Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Přidávám příspěvek. Majitele recenze tedy nezajímají dle jeho sdělení. Stejně přidám pro případné zákazníky. Věřím tomu, že pokud něco mají skladem a mají toho hodně, tak je jejich reakce adekvátní. Bohužel ovšem v případě, že skladem věc nemají, je situace úplně odlišná. Jednání je šílené, objednala jsem si chondro7, mimochodem v době psaní recenze je stále skladem, do mailu mi v pondělí přišla zpráva o vyexpedování mé zásilky okolo 16 hod., poté mi přišla i faktura okolo 19 hod . Teprve v úterý volali, že nemají. Jaké překvapení, že dle jejich webu stále skladem. No arogance zaměstnanců, minimálně na infolince, nezná mezí. I kdybych tomu jejich údajnému automatizovanému systému rozuměla jak Hurvínek válce, nesmí si dovolit to zákazníkovi říct. Co to vůbec je za automatický systém e-shopu, když chodí maily o realizaci zakázky před skutečnou realizaci zakázky. Zajímavý automatický systém, když chondro7 stále mají skladem dle jejich webové stránky, prý to mají rozbité, ale rozbité to mají asi dlouho, když koukám na recenze. V e-shopech objednávám velmi často, ale nikdy se mi nestalo, že by mi přišel mail o expedici spolu s fakturu a teprve poté mi bylo voláno, že věc není.