Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, chtěl bych se omluvit za minulou negativní recenzi pod jménem YYYYYYYY. Zboží dorazilo v pořádku a velmi rychle. Bohužel mi již zmíněná recenze nešla smazat
    .

  • Dobrý večer, chtěl bych se omluvit za minulou negativní recenzi pod jménem dimont. Zboží dorazilo v pořádku a velmi rychle. Bohužel mi již zmíněná recenze nešla pozměnit.

  • Chtěla bych se omluvit za včerejší špatné hodnocení e-shopu. Real Geek mi odeslal objednávku hned následující den a informoval mě, ale chyba se stala na poště. Pošťačka mi nehodila oznámení do schránky, tak že balíček ležel celou dobu na poště. Tak že se omlouvám celému týmu za svou negativní odpověď, všem moc děkuji a přeji pokojné Vánoce.