Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neumíme číst tak ani nereagujem

  • Studio Camo:
    Všeobecně vzato, jde o tzv. "šedivky". To znamená, že vždycky něco riskujete. A někdy celkem dost. Mobilní telefony kupříkladu bývají většinou blokovány na operátory a dováží se většinou z Polska, což už by Vás samo o sobě mělo postavit do pozoru :) Reklamace jsou z drtivé většiny odmítány, mnohdy až výšměšným způsobem (jakby taky ne, nějaký noname polský obchůdek, jehož majitel mnohdy ani neumí pořádně číst, se jen těžko bude zajímat o problémy "švejků", kteří mu naletěli), komunikace tedy na nule..............
    Jde-li Vám o nákup drahého přístroje, raději vytrvejte a došetřete si těch pár tisíc, opravdu se Vám vyplatí nákup třeba v CZC a podobných solidních obchodech. Tyhle "šedivé" šmejdy bych neriskoval.

  • Dobrý den. Máte nějaké zkušenosti s iPhone 5 koupený v tomto obchodu? Jestli také není z polska nebo jestli vůbec funguje pro české operátory. A jestli je na to 24 měsíční záruka.

    Děkuji

  • dnes dorazil mobil HTC desire X - originalni obal byl v miste hologramu otevren a v baleni chybi nabijecka.
    telefon ani mobil nezvedaji-mozna uz tam nikdo neni ;-) tak jsem zaslal mejla jak se k reklamaci prodece postavi jestli celem nebo jinou casti tela budu informovat. zatim palec dolu :-(

  • ten hle obchod je naprosto nejhorší i po 10ti dnech jsem zásilku neobdržel a odmítají komunikovat !!!

  • naprosto nedoporučuji. reklamace tabletu trvala 32.dní a i po převzetí tablet není opraven, je zaslán tak jak jsme jej posílali pouze v záručním listu je razítko pana prodávajícího- NE SERVISNÍHO STŘEDISKA s tím, že tam opravil pan prodejce napájecí konektor?????? je toto vůbec možné!!!!!!!!!! DĚLÁ SI LEGRACI ZE ZÁKAZNÍKŮ???? Nehodlám vyhodilt 2600,-kč jen tak

  • "Pokud je výrobek prodáván ve zvlaštnim režimu dph tak je dph 0%" Můžete mi prosím napsat, podle kterého paragrafu postupujete? Nevím o žádném zvláštním režimu, který by umožňoval stanovit dph 0%. Napadá mě §90, ale muselo by jít o použité zboží a nesměl byste na tom mít žádný zisk, což asi váš případ nebude (a ani tak by něbyla sazba 0%, pouze nulový základ). Ale nejsem daňový poradce, rád se přiučím.
    Jinak peníze za vrácené zboží dorazily, takže v tomto směru je vše v naprostém pořádku.

  • Naprosto nedoporučuji. Po potvrzení objednávky jsem čekal týden a dočkal jsem se emailu, ve kterém mi bylo sděleno, že má objednávka byla stornována, protože zboží není na skladě. Ryzí amatérismus, jak tady psali o garážmistrovi, zřejmě nesehnal zboží v ceně, kterou nabízel a proto raději stornoval objednávku. NEDOPORUČUJI !!!

  • chtel bych se zeptat na konkrétní vyrobek city-mobil.cz/sony-xperia-p-black-lt22i , jesti nebude s ničim problem jako např aktualizace, když nepochazi z české distribuce

  • Já mám špatné skušenosti,po 22 dnech jsem ještě neobdržela fakturu,takže v případě reklamace zboží máte smůlu.Špatná komunikace -nedoporučuji

  • Nevíte někdo jak je tento obchod poctivý? :D
    Aby nebyli jak 1-2U mobily.
    Děkuji za odpověď.

  • Zpočátku jsem se obával koupit blíže nespecifikovaný mobilní telefon za necelých 10 000, leč po pár e-mailech se mi zdálo, že obchod citi-mobil se nesnaží prosadit jen nízkou cenou, ale i ochotou - dokonce mi po domluvě zajistili i další výbavu k mobilu, kterou ani sami nedisponují. Prostě skvělý přístup k práci ...

  • Malé doporučení pro prodejce přestat používat společnost PPL ....nebo neplaťte předem oni jsou schopni to dát pak komukoliv ......

  • Chtěl bych se zeptat. Chtěl jsem odeslat dotaz a při kliknutí na odeslat mi vyskočilo, ,,Dotaz se nepovedlo odeslat?errno=Dotaz se nepovedlo odeslat''.
    Moje otázka by byla jestli cena je včetně daně. Děkuji.

  • luka: Dobrý den, samozřejmě záruka je 24 měsíců.

  • Máte záruku???

    Děkuji za odpověď