Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá a vstřícná komunikace.
    • Bez možnosti platby přes Google pay a Apple psy.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosut mi nedaly vedet,zda mi polou penize za vracene zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    bohužel jsem obdržel jiné zboží, než jsem chtěl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednany tovar (uz zaplateny) mi poslali na inú adresu aku som uviedla, viem, ze sa to stava, to by ma az tak nenahnevalo, ako to, ze ked som u nich pozadovala aspon vysvetlenie, tak uz mi na maily nikto nereagoval. Chyby sa daju napravit, rovnako pracujem v oblasti obchodu a stavaju sa omyly a tie sa daju napravit, tu ale ani ochota, ani zaujem, posledny krat som nakupila a budem odporucat aj znamym, aby cez tento eshop nenakupovali, ale na druhej strane, kazdy ma inu skusenost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nepřišlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně žádná komunikace, zboží jsem zrušila a stejně přišlo, přes to, že jsem psala e-mail, že prosím o storno objednávky..
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Neproběhla kontrola odesílaného zboží! Přišlo mi poškozené - zbytečné starosti a čas a peníze s navrácením zboží!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávala jsem vázání na snb, samotné vázání bylo sice v pořádku, ale jedno bylo proti druhému viditelně zažloutlé a skoro všude ušpiněné (pravděpodobně od lepidla). Technicky v pohodě, ale prostě je to na první pohled vidět... :/