti, čili jen to, kde zeleně svítilo, že je skladem a bude k dispozici v úterý. Bohužel jsem si nevšiml, že tam píšou úterý, ale ne 21.7, ale 28.7 (kdo by čekal, že na zboží skladem bude deset dní). Poté, co mi v pátek dorazil email s potvrzením objednávky a do úterka jsem neměl zálohovou fakturu, jsem psal email do obchodu. Žádná odpověď. Začal jsem pátrat po tom, proč se neozvývají a pak jsem našel info na Facebooku(!), že mají dovolenou. První kontakt z obchodu byl až 27.7, čili deset dní po objednávce!

    Jako by si nemohli na úvodní stránku obchodu dát velkými písmeny, v týdnu od X do Y tu nejsme, mějte prosím strpení. Na facebooku nebo někde zašité uvnitř webu to fakt hledat nebudu.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane H.

    objednávku jste učinil 17.7.2015 v 16.52 hodin.
    U každého produktu byla viditelná dostupnost, kde bylo uvedené skladem a doručíme v úterý 28.7.2015 v zelené barvě. Jinak bylo vše o dovolené a expedici uvedené v kontaktech.
    Co se týká komunikace z naší strany, nemohla být, nikdo nebyl na firmě...ale hned 27.7.2015 se vše řešilo.
    Určitě si vaše rady vezmeme k srdci a v případě další dovolené, tak učiníme.

    S přáním hezkého dne


    Aleš Novotný
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod jako takový, dobrý. Ale kvalita zboží, hrůza. ušité jak učněm prvního ročníku. Velikost neodpovídá.

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,

    objednal jste si kraťasy od značky Pentagon, kde se jedná o dobrý produkt cena/výkon. Na značku máme zatím samé pozitivní ohlasy, ale určitě respektujeme váš názor.:)
    Co se týká velikosti, tak nevidím žádný problém...objednal jste si velikost 56 - obvod pasu 112 cm. Kraťasy přeměřeny a obvod pasu 112 cm?! :)
    Dnes Vám zasíláme peníze na účet. :)

    Mrzí nás, že obchod nedoporučujete.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem reklamoval už před 3.týdny a nikdo semnou nekomunikuje co se se zbožím děje

    rozhodně ho nedoporučuji

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane Jaroslave,

    Co se týká Vašeho hodnocení, tak pro Vás uvádíme.
    Dne 11.2.2014 jste nás e-mailem informoval o závadě na zboží a které budete odesílat zpět na reklamaci.
    Dne 12.2.2014 Vám bylo odpovězeno, že není žádný problém s reklamací.
    Dne 16.2.2014 balíček dorazil v pořádku.
    Vámi zaslané reklamované zboží nebylo momentálně skladem a po telefonické dohodě bylo dohodnuté, že na zboží počkáte.
    Dnes Vám zasíláme nové zboží.

    Mrzí nás vaše hodnocení.

    S přáním hezkého dne

    Novotný Aleš
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poslali mi inu farebnu kombinaciu ako som si objednal. Uznali chybu, slubili, ze poslu spravnu, ale zatial som nedostal...

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den, pane Daniel,

    omlouváme se za chybu skladníka, který špatně zabalil jinou barevnou nášivku. Kolega s Vámi telefonicky problém řešil a bylo navrhnuto řešení - zaslání správné barvy nášivky.

    Mrzí mě, že je to důvod, proč jste náš obchod nedoporučil.

    S přáním hezké dne

    Jednatel společnosti
    Aleš Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo mi zbozi v jinem stavu, nezli jak bylo nafocene. Konkretne jsem obdrzel batoh s vysitou reckou vlajkou, ktera na obrazku v eshopu urcite nebyla

    Reakce obchodu RIGAD

    Dobrý den,

    omlouvám se za nedopatření, které vzniklo.
    Určitě to není problém, který nelze řešit. Stačí napsat e-mail nebo zavolat a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, ale musíme o tom vědět.
    Batoh Vám vyměníme nebo vrátíme peníze.

    S přáním hezkého dne

    Jednatel společnosti
    Aleš Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Koupil jsem nůž značky RUI Tactical 36215 za cenu 729kč a již druhý den z něj vypadl šroubek jeden,pak druhý a nůž je celý rozkývaný a to hodně. Při zaslání na reklamaci, se mě nůž vrátil zpět s vyjádřením že je to normální. Mě osobně to tedy normální nepřipadá. Pravděpodobně je pouze na okrasu. Již nikdy více u této firmy nic nekoupím a tento obchod nemůžu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Spolehlivost

    Slusnost,rychlost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kalhoty hodně nekvalitní.Pářou se na několika místech.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poštovné zdarma
    • Špatná komunikace
    • Nedoplňování zboží na e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal som si (okrem iného) Helikon-Tex A-TACS FG Kšiltovka “baseballka“ a v momente keď mi prišiel mail, ktorý potvrdil moju objednávku som zistil že na objednávke je na miesto A-TACS FG, A-TACS AU. Okamžite som telefonicky kontaktoval Top-ArmyShop, kde mi potvrdili že chyba sa stala na ich strane a to priamo na stránke e-shopu kde mali zle označený tovar a že to nie je problém a pošlú mi A-TACS FG. Keď som pri otvorení balíka zbadal kšiltovku Helikon-Tex A-TACS AU, ktorá mala na pôvodnom štítku pripevnenom na čiapke nalepenú samolepku s textom Kšiltovka Helikon-Tex A-TACS FG “baseballka“, došlo mi, že aj keď ma firma názov „Top-ArmyShop“, tak pravdepodobne nerozoznajú jednotlivé kamufláže od seba, alebo totálne ignorujú upozornenia od zákazníka a preto nemá pre mňa význam s nimi akokoľvek komunikovať.