• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem puzzle princezny co by dáreček pro kamarádky holčičku. Dnes jsme ji před hodinou dáreček předali a po rozbalení doma, místo radosti pláč. Puzzle polámané. Co to je za výstupní kontrola, když takovýto výrobek pustí do prodeje. Krabice poškozena nebyla a byla v originál fólií zabalená při obdarování. Prosím o vyjádření a sjednání nápravy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabídka se zmenšuje,
    • malá obměna zboží

    dřívější zkušenosti dobré
    celkové zhoršení nabídky, skoro žádné novinky
    z uvedeného důvoudu nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obdržela jsem puzzle s jiným obrázkem, než jaký je u daného produktu na e-shopu vyobrazen. Stejné zvíře (panda), ale úplně jiná scenerie. Toto puzzle lze koupit v jiných obchodech podstatně levněji a navíc právě tohle jsem nechtěla, takže jsem zklamaná. Prodávají něco jiného, než co nabízejí.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dopravce ppl zasilku nedorucil dle informaci na strankach.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • misto podlozky poslali jste puzzle Alfonza Muchy, 2000 ktery jsem neobjednala a ani nechci
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zatím jsem velmi znepokojena, neboť jsem si dne 5.12.2014 raději dříve objednala větší množství puzzle a platbu jsem provedla přes účet ihned po odeslání objednávky. Až na základě mého telefonického dotazu mi přišla zpráva na e.mail, že zboží bylo zaplaceno a odesláno do Depa Říčany to bylo 9.12. a od tohoto data se vůbec nic neděje, balík se v děpu nehýbe a nikdo mi není schopen říci, jestli vůbec do vánoc dorazí. Dotazuji se na poště každý den a nic.Nikdy jsem se s tím nesetkala a zřejmě je chyba, že jsem za zbží zaplatila předem.

    Reakce obchodu puzzleshop.cz

    Dobrý den vážená paní Vrbová,
    velice se Vám omlouváme, ale na neskutečný šlendryán, který vládne před každými vánocemi ve státním podniku Česká pošta bohužel nemáme žádný vliv.
    Situace s Vaší objednávkou je následující: zboží jste objednala v pátek 5.12. ve 20.32, platba na náš účet byla připsána v pondělí 8.12. dopoledne, zboží jsme zabalili a naložili v pondělí 8.12. v 15.20 do svozového vozidla České pošty. Na depu Říčany byla zásilka převzata týž den v 18.20. Od této chvíle (nejen o Vaší zásilce, ale ani o dalších cca 100 zásilkách) není v záznamech České pošty žádná zmíňka. Situaci řešíme od čtvrtka 11.12. s vedoucím depa Říčany a oblastní manažerkou pro Středočeský kraj. Bohužel ani tyto osoby nám dosud nebyly schopné dát jinou informaci, než, že se zásilky nacházejí někde na cestě mezi Říčany a dodacími poštami.
    Dnes máme konečně zprávy od několika zákazníků, že balíčky z 8.12. byly doručeny, takže věříme, že i ten Váš bude doručen.
    Pokud na internetové obchody nezanevřete a ještě někdy si budete objednávat, zvolte, prosím, jinou formu dopravy, než Českou poštu. Např. PPL doručuje do druhého pracovního dne více než 95% našich zásilek.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme Vám klidné prožití adventního času.
    S pozdravem
    Ing. Roman Vocl - www.puzzleshop.cz

    • Odpověděli mi , že oni nemůžou za to, že mi do dnešního dne nebyl dodán balík, že si mám ztěžovat na Českou poštu. Hlavně, že oni peníze dostali, tak co by se starali.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu puzzleshop.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že balíček ještě nemáte. Ale je to osud všech balíků, které jsme v pondělí 8.12.2014 přes Českou poštu odeslali (ty odeslané přes PPL byly doručené hned následující den). Problém řešíme s oblastní manažerkou pro Středočeský kraj a ta nás ujistila, že přes víkend se prý skluz dožene a nejpozději do 17. 12. 2014 bude zásilka doručena.
    Přestože systém České pošty sděluje, že se zásilka nachází v Říčanech není tomu tak, je někde na cestě a nikdo z kompetentních osob na ČP nám nedokázal sdělit, kde se nachází.
    Jelikož se tento problém každoročně opakuje, výslovně na to upozorňujeme v čl. III., odst. 3.našich Obchodních podmínek (s nimiž jste svou objednávkou vyslovila souhlas).
    Bohužel situace je taková, že my se snažíme, aby bylo vše odesláno okamžitě, jsme v práci do hluboké noci a pak nám státní zaměstnanci České pošty naši práci kazí svou neschopností a liknavým přístupem k pracovním povinnostem.
    Ještě jednou se Vám omlouváme
    s pozdravem, Ing. Roman Vocl – www.puzzleshop.cz


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Do dvou dnu zboží dorazilo.
    • Fakturace a doprava v pořádku.
    • Objednala jsem si 3 ks puzzle,ale jedno puzzle mělo jiný motiv, než ten objednaný-
    • Ale fakturace dle nazvu byla spravna.

    Reakce obchodu puzzleshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Velice se omlouváme, ale v tom předvánočním pracovním shonu se pracovnice, která kompletuje zboží ve skladu přehlédla a na zabalení připravila puzzle produktové číslo 30345 místo 30545 (také s motivem kočky, 500 dílky a od Clementoni).
    Hned v pondělí 1.12. Vám zašleme na naše náklady správná puzzle.
    S pozdravem a přáním klidného adventního času
    Ing. Roman Vocl - www.puzzleshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký výběr motivů

    Dobrý den,
    obal u větší krabice byl natržen a chybí mi 2ks krajních dílků....zatím mám ve fázi skládání a tak čekám, že se zázrakem bude hodit či nadbývat nějaký jiný díl, ale rozhodně mi 2ks krajních dílků chybí. Je to škoda, protože už mě to stálo spoustu úsilí nato, abych Vám zaslala zpět.
    (jedná se o 1000ks balení - Salvator Dali - Tygr)
    U tohoto balení je jiný typ krabice, která není příliš stabilní a ani obrázek ne zcela barevně odpovídá skutečnosti. Rozhodně bych volila pevnou dvoudílnou krabici, jako u ostatních dodávek.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zásilka došla včas, ale komunukace s pracovníkem PPL a předání zásilky katastrofa.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • prijatelne ceny
    • kratky čas dodania
    • platba vopred
    • objednavam najradsej na dobierku, kde platim pri preberani tovaru
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Přehlednost
    • Velký výběr
    • Celkem příznivé ceny

    Nákup v tomto obchodě je rychlý a objednání kdykoliv.
    Vlastní zkušenost je veskrze kladná.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Objednala jsem si puzzle a když je přivezli bylo všechno v pořádku. Jen když jsem puzzle začala skládat tak koukám,že několik z nich jsou poškrábaný a nejsou vůbec lesklý. Takže na puzzle si dejte pozor. Jinak z dovážkou jsem spokojena

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nedoporučuji,nikoho neznám,kdo skládá puzzle.
    • Skusila jsem přes inter.nechce se mi chodit po obchodech.
    • Všeobecný přehled.
    • Nevýhoda je ve mně. musím koupit jen 500-tistovky,větší druhy nemám kam ukládat-prostorově.

    Zkoušela jsem na internetu i jiné obchody,ale váš se mi líbí nejvíc. Snad jen proto,že jste mi pomohli u vypsání první objednávky.
    Samozřejmě doporučím,ale momentálně nikoho neznám a když se pochlubím,vidím ironické úsměvy.jsem totiž ročník 1946 .Pravopis mám špatný,mám slovenské školy.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nepřehlednné

    Dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychle dodani
    • zadne

    doporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, přehlednost, dobré ceny

    obchod doporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • - velký výběr různých motivů
    • - dobrá cena

    spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • Obchod mě velice zklamal, přijde mi jako samozřejmost, že když objednám měsíc před vánocmi puzzle, tak je to myšleno jako vánoční dárek a nejsem zvědavá na to,aby PRŮHLEDNÝ OBAL na dárku umožnil obdarovánému při přijetí zakázky vidět, co dostane. Příště rozdhodně nakoupím u konkurence puzzle-prodej , kde jsem nikdy neměla žádný problém.

    Ano- rychlost dodáná, Ne- balné před vánocmi,aby všichni viděli, co přišlo

    Reakce obchodu puzzleshop.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám moc líto, že jsme Vám zkazili vánoční překvapení. Balení zboží věnujeme maximální pozornost. Při balení 2 a více kusů používáme kartonové krabice. Do bublinkové folie balíme pouze při objednávce 1 kusu, a to z důvodu nejlepší ochrany zboží před poškozením při dopravě. Máte pravdu, že v tomto předvánočním období není průhledné zabalení vhodné. Děkujeme za upozornění, balení jsme již upravili. Pokud nám i přes Vaše zklamání zůstanete nakloněn, budete mít u nás slevu na další nákup ve výši 10%.
    Ještě jednou se moc omlouváme a přejeme krásné Vánoce.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Jindřiška Voclová - www.puzzleshop.cz