Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Špatný přístup k reklamacím a vrácení zboží. Což je vícekrát zmíněno v negativních recenzích. Arogance a tvrdohlavost.
    Konkrétně nabízejí poštovné zdarma a pří vrácení zboží, kdy si platíte dopravu si navíc z vrácené částky odečtou poštovné, které bylo původně zdarma. Po upozornění na nezákonnost postupu se obrací na vlastní obchodní podmínky. Dle občanského zákoníku Vám mají vrátit cenu vráceného zboží včetně jednoho poštovného. O to horší je si poštovné účtovat zpětně. Ve většině eshopů to pochopily a buď nabízejí vrácení zdarma nebo pošlou cenu jednoho poštovného a zde je s tím problém. Eshop dále nekomunikuje. Smutné, dosud jsem zde nakupoval a teď poprvé něco vracel.
    Navíc vesta přišla zaprášená.
    Vyšší ceny.
    Příště raději nakoupím jinde.

  • Velmi neseriozní eshop, neuznaná reklamace - reklamace podaná řádně do 24 měsíců, vada u samonafukovací karimatky Klymit, kdy došlo po nafouknutí karimatky k odlepení žebra (uvnitř karimatky)a dále jeho zdvojení, tudíž se na ní nedá ležet- , tedy zjevně k vadě zboží nedošlo mechanickým opotřebením zvenku, kromě toho, že americký výrobce outdoorového zboží udává celoživotní záruku na své výrobky. Při telefonickém dotazu jak to vypadá s reklamací, se vždy dotazovaný pracovník odešel ptát svého kolegy a nic konkrétního mi nebylo sděleno. To samé v systému objednávek, kdy jsem požadovala zaslání mojí faktury emailem, kterou jsem založila při stěhování, vždy jen výmluvy typu musím se zeptat kolegy, i na opakovaný telefonický a emailový dotaz a prosbu, mi moje faktura nebyla zaslaná, což by se u solidního eshopu , který si váží zákazníků a má čisté svědomí, stát nemělo. Velmi špatná komunikace a domnívám se, že reklamace nebyla vůbec konzultována s výrobcem, pouze do 30 - v zák. lhůtě odesláno zboží zpět bez jediného telefonátu, emailové komunikace atd.
    Iva Z.

  • Velmi zištný a zákeřný eshop. Objednal jsem si v Top-ArmyShopu tři položky zboží (pepřové spreje) a a zadal jsem slevový kód na dopravu zdarma, který mi před tím zaslali jako dárek k narozeninám a rovnou zaplatil. V průběhu jim ten systém blbnul a padal, ale nakonec se podařilo. Následně mi paní od nich volala, že prý tam mají ode mne čtyři stejné objednávky, že jsem se asi spletl - tak jsem jí řekl, ať ty přebytečné zruší. Pak mi poslali potvrzenou objednávku, kterou jsem zaplatil a zboží převzal. Až pak jsem si všiml, že v oznámení o expedici objednávky byla účtována i doprava. Napsal jsem jim, ať mi dopravu vrátí, když mi sami přiznali slevu - ale to už jednatel společnosti (velmi ostrý pán) rezolutně odmítl: prý je to moje chyba, že jsem udělal tolik objednávek a že jsem tam nezadal slevový kód. A prý jim musím dokázat, že jsem slevový kód zadal, jinak se se mnou nebudou vůbec bavit. A mne nenapadá, jak to dokázat, protože potvrzení objednávky mi vůbec neposlali (jenom 4x storno) a já proto nemám jak prokázat, že se jim objednávkový systém takto zbláznil, rozmnožil moji objednávku 4x a zároveň vynuloval slevový kód.
    Takže mi zbývá jen přiznat, že na slevový kód na dopravu mne hezky nachytali (asi to byl plán, možná jsem nebyl sám) - už 25 let nakupuji v e-shopech, ale toto se mi stalo poprvé. Nějak tak jsem si zvykl, že většina e-shopů operuje seriózně, a proto jsem polevil v ostražitosti: chyba. Na závěr citát z e-mailů jednatele Top-ArmyShopu, to opravdu zahřeje. "Posílám sceen Vaše účtu. Aby jste mi věřil, že tam jsou 4 objednávky. A jak jsem již psal v žádné není slevový kod uplatněn. A my přeci nemůžeme vědět a nebo myslet jestli zákazník má kupón nebo ne a nebo jestli ho nezapomněl zadat . A vy na nás vyrukujete v emailu jako na podvodníky. Kteří vám napařili neprávem dopravné a doběrečné. .... Prosím pošlete mi potvrzení objednávky, kde je kód vložen. Já jsem nic takového nenašel. Následně se můžeme bavit o nějaké kompenzaci." POZOR NA NĚ!

  • Dobrý den,
    Vrátil jsem jedny kalhoty důvodu že jsem místo původně objednaných obdržel jiné barevné provedení. Na vlastní náklady jsem je vrátil zpět a na na účet jsem obdržel částku 806Kč za kalhoty, za které jsem zaplatil 899Kč. Nikdo to se mnou předem nekomunikoval i přesto, že jsem se písemně dotazoval na stav řešení této záležitosti. Kalhoty byly netknuté, bez známek jakéhokoli použití!
    Považuji to za naprosto nepřípustné a neprofesionální a požaduji své peníze zpět v plné výši!

  • Dobrý den.

    Objednal jsem a dnes obdržel zásilku kde měl být.nový nůž s pouzdrem. Kovové části nože jsou poškrábané a v noži je po otevření plno nečistot. Jako by ho někdo nějakou dobu již nosit. To stejné s pouzdrem. Je poškozené. Měl to být dárek. Tak ted něvím zda to nevyhodit a koupit jinde.


  • Dobrý den, dnes mi přišel objednaný šátek palestina, upřímně moc nevoněl. Smrděl zatuchlinou, snad po vyprání bude ok.


  • Tímto se omlouvám za nepříliš chvalnou reklamu způsobenou vlastní neinformovaností.Firma pravděpodobně začala používat lehce odlišný materiál, budu se dále snažit sehnat níce informací.Mé staré maskáče vz 95 jsou opravdu také orig. nicméně ano specifikace kalhot pro AČR se opravdu změnila. Ještě jednou se velice omlouvám za pohanění dobrého jměna Vašeho obchodu.
    V.Fiřt

  • Omlouvám se tímto za přespříliš negativní reakci viz. Recenze od Michal S. 15.8. 20:09.
    Obchod začal komunikovat a situaci řešit..
    Michal S.

  • Dobrý den,

    omlouváme se za pozdní odpověď.
    Včera jsem Vám odepisoval na e-mail i s návrhem řešení.
    Ještě jednou se omlouváme za chybu našeho zamestnance.

    S pozdravem

    Top-ArmyShop.cz

  • Dobrý den,
    včera dorazila zásilka od Vás, píšu na Váš email - nikdo neodpověděl -PROSÍM O KOMUNIKACI!!!
    namísto trika s krátkým rukávem přišlo s dlouhým, dále celková cena doběrečného činila 1447,-Kč oproti mé objednávce za 1411,-Kč
    Prosím nápište návrh řešení této situace.
    Děkuji.
    Číslo objednávky : 00521348
    Datum : 12.04.2012 00:52:21