Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- ekologické a ekonomické
- delší dodací doba, než inzerují
-
Nedoporučuje obchod
Byla jsem celkem spokojena do té doby než náhle zmizela pobočka na Smíchově, bez oznámení na výloze, kam se stěhuje. Na internetových stránkách ani zmínka, telefon zásadně neberou...Objednanou a předem zaplacenou knihu jsem si vyzvedla v obchodě s oblečením!!!
Mám obavy o celkem drahou knihu, kterou jsem jim v dobé víře předala...Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den, Věrko,
uzavření naší pražské pobočky na Andělu jsme odkomunikovali skrz několik kanálů. Pokud se k vám však informace nedostala, tak nás to velice mrzí.
V případě, že si vyzvedáváte objednávky na partnerských místech, tak se nemusíte obávat. Naši partneři jsou dostatečně informováni a než si zákazníci své objednávky vyzvednou, tak se o ně pečlivě starají.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
- nefunkční
nefunkční
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice nás mrzí, že během vaší objednávky něco nefungovalo. Popište prosím daný problém a zašlete ho na naší e-mailovou adresu [email protected] - kolegové se na problém podívají a pokusí se ho s vámi vyřešit.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si knihy a omylem asi přes mobil zaklikla jiné výdejní místo v Praze, ale jsem z Ostravy. Ihned jsem kontaktovala re-knihy s omluvou zda mi mohou po vrácení zásilky zaslat knihy na mojí adresu. Zaplatím si poštovné znova. Paní mi psala, že hned se mi ozve jak se knihy vrátí. Je to již tři týdny a ticho po pěšině. Jednou psala, že se stěhují a pak že mi dá vědět až knihy dorazí. Na poslední dotaz už raději neodpověděli. Nerada dávám špatnou recenzi, ale mám v balíku učebnice, které jsem potřebovala. Nyní si klidně nechte těch 300,- a strčte si ji ze klobouk. Ochota level 0.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den, Mio,
velice nás mrzí vaše zkušenost a ceníme si vaší zpětné vazby. Došlo bohužel k situaci, kdy knihy po odeslání zpět z výdejního místa nedorazily a je momentálně komplikované je co nejrychleji dostat na případně nové výdejní místo či adresu. V tomto případě budou kolegové vaší objednávku stornovat a peníze se vám připíšou zpět na účet.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Zboží neposíláte na dobírku,takže to je špatné.
-
Nedoporučuje obchod
Nakoupeno 27.1, mezitím mi dorazili dva maily o tom, že objednávka má zpoždění kvůli stěhování skladu či co…
7.2 jsem volala ohledně info, jelikož objednávku jsem potřebovala 8.2 mít, nikdo nezvedal telefon ale asi do 5 minut mi přišel mail, že objednávka je zrušená a peníze se mi vrátí během 3 dnů. Zbytečné protahování, debilní komunikace. Objednala jsem si stejnou knihu od Martinus a do hodiny mi přišel mail, že zasilkovna převzala moji objednávku a další den budou doručovat… reknihy už nikdy Martinus doporučuju!Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Přestože se snažíme ze všech sil, došlo v tomto případě k chybě ve skladové evidenci. Informace o titulu přišla pozdě právě z důvodu stěhování skladu, za což bychom se chtěli také dodatečně omluvit.
Peníze jsme vám vrátili a věříme, že se vám brzy připíšou zpět na bankovní účet.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
- velký výběr knih
- dobrá komunikace
- po týdnu zjistili, že hned 2 ze 3 objednaných knih nemají
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Přestože se snažíme ze všech sil, došlo v tomto případě k chybě ve skladové evidenci. Peníze jsme vám vrátili a věříme, že se vám brzy připíšou zpět na bankovní účet.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
Bohužel moje objednávka z 6. ledna dodnes nebyla vyřízena (2.2.2024), a obchod nereaguje na opakované dotazy.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velmi se omlouváme za komplikace a delší vyřízení vaší objednávky. Dostala jsem informaci od kolegyně ze zákaznické podpory, že vám již byla předána informace o vaší objednávce. Doufáme, že nyní vše proběhne tak, jak má.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
Vždy přijde kniha v daleko horším stavu, než je inzerováno. Navíc při posledním nákupu požadovali platbu předem a zboží po 5 dnech od zaplacení nedorazilo a ani nepotvrdili úhradu. Už se děsím co zase přijde za salát za 1077,- Kč za 1 knihu.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
pokud se vám někdy stane, že dorazí knihy ve špatném stavu, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese [email protected] - vyřešíme s vámi reklamaci a peníze vám vrátíme.
Vaše objednávka za 1077,- Kč je v pořádku a byla již předána Zásilkovně. Doufáme, že vše proběhne tak, jak má.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
do obchodu se nedá dovolat
vyřízení objednávky trvalo 3 dnyReakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velmi se omlouváme, pokud se vám nepodařilo s námi spojit. Naše telefonní linka funguje každý všední den od 9 do 17 hodin. Prověříme komunikaci ohledně vaší objednávky a pokusíme se podobným nepříjemnostem zamezit.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem zde poprvé a naposledy. Všech šest knížek bylo údajně "v podstatě jako nových". Ve skutečnosti jedna přišla vzadu špinavá, musela jsem z ní špínu utírat hadříkem. Ještě horší to bylo s druhou knihou, obal byl něčím upatlaný, přilepily se mi k němu ruce a musela jsem ho hned vyhodit. Uprostřed měla kniha několik ohnutých stránek. Tři knihy byly celkem v pořádku, poslední však odpovídala spíš zachovalému stavu, zjevně používaná, se spoustou ohnutých stránek. Nedoporučuji.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Přestože se snažíme ze všech sil veškeré přijaté knížky kontrolovat, občas může dojít k chybě. Dostala jsem zprávu od kolegyně ze zákaznické podpory, že s vámi již případnou reklamaci a vrácení peněz vyřídila. Ještě jednou se omlouváme.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikol -
Objednávka nedorazila a nebyla nalezena.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Přestože se snažíme ze všech sil, občas dojde z naší strany k chybě. Omylem se nám podařilo knihu přijmout na jinou pobočku. Knihu znovu odesíláme a věříme, že v pořádku a co nejrychleji dorazí.
S přáním hezkého dne,
za tým Reknih, Nikola -
Nedoporučuje obchod
Je to týden a knihy tam pořad nejsou, nebo mi nepřišlo upozornění, ať si pro ně prijedu.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jste nedostala upozornění. Vaši objednávku jsme zkontrolovali a všechny e-maily byly na vámi zadanou e-mailovou adresu odeslány. Zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu, mohlo se totiž stát, že byly vyhodnocené jako spam. Objednávku jsme v pořádku přijali v Brně 14. prosince k vyzvednutí. Posíláme pro jistotu nový e-mail s informací, že je objednávka připravená k vyzvednutí.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikola -
Obchod hrubě lže o cenách. Použitá kniha za 29 Kč se po kliknutí mění zázračně na 220 Kč. Je to jejich standardní praktika, častost této praktiky je šokující. Opakovaně jsem se štípnul jestli nesním, ale nesním.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice se za problém omlouváme, jedná se bohužel o chybu na našem e-shopu. Pod titulem se můžou zobrazovat varianty, které máme momentálně naskladněné (např. měkká vazba, tvrdá vazba). V přehledu produktu se ale zobrazuje historicky první varianta, kterou jsme zadali při naskladnění knihy. Proto se můžou ukazovat jiné ceny, než které jsou aktuální pro dané tituly. Naším cílem rozhodně není zákazníky klamat, jedná se pouze o aktuální nemožnost systému varianty rozdělit. O problému ale víme a snažíme se ho co nejrychleji vyřešit.
S přáním hezkého dne,
za tým Reknih, Nikola -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nabízel zboží, které nebylo na skladě.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jsme nedokázali vyhovět vašemu přání. Přestože se snažíme ze všech sil, občas dojde na skladě k chybě a vaši vybranou knihu nemůžeme najít. V takovém případě vás vždy individuálně kontaktujeme a snažíme se situaci napravit. Děkujeme moc za pochopení a věříme, že příště už bude nákup bezproblémový.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikola -
Nedoporučuje obchod
- Knihy balené do bublinkovej obalky....
- Velká pravdepodobnost poškodenia tovaru
Moja posledná objednávka v tomto obchode.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
mrzí nás, že jste byl se svou objednávkou nespokojený. S tímto způsobem balení máme dobré zkušenosti a ze zpětné vazby od zákazníků víme, že knihy přicházejí nepoškozené. Pokud se tak ale nestalo a knihy vám dorazily ve špatném stavu, velmi nás to mrzí. Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese [email protected] - vyřešíme s vámi reklamaci a peníze vám vrátíme.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikola -
Nedoporučuje obchod
Dostala jsem úplně jiné zboží.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
velice nás to mrzí. Přestože se snažíme ze všech sil, občas dojde na skladě k chybě. Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese [email protected] - situaci ihned napravíme. Moc se omlouváme za komplikace.
S přáním pěkného dne,
za tým Reknih, Nikola -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přišla mi jiná kniha
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
reklamaci jsme v pořádku přijali a promptně vyřídíme. Moc se omlouváme za komplikaci a za zklamání, budeme se snažit Vám to vynahradit.
Děkujeme,
Tým Reknihy -
Nedoporučuje obchod
- Příjemný a mladý personál
- Pořád na etapě garáže
Nedotažená logistika, organizace osobního odběru je tristní (nulová automatizace, což stoji čas zákazníka). Nepřehledné vyhledávání v nabídce a téměř žádné filtrování. Zavádějící stav knih (popisky tužkou vevnitř nejsou „skvělý stav“). Víc než marketing ohledně udržitelností, ekologii a cirkulární ekonomiky bych ocenil user friedly frontend eshopu a plynulý (rychlý) proces nákupu.
Reakce obchodu Reknihy
Dobrý den,
Vaši recenzi si bereme k srdci a moc děkujeme za zpětnou vazbu. Náš web brzy dostane postupný face-lift a věříme, že tím znatelně zlepšíme i UX. Na stavy se snažíme dávat opravdu bacha, občas nám tam ale může něco proniknout, to se také neustále snažíme zlepšovat. Pokud by to bylo neunestitelné, rozhodně nám napište na [email protected] a promptně vyřídíme vaši reklamaci.
Věříme, že nad námi nezalomíte hůl a ještě si nás někdy vyzkoušíte. Ještě jednou moc děkujeme.
Tým Reknih -
Nedoporučuje obchod
- Překvapilo mě samovolné připočtení dýška 5 procent a další nejasné výdaje připočtené k objednávce.