Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Ani po měsíci od objednání a zaplacení zboží není doručené
- Vlastní doprava tady prostě nefunguje, zboží nerozvažejí
Bylo to už fakt naposledy
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrá cena
- když pošlete před objednávkou dotaz na dodání a pak týden čekáte, tak je něco špatně
v dnešní době kdy je eshopů plný internet, bych čekala lepší přístup... když mi někdo slíbí, že budu mít po obdržení platby granule pro psa druhý den doma, tak nejsem pak zvědavá na nepravdivé výmluvy, proč tomu tak není
-
Nedoporučuje obchod
Čekám na doručení zboží již 4 týden a nic. Při tom bylo zboží skladem. Pred více než týdnem bylo přislíbeno doručení, ale kde nic, tu nic. Budu žádat storno a vrácení peněz.
-
Nedoporučuje obchod
26.7.20 jsem vytvořil objednávku a zvolil službu vlastní doprava. Zaplatil jsem zboží převodem z účtu. Po 14 dnech jsem napsal email s dotazem na stav mé objednávky.Žádná odpověď. Po mé urgenci 25.8.20 jsem se dočkal odpověďi 30.8.2020
Dobrý den,
Očekávám v pátek.
Děkuji za pochopení.
Pavla Goliášová
--------------------------------------
PetServices s.r.o., IČ 068 75 602
Dušnická 428, Úhonice, 252 08
Zboží mělo být tedy doručeno 5.9.2020 dnes je to měsíc, na email nikdo nereaguje. Tudíž nemám zboží ani peníze. Zřejmě budu nucen obrátit se na ČOI nebo Policii ČR.Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Dobry den,
jsme radi, ze vetsina zakazniku, kteri si zvoli vlastni dopravu, si prectou i jeji popis a neresi pouze to, ze je to doprava, u ktere sviti cena 0,- a tak si ji bezmyslenkovite nevoli. O terminu jste byl informovan - coz jste sam uvedl. Otazkou tedy je - proc a na co smeruje Vase stiznost?
Hezky den,
Goliasova Pavla -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednané 7.8.2020 stále nemám, na dotaz z 4.9.2020 žádná reakce
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Dobrý den,
na Váš dotaz, zda si můžete zboží vyzvednout na adrese sídla firmy, jsme Vám odpovídali s tím, že tam není sklad a ani výdej zboží.
Další email od Vás nepřišel a zboží jste zaslat nechtěla. Takové recenze jsou opravdu zcela zbytečné a nesmyslné.
Hezký den.
Goliášová Pavla -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
- Nevrátí peníze za stornovanou objednávku
30.6 jsem udělala objednávku a zvolila službu vlastní doprava. Když po 14 dni jsem nic nedostala, napsala jsem mail s dotazem 2x. Žádná odpověď. OK, tak jsem zkusila zavolat, zeptala jsem se kde je balíček a kolik ještě musím čekat, na co jsem dostala zpětnou otázku “jaký způsob dopravy jste zvolila?” Říkám “vlasní dopravu”. Pak mi řekli, že nemají vlastní dopravu, a že by to mělo znamenat “osobní odběr” . Pak následovala nabídka, že následující den mi zavolají a zjistí kam balíček můžou doručit. Samozřejmě nikdo mi nezavolal. Znovu telefonuji, ptám se proč. Řekli “Nemohli jsme k vám dovolat” a slibovali že zítra zkusí znovu. A jak už víte - zase nic. Pak jsem dostala mail, že ruší objednávku a že vrátí peníze. Čekala jsem více než 2 týdny. Žádné peníze. 17.8(pondělí) znovu volám, ptám se už kde jsou peníze, říkají že ve středu zjistí, proč peníze ještě neposlali. Volám ve středu a jakmile jsem naťuknula ten finanční problém hovor přerušili. To už není neseriózní, tak se ani děti na mateřské školce nechovají!
Dobře, pokud nechcete komunikovat, tak ty peníze budu vymáhat pomocí ADR. Už jsem formulář vyplnila a dopis odeslala.
A nezlomte si prsty, pokud mi budete psát sarkastickou odpověď jako všem ostatním kdo tady nechat negativní recenze -
Nedoporučuje obchod
- Po prohlížení obchodu mi byl zaslán balík, který jsem si neobjednal, přepravní služba jej nechala bez převzetí na schodech před domem a obchod po mě vymáhá platbu.
- Rozhodně nedoporučuji ! ! ! ! !
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Dobrý den,
v našem obchodě jste si vytvořil objednávku s platbou převodem.
Objednávka nebyla ani po třech dnech uhrazena, proto jsme Vás kontaktovali s tím, zda ji chcete zaslat. Ujistil jste nás, že ji okamžitě uhradíte a my Vám objednávku zaslali.
V tuto chvíli máte zboží, ale objednávka není stále uhrazena. Proto ano, peníze po Vás začínáme vymáhat.
Je zvláštní, že jste si nic neobjednal, ale heureka Vám zaslala dotazník spokojenosti..asi jste si ji také jen prohlížel, že? :-)
Prosím, už u nás nic nenakupujte.
Pavla G. -
Nedoporučuje obchod
Po 8 pracovnich dnech od vytvoreni objednavky dosel prvni e-mail od obchodu s informaci, ze se zbozi vratilo na sklad jako nevyzvednute. Do te doby neprisla ani sms a ani e-mail o tom, ze bych si zbozi mela vyzvednout na poste jak bylo stanoveno v objednavce. Nulova komunikace s vysledkem, ze zbozi nemam.
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Vážená paní,
ještě v den objednávky jste byla emailem kontaktována, že jste uvedla neexistující telefonní číslo a žádali jsme Vás o jiné.
I přes to, že jsme se odpovědi nedočkali, jsme objednávku v dobré víře odeslali. Ta se nám však vrátila zpět, o čemž jsme Vás informovali s dotazem, zda jej chcete zaslat opětovně. Od objednávky jsme od Vás neobdrželi jedinou zprávu ani telefonát.
K tomu, abychom Vám vyhověli, jste nám bohužel nedala podmínky.
I tak děkujeme za recenzi, která je pro nás ponaučením - nesnažit se vyhovět vždy a za každou cenu. Vše se nám pak takhle vrátí.
Pavla G. -
Nedoporučuje obchod
28.6. jsem provedl objednávku a vybral službu Vlastní doprava. Protože všechny ostatní e-shopy vyzvednutí zákazníkem označují jako osobní odběr a nikde jsem nenašel žádnou informaci o výdejním místě, vyložil jsem si tuto službu jako vlastní závoz prováděný obchodem s delším časovým odstupem než je standardní kurýr. Můj výklad podpořily i dvě reakce obchodu, kdy v první bylo jako doručovací adresa uvedeno moje bydliště a v druhé mi oznámili, že zboží bylo předáno kolegům v logistice, kteří se již postarají o doručení. Když se pak 3 dny nic nedělo, poslal jsem 2.7. dotaz, kdy můžu očekávat doručení. Neodpověděli mi nic. Pak jsem zkoušel 2x telefonovat, poprvé mi to nikdo nezvedl a podruhé dokonce někdo zvonění aktivně přerušil. A žádné zavolání zpět. 7.7. jsem napsal další e-mail, na který jsem již dostal odpověď, že si můžu pro zboží přijet. Problém je, že vůbec nevím kam. Ale už se mi nechtělo strávit další týden marným telefonováním a psaním a rovnou jsem zrušil objednávku a požádal o vrácení peněz na účet. To jsem provedl 7.7. večer a 10.7. večer stále peníze na účtu nemám. Zřejmě budu muset čekat celou maximální zákonnou lhůtu 14 dnů...
-
Nedoporučuje obchod
- Integrovaný 10kg balík nedorazil, ale za stejnou cenu balík 1.5kg. Opakovaně jsem fakturaci reklamoval. Do dnešního dne jsem neobdržel omluvu, ani nápravu, jen vágní informaci, že se mi ozve kolega, který objednávku resil. Firmu hodnotím jako neseriózní. Uvedenou cenu v nabídce jako klamavou reklamu.
Po mých zkušenostech s obchodem bych spíše před nákupem zde varoval.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo, ale zcela jiné
- jednatel nebo majitel , několikrát slíbil , že zjistí kde se stala chyba a že se ozve. Volat jsme museli opakovaně my.
- Zboží jsem poslal zpět, peníze v nedohlednu,žádná reakce na SMS
- Po třech dnech konečně SMS a v ní výmluva na účetní
- zatím peníze neposlali, už tomu ani nevěřím
- mimochodem-zmíněný dárek zdarma ani nepřibali, takže nemohu hodnotit.
- granule jsme nakonec koupili u konkurence o 100kč levněji a s dopravou zdarma
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Děkujeme konkurenci za recenzi a fiktivní objednávku v našem obchodě.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- poštovné zdarma znamená vlastní odvoz
- bez omluvy nedodrží termín doručení
- netuší, proč došlo ke dvoudennímu odkladu odeslání
- nereagují na mail s dotazem
Obchod jsem zvolil dle srovnávače cen, kde byla přijatelná cena a poštovné zdarma. Že poštovným zdarma myslí vlastní odvoz jsem se dozvěděl až s plným košíkem při vyplňování objednávky. Budiž, sice je to nemorální, ale legální, přistoupil jsem na jejich hru díky lenosti naklikávat mnoho položek do košíku na jiném eshopu. Zboží bylo skladem, mělo dorazit do dvou dnů, nic nenormálního. Když ani v den doručení nepřišla informace s tím, že zboží předali přepravci, zavolal jsem na infolinku. Pán byl milý a ochotný, já slušný a s úsměvem. Sice nevěděl, co stálo za zdržením, ale dušoval se, že můj balík ještě ten den předají přepravci. To se ovšem nestalo, došlo k tomu až následující den v odpoledních hodinách. Napsal jsem tedy stručný mail s dotazem, co stálo za neomluveným zpožděním, kvůli kterému náš nový přírůstek z útulku pojídá předražené minibalení provizoria z místního kamenného obchodu. Ani se neobtěžovali s odpovědí (čekám již 11 dní) a další den dorazil automatický mail, že objednávka je úspěšně vyřízena a pokud bych chtěl chválit nebo vytýkat, nemám váhat a napsat na infomail. Výsměch? Dokážu pochopit, že v době pokoronavirové nemusí vše fungovat na 100 %, ale nekomunikovat se zákazníkem (zvláště když mám problém s termíny) je cesta do záhuby podnikání. Já získal cennou zkušenost a přesvědčení, že tomuto obchodu už nedám utržit ani korunu.
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Dobrý den,
děkujeme za reakci.
Rád bych upřesnil, že vlastní doprava znamená rozvoz naší přepravou, nikoli to, že si pro zboží máte přijet.
Určitě se stačí zeptat, než začít psát zcela nesmyslné recenze.
Standardně za dopravu komerčními přepravci dopravu účtujeme a myslím, že cena 49,- např. za balíkovnu je přiměřená vzhledem k ceně, za kterou zboží prodáváme. Samozřejmě lze využít i další obchody a to s dopravou zdarma. Cena zboží však bude vyšší a to proto, že v jeho ceně zaplatíte dopravu. Volba je pak na Vás. Nelze však prodávat zboží za ceny, které je prodáváme a ještě neúčtovat dopravu.
Rád bych upřesnil, že Vaše objednávka vznikla 16.6.2020 v 11:03 a z balíkovny byla vyzvednuta 19.6.2020, tedy celý proces trval 3 dny, což je i čas, který byl uveden u zboží jako doba doručení.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi nebylo doruceno
- Nekomunikuji
Reakce obchodu Ráj ZVÍŘAT
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Vybrala jste si dopravu po Praze - bylo Vám voláno v den rozvozu a následně i den poté - neúspěšně.
Sama jste se ozvala po dvanácti dnech. Nerozumím.
I tak děkujeme za recenzi.
Váš Ráj Zvířat -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Balík přišel poškozený. Musel jsem reklamovat u dopravce.