Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Nechápu, jak tenhle obchod vůbec může fungovat. Objednávka telefonu proběhla v pořádku. Telefon mi došel. Používala jsem ho. To nebyl problém. Problémem se stala reklamace. Odeslala jsem telefon na určenou adresu dne 17.6.2019. Po měsíci by měla být reklamace vyřízená a telefon zpět, nestalo se. Napsala jsem tedy email. Žádná odpověď. Další 2 naštvané emaily, stejná odezva - žádná. Dnes jsem telefonovala na číslo, které je uvedeno. Překvapivě mi telefon spadl do schránky. Nedoporučuji nikomu na téhle stránce nakupovat, pokud se Vám rozbije telefon, tak firma je naprosto neschopná v tomto směru. Teď jsem přišla o 7 000,- za telefon.

    Paní níže v recenzích uvádí možnou hromadnou žalobu. Stále nám chybí 10 lidí, co by měli stejné zkušenosti jako my. Ozvěte se mě [email protected] nebo paní [email protected] abychom mohly dát do provozu hromadnou žalobu.

  • 10 %

    • podvodníci

    Jsem bohužel další v řadě poškozených, okradených obchodem Rajsmartfonu. Telefon jsem zasílala na reklamaci (také po krátké době začala baterka ztrácet na kapacitě) a obchod už 2 měsíce. Podala jsem podnět na Slovenskou obchodní inspekci - https://www.soi.sk - přidejte se také, ať je nás víc. Lidi k hromadné žalobě sbírá jiná uživatelka uvedená zde níže. Přeji hodně štěstí všem!

  • 10 %

    • Reklamace

    Po půl roce po doručení telefon nikde, a tím pádem 14 000,- v tahu. Jak je to s tou hromadnou žalobou???
    A co na to samotná Heureka, ta by při troše snahy přece mohla pomoct...minimálně s nimi mají nějakou smlouvu, údaje, nebo alespoň kontakt přímo na provozovatele eshopu...

  • 60 %

    • Telefon byl naprosto v pořádku, po roce akorát se začala vybíjet rychleji baterie

    Mám dotaz na ostatní kupující, co reklamovali, přišel jim telefon do měsíční lhůty zpět? Ať už opraven, nebo ne

  • 10 %

    - první reklamace, kdy nefungovala wifi, byla vyřízena tak, že mi po ní přestal fungovat internet kompletně
    - na druhou reklamaci nemám po 40 dnech žádné zpětné vazby, takže potvrzuji předchozí hodnocení, že obchod je nekorektní a okrádá zákazníky

  • 10 %

    • podvodníci

    Dobrý den, napište všichni, kdo jste byli podvedeni na tento email [email protected]. Podáváme hromadnou žalobu a ať je nás co nejvíc!

  • 20 %

    • Žádná!
    • Nikdy nenakupovat!!!!
    • Popis níže - poškození přečíst prosím

    Dobrý den,
    v tomto obchodě jsem zakoupila telefon Apple, posláno na reklamaci, telefon po 4 měsících nezaslán zpět. Kontaktovala jsem Evropské spotřebitelské centrum, které se mým případem zabývalo. Poradili mi, ať seženu lidi se stejným problémem a podáme hromadnou žalobu. Pokud ji budeme podávat jednotlivě nebo to necháme plavat, nemáme sebemenší možnost získat naše peníze/telefon zpět. Tímto vás všechny poškozené prosím, ať se mi ozvete na můj na e-mail ([email protected]) ať tento případ vyřešíme společně a podáme hromadnou ztížnost. Nemám problém vám zaslat e-mailovou komunikaci s Evropským spotřebitelským centrem, aby jste se ujistili, že z mé strany nejde o podvod! Děkuji a budu doufat, že společnými silami to dotáhneme do zdárného konce!
    Skoumalová Markéta

  • 10 %

    • dobrá cena mobilu
    • dodáno včas
    • v rámci záruční opravy nulová komunikace
    • není kam se obrátit
    • nereagují na e-maily ani na zprávy z webového rozhraní
    • přístroj k reklamaci nutno zaslat na Slovensko
    • ani po dvou měsících žádná odezva
    • předávám k vymáhání advokátní kanceláři
    • již nikdy více

    Typický příklad, jak tragicky může vypadat podnikání. Kašlou na zákazníka. Takováto firma nemá na trhu co dělat !!!

  • 20 %

    • registrace na Slovensku
    • neodpovídají na urgence ohledně záruky
    • nenakupovat
    • pravděpodobně jsem přišel o reklamovaný telefon a tím pádem i o peníze které jsem zaplatil

    Po odeslání telefonu na reklamaci absolutně nekomunikují. Došla od nich zpráva, že telefon předali autorizovánemu servisu a to bylo vše. Je to již 3 měsíce. Na uvedeném telefonním čísle je hlasovka. Na emaily vůbec nereagují.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží jsem potřeboval vrátit z ČR do SK. V pohodě, peníze zaslány ihned zpět.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výborné ceny
    • žádné

    slušný výběr za bezva ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Super rychlé dodání objednaného zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychle a levně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost a dobrá cenna
    • nic

    rychlost dodán
    nejnišší cenna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Telefon přišel v obouchané krabici,s neoriginálním přelepem a křivě nalepenou folií, pod kterou byl na jednom místě otisk. Jinak se tvářil jako nový, rozhodl jsem se to tedy neřešit, byť jsem byl zklamaný.
    Po pár hodinách se však projevila vada displaye a já se rozhodnul odstoupit od smlouvy. Poštovné na SVK skoro tři stovky, peníze mi přišly po více jak dvou týdnech (už jsem urgoval). Zvažte, jestli to za tu nízkou cenu stojí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle doručeno

    Objednala jsem telefon 64 GB. Druhý den volal pán, že mají jen 32 GB. Milý, ochotný. Souhlasila jsem. Jednalo se o telefon, na který si našetřil během posledních 5 let syn a moc si ho přál. Má k němu hru od otce, tak potřeboval právě Samsung S6 nebo S7. Telefon dorazil v nepoškozené a podle mě neotevřené krabičce. Následně jsme ale zjistili, že při zmáčknutí displeje podivně lupe. Šla jsem se zeptat do obchodu, kde mobily i spravují, a bylo mi řečeno, ať mobil raději vrátím. Že je s velkou pravděpodobností nesprávně nalepené sklo a je pod ním nějaká netěsnost. Pokusila jsem se tedy volat na telefonní číslo uvedené jako kontakt pro případ reklamace. Nic. Abych dodržela 14 denní lhůtu, raději jsem poslala mail i doporučené psaní 10 dní po koupi o tom, že od smlouvy odstupuji. Raději bych se dohodla na výměně, ale nebylo s kým. Žádná reakce. Nyní čekám, zda mi odpoví alespoň na dotaz, kam zaslat mobilní telefon, neboť ve formuláři uvádí 2 adresy, jednak sídla, jednak poštovní. Pořád doufám, že měli jen dovolenou a nestíhají odpovědět. Nicméně jejich nekontaktnost ve mně vzbuzuje obavy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Total na hovno vse. Nikdo nebere telefon. Telefon neprisel nikdo neobjednavejte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ve středu objednáno s žádostí, zda by výrobek mohl být u mne v pátek. A byl a jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Komunikace s obychodem po mailu a hlavně v rámci poznámky u objednávky a to v podstatě stačilo k úspěšnému a rychlému dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zcela bez problému