-
Obchod vůbec nedoporucuju. V listopadu 2023 jsem si u nich objednala a dopředu zaplatila 8kg pytel granulí, jak již bylo zmíněno od ostatních zákazníků, objednávku stornovat napsali mi ať pošlu číslo účtu a píše se den 14.5.2024 a peníze doteď nemám. I přes nespočet urgencí mi odpověděli jednou, že jsi v pořadí a do dneška nic!
-
2 měsíce po stornu objednavky z jejich strany stále nemam peníze zpět. Do posledních recenzi píšoou v odpovedi, ze platbu již refunodvali, přitom já nic a to jsem objednaval ještě před nimi.
-
Podvodný e-shop, objednané zboží zruší,požádají o vaše číslo účtu s tím,že pošlou peníze zpět a tímto vše končí.
Neodpoví na žádný dotaz o vaší objednávce.
NIC ZDE NEOBJEDNÁVEJTE !!!!!!!! -
Konečně lze na heurece napsat recenze na tento pochybný eshop => záložka "recenze" => přihlásit se a přidat recenzi.
-
Vážení zákazníci,
jak jsme již uvedli, nebyli jsme schopni včas expedovat velké množství objednávek.
Problém se nyní prokousáváme a objednávky, u kterých bylo zboží nevyexpedované nebo byla vyexpedována jen část, bude refundovat platby.
Děkuji za pochopení a přeji klidné časy.
Pavla-
Milá paní Goliášová, já osobně už toho mám plné zuby a očekávám na moje představy už dost dlouho vrácení peněz - dle Vašich slibů přes email. AP
-
-
POZOR!!! Vypada to na podvod nebo krach. Objednano za 4000, objednavka ani expedice nikde, na email ani telefon nereaguji!!!!!!
Koukala jsem jen na vysoke hodnoceni, ne na diskuzi. Proc je priserna diskuze a vysoke hodnoceni? To je trochu blbe…-
Ano, mám s nimi vlastní bohatou zkušenost. Doporučuji všem, kteří nemají své zboží nebo peníze zpět a obchod nekomunikuje, aby se obrátili na:
1) Heureku - nejlépe emailem
2) Na ČOI - podání lze udělat elektronicky
3) Policii ČR
Co se týká oznámení na PČR platí (pro Vás i ostatní diskutující), že oznámení musí každý podvedený podat osobně sám. Policie si případy podvedených sama spojí podle společných údajů podvodníka a pokud škoda přesáhne 10 tisíc, bude to hodnoceno jako trestný čin. Prosím, neignorujte podvodné jednání. Je potřeba nahlásit i menší incidenty, kdy vznikla škoda v řádu stokorun. Policie čeká na dostatečný počet poškozených, resp. dostatečnou výši škod. Každý nahlášený incident může pomoci. -
V pátek jsem jim psala znova o vracení peněz do dnešního dne jinak že se obrátím na ČOI.
Na PČR určitě nahlásím.
-
-
Objednány a zaplaceny 2 pytle granulí, po 14 dnech přišel pouze jeden pytel. Na emaily nereagují, telefony nezvedají.
Rozhodně neobjednávat, vypadá to, že obchod krachuje. -
Zboží jsem objednal na začátku listopadu a zaplatil dopředu (cca 600 Kč), 8.11. mi přišla notifikace, že je předáno dopravci. Dodnes nic nepřišlo. Dopravce ve sledování zásilky uvádí, že dostal údaje o zásilce, ale zásilku nedostal.
Obchod nereaguje na emaily, telefon nikdo nezvedá, volám opakovaně skoro denně.
NEDOPORUČUJI -
Objednány granule. Uhrazeny kartou. Týden nic, žádné info o odeslání, či opoždění. Telefon zvoní, bez odezvy. Poslal jsem e-mail, co se děje, ze nemam žádné info. Po víkendu mi přišlo storno objednavky, peníze zatím na účtu nemam. Ponaučení, nakupovat klidně dráž ale od prověřených prodejců. V dnešní době takové konkurence a oni si proste zákazníka neváží. Nikdy víc
-
Objednány granule. Uhrazeny kartou. Týden nic, žádné info o odeslání, či opoždění. Telefon zvoní, bez odezvy. Poslal jsem e-mail, co se děje, ze nemam žádné info. Po víkendu mi přišlo storno objednavky, peníze zatím na účtu nemam. Ponaučení, nakupovat klidně dráž ale od prověřených prodejců. V dnešní době takové konkurence a oni si proste zákazníka neváží. Nikdy víc
-
Dobrý den,
taky patřím mezi nespokojené "zákazníky". Zboží objednáno před 14 ti dny a tento týden mi již napsali, že jim mám zaslat moje údaje a že pošlou peníze zpátky na účet. ........... Budu v to doufat.
Teď lituju, že jsem se dívala jen do recenzí na procenta spokojenosti a ne do diskuse. Do dnes jsem netušila, že tu je.
Krásný den
AP -
Pozor na ně. Zpráva z obchodu:
vzhledem k aktuálním problémům s dodávkami zboží od našeho dodavatele nejsme schopni expedovat zboží... -
Vážení zákazníci,
velice se omlouváme za komplikace s komunikací a doručením balíků.
Bohužel dochází ke změně zásadních částí našeho sytému a přestalo nám kompletně fungovat téměř vše. Včetně telefonní brány a emailových serverů.
Nyní se již vše dostává do přijatelného stavu a objednávky jsou postupně odbavovány.¨¨
Ještě jednou se omlouvám za komplikace.
Pavla-
Vážená paní "Pavlo", záměrně dávám do uvozovek, protože si nemůžeme být jistí Vaší existencí, když je "Vaše" fotka na stránkách eshopu (i v emailové komunikaci) stáhnutá odněkud z internetu.
Problémy s komunikací a s nespokojenými zákazníky máte už x let. Rozhodně to není věc posledních dnů. Možná už se to jen vašemu eshopu nedaří tak dobře "maskovat".
Ale pro pobavení dobrý.
-
-
Šílená doba dodání. Objednávka v pátek 3.11. Dnes 10.11. po objednávce ani slechu. Nechutné, již nikdy !!!!!
-
Dobrý den,
dne 21.10. 2023 jsem vytvořila objednávku č. 7890804689, ihned uhradila převodem ve výši 2615,- Kč a doposud jsem zboží NEOBDRŽELA a ani NEMÁM žádnou informaci o tom, KDY BUDE zboží DORUČENÉ! Psala jsem již několik mailů, volat zkouším denně na uvedené číslo na webu - neúspěšně, nikdo to nebere ani nereaguje na maily. Pokud se mi do konce tohoto týdne nikdo neozve, předávám celou záležitost na ČOI.
S pozdravem
Tereza Němcová-
Dobry den? Vyresilo se vam to mezitim? Diky za info… Take mam v planu kontaktovat COI, nebudu se bat ani trestniho oznameni v pripade, ze penize neuvidim v zakonne lhute.
-
-
Chápu problémy s poštou, ale nechápu proč neberete telefony a neodpovídáte na mail. Od 1.11. mám objednané granule a stále nic !!!!! Prosím o rychlé vyřízení č.4153723911 Děkuji
-
Vážení zákazníci,
Česká pošta aktuálně nezvládá expedici zásilek přes pražské depo v garantované době a zásilky nemá načtené do přepravy. Omlouváme se, některé zásilky odesílané tímto dopravcem se mohou o 1-2 dny opozdit. -
Vážení zákazníci,
nově pro Vás připravujeme produkty pro koně. V nabídce je naleznete již od 1. listopadu.
Těšíme se na Vás,
Pavla -
Vážení zákazníci,
vzhledem k aktuální nedostupnosti výdejního místa, prosíme, nenoste nám obalové materiály.
O opětovném otevřením budeme informovat.
Děkuji,
Pavla -
Vážení zákazníci,
vzhledem k dočasné nedostupnosti výdejního místa nebude v následujících dnech možný osobní odběr.
O opětovném otevření Vás budeme informovat.
Děkuji,
Pavla