Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nedali vědět že granule nemají

    Katastrofa žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekorektní jednání. NEDOPORUČUJI!!!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemají na skladě to, co nabízí a ani to do dvou dni, dostupnost zboží je prý neznámá. To se dovite, az vám za několik dni zavolají.

    Pokud chcete konkrétní zboží, tak radej jinde

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží (granule) bylo zasláno v poškozeném obalu. Obal byl odtržený v místě otevírání a 200g granulí chybělo. Na e-mail s upozorněním zaslaný prodejci nikdo odpověděl.

    Prodejce nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte to, co nemáte! Chyba IT nebo sklad...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hrozně dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo včas,ale záruční doba je jen jeden rok.Bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Balík byl nekvalitně zabalen a tak objednaný kočkolit byl prasklý a vysypaný. Část obsahu se vysypala přes krabici ven. Chyběla bublinková folie, která by to aspoň trochu zachránila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalá expedice, problémy s placením kartou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za dobírku neboli okrádání, dávám nejnižší hodnocení a nedostanete nikdy lepší než ti zrušíte..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krom potvrzení objednávky nikdo nekomunikuje, neodpovídá na dotaz v jaké fázi je objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Od doby objednání až doposud, žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nulová komunikace

    Objednala jsem si zboží na objednávku. Takže avizované do týdne se protáhlo na 14 dní, což se může stát. Záleží na dodavateli. Ovšem to, že mi poslali neúplnou objednávku a ticho po pěšině, to už za chybu považuji. Na dotaz, proč jsou v zásilce uvedeny položky 2, když jsem objednala 3, mi odpověděli, že je vyprodáno a tedy ať pošlu číslo účtu... jako že můžu stornovat celou objednávku, nebo si vybrat náhradní zboží, to asi neví? Hlavně že v automatickém potvrzení objednávky mají větu - Pokud se některé zboží ve Vaší objednávce neočekávaně vyprodá nebo z jiného nečekaného důvodu nebude skladem, budeme Vás obratem kontakovat (telefonicky / smskou / mailem). Nestalo se, komunikace nula, snad aspoň po urgenci pošlou přeplatek... Nějaké hvězdičky dám, pevně věřím, že v balíku bude aspoň neúplná objednávka, až dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bylo to jiné zboží nežjsem si objednala.
    • Psala jsem meil, odpověď žádná.

    Objednala jsem si dva šustivé tunely pro kočky. Přišly mně ale úplně jiné.Telefonem jsem dostala doporučení napsat meil, na ten nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Veterinární diety všeho druhu od různých značek
    • Dlouhá doba vyřízení bez jakékoliv komunikace

    Minimální komunikace. Po 6ti dnech mi přišel email že část zásilky není a posílají zbytek bez toho daného produktu. Druhý den ráno zásilka přišla. Nestihla jsem na to ani reagovat, že bych si místo chybějíciho produktu vzala jiný.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybí tam český návod... to je snad již základ....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod moc nekomunikuje. Když napsali že nemají dvě balení ale jedno. Chtěla jsem teda jedno balení. Druhý den mi stornovaly objednávku. A už se nikdo neozval. Tak jsem další den napsala že už nemám zájem aby mi poslaly jedno balení a vrátili peníze.
    To jediné bylo v pořádku hned mě odepsali a peníze vrátili.
    Obchod nedoporučuji z toho důvodu že nevíte co se z vaší zásilkou delší dobu děje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Za poslední 2 měsíce jsem objednala 2x v první objednávce chybělo jídlo v druhé rohové škrábadlo. V prvním případě, bylo napraveno, v druhém případě jsem měla dodat spousty fotek, jelikož jim ve skladu nepřebývalo. Ono by se ani do té malé krabice nevešlo, ale to už jim jaksi nedocházelo. Takže škrábadlo nemám i když jsem ho zaplatila, raději jsem si ho objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekal jsem dva týdny na to aby mi napsali že zboží nemají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Nemají skladem a přesto tvrdí že skaldem je
    • Už bych tam nic neobjednal